Unessani olin valtavan pöydän ääressä, jonka ympärillä oli paljon iloisia meksikolaisia. Ajattelin/sanoin ääneen, että meksikolaiset tunnistaa aina.. helposti.. heidän silmistä. Lähdimme jonnekin ja kaksi heistä seurasi minua kavaljeereina, antaen minulle paljon huomiota ja hellyyttä, ihan kuin saippuasarjassa. No, sitten olin yksin valtavassa kauppakeskuksessa ja huomasin heidän kummankin kadonneen. Olin yksin ja ympärillä oli paljon ihmisiä, ahdistuin, koska en tiennyt minne mennä ja mitä tehdä.. Taisin päättää kävellä eteenpäin. Hetken kuluttua he olivat jälleen rinnallani. Olin huojentunt. Oli kaksi nojatuolta, toisessa istui siskoni ja toisessa minä. Meksiskolainen istahti käsinojalle ja siskoni nojatuolen käsinojalle halusi istahtaa joku. Ajattelin/sanoin ääneen et älä vaan istu siihen kun se menee likaiseksi. Lopulta se joku ahtautui siskoni viereen.
Meksikolaiset? Valtavat nojatuolet? Olen kevyesti hämmentynyt unsestani :D
meksikolaiset miehet
2
<50
Vastaukset
- tulkitseitse
Iso mies viittaa unennäkijän isään. Tuntematon mies on sukupuolinen täydentäjä. turvallinen tunne viittaa harmoniaan ja itseluottamukseen. Eksyminen viittaa siihen että ei ole varma mitä haluaa elämällään tehdä.
Unessasi oli muukalaisia ja läheisesi. Sait meksikaaneilta paljon hellyyttä ja huomiota. Toiminta ja tapahtumat olivat arvaamattomia.
Et kerro olevasi missään vaiheessa olevan erityisen huolissasi siskostasi. En tiedä oletteko läheisiä?
Meksikolaiset kadottivat sinut tai sinä kadotit heidät hetkeksi. Onneksi löysit heidät kuitenkin. Siskosi oli mukana kuvioissa kuitenkin.
Miksi olit huolissasi siskosi nojatuolin käsinojasta? Se menee likaiseksi! Et kerro oliko siskosi nojatuolin käsinojalle istuva olento ylipäätään ihminen, tuttu taikka meksikolainen.
Käsinojalle istahtaminen ei merkitse miehelle mitään. Asennosta riippuen sillä saattaa olla merkitystä naiselle.
On selvää, että asettuminen hajareisin nojatuolin käsinojalle pitää sisällään eroottisen vihjauksen. Emme kuitenkaan tiedä käsinojalle asettumisesta mitään.
Unessa suhtaudut siskoosi samaan aikaan sekä suojelevasti että kilpailet hänen kanssaan.
Kenties juuri tästä ristiriidasta uni ammentaa käyttövoimansa?
Exsoottiset miehet ovat täällä ja haluat heitä. Tiedät siskosi haluavan heitä myös, olet epävarma pitäisikö hänen haluta? Olet epävarma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2963710BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62455Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2722306- 682129
- 761794
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3651470MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301288Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1951170- 661133
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341132