Meillä on miesystäväni kanssa pitkä kaukosuhde,nyt olen aatellut että hän tuskin on uskollinen kun jatkuvasti on chat palstalla vonkaamassa kahviseuraa ja tanssiseuraa,kertoo olevansa oikea parkettien partaveitsi ja hyvä rakastaja.vaikkakin ei hänellä enää oikein nää seksihommat ole lapasessa,minä olen muutaman kerran käynyt"vieraissa" niin sanotusti,koska olen vielä vireä nainen enkä halua olla puutteessakaan.Onko muita samassa tilanteessa olevia ,kertokaa kannattaako tälläistä suhdetta jatkaa yleensäkään,,,nim.kiitollinen
kannattaako jatkaa
6
372
Vastaukset
- bcv
Jos teillä ei suju seksi ja käyt vieraissa, ei ole mitään järkeä jatkaa tuollaista suhdetta. Tämä on ihan selviö.
- Siinäsulleajateltavaa
No ei tosiaan kannata jatkaa, jos luottamuksesi on tuollaisella tolalla, että itse petät jonkun toisen kanssa. Eikä taida mieskään sinua kaivata, jos hakee jatkuvasti muuta seuraa. Ihan turha jatkaa ja loukata toisiaan sydänjuuria myöten, kuten olet itse jo mennyt tekemään häntä kohtaan.
- viuyht
Jätä se mies.
Hänellä ei ole kaikki kunnossa koska hänellä on tarvetta kehuskella itseään ja silti mikään ei oikein suju.
Älä tuhlaa aikaasi häneen . Hän ehkä elää enimmäkseen haaveissaan nettiystävättärien kanssa. Ala sinä elämään oikeaa elämää! - ukkomiäs55
Jätä, sehän on jo käytännössä tapahtunut.
- karitsapallikka
Onko teillä jotain muutakin kuin seksi? Onko se säilyttämisen arvoista?
- NiinNoJuuJuu
Eihän tuossa ole juurikaan järkeä. Tee molemmille palvelus ja lopeta ns. suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614317
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373140Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452297
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52069- 221984
- 1901848
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368