Meillä on miesystäväni kanssa pitkä kaukosuhde,nyt olen aatellut että hän tuskin on uskollinen kun jatkuvasti on chat palstalla vonkaamassa kahviseuraa ja tanssiseuraa,kertoo olevansa oikea parkettien partaveitsi ja hyvä rakastaja.vaikkakin ei hänellä enää oikein nää seksihommat ole lapasessa,minä olen muutaman kerran käynyt"vieraissa" niin sanotusti,koska olen vielä vireä nainen enkä halua olla puutteessakaan.Onko muita samassa tilanteessa olevia ,kertokaa kannattaako tälläistä suhdetta jatkaa yleensäkään,,,nim.kiitollinen
kannattaako jatkaa
6
384
Vastaukset
- bcv
Jos teillä ei suju seksi ja käyt vieraissa, ei ole mitään järkeä jatkaa tuollaista suhdetta. Tämä on ihan selviö.
- Siinäsulleajateltavaa
No ei tosiaan kannata jatkaa, jos luottamuksesi on tuollaisella tolalla, että itse petät jonkun toisen kanssa. Eikä taida mieskään sinua kaivata, jos hakee jatkuvasti muuta seuraa. Ihan turha jatkaa ja loukata toisiaan sydänjuuria myöten, kuten olet itse jo mennyt tekemään häntä kohtaan.
- viuyht
Jätä se mies.
Hänellä ei ole kaikki kunnossa koska hänellä on tarvetta kehuskella itseään ja silti mikään ei oikein suju.
Älä tuhlaa aikaasi häneen . Hän ehkä elää enimmäkseen haaveissaan nettiystävättärien kanssa. Ala sinä elämään oikeaa elämää! - ukkomiäs55
Jätä, sehän on jo käytännössä tapahtunut.
- karitsapallikka
Onko teillä jotain muutakin kuin seksi? Onko se säilyttämisen arvoista?
- NiinNoJuuJuu
Eihän tuossa ole juurikaan järkeä. Tee molemmille palvelus ja lopeta ns. suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959123Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri173142En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921215Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000