Minua ei hyväksytä

MitäHelvettiäOikeasti

Olen 26 vuotias ja olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt 6kk.Minä käyn töissä,maksan veroja,laskuni ja elän niin kuin normaalit muut ihmiset.Alkoholin ja tupakoinnin lopetin 2 vuotta sitten.Appi ja anoppi olivat saaneet kuulla,että olen tehnyt rikoksen 16 vuotiaana ja sen jälkeen käytös minua kohtaan on ollut tosi kylmä.

Tein 16 vuotiaana rikoksen eli 10 vuotta sitten ja se oli anastus.Olen maksanut korvaukset ja sakot ja ottanut opikseni ja olen ollut 10 kaidalla tiellä.Minkä takia ei hyväksytä vaikka siitä on 10 vuotta ja elän normaalia hyvää päihteetöntä elämää??

NAURETTAVAA...

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Ehkä jos kertoisit heille että mitä kakarana tyhmyyksissäsi teit oli väärin ja että olet kasvaessasi aikuiseksi huomannut miten typrää se koko touhu oli, eiköhän he huomaa että sinä todellakin olet varttunut ja viisastunut.

      Pitäisihän sen olla jo selvää muutenkin käytöksesi perusteella.

      Ellei tuo viesti mene jakeluun, sitten voi ihan suoraan kysyä että mistä kiikstaa ja mitä sinä voisit heidän mielestään tehdä eritavalla.
      Olettaen että todella haluat olla osana tuota perhettä. ( jatkaa ystävyyttä tytön kanssa, häntähän tuo iänikuinen töppöily ei haittaa! )

      Mikä tahaansa heidän reaktio on, ole ylpeä itsestä ja mene vain pää pystyssä eteenpäin!

    • Hei nimimerkki, MitäHelvettiäOikeasti
      Onpa kurja tilanne, jossa elät. Kaikki ihmiset tekevät virheitä ja mokailevat, siltä ei kukaan välty. Sinä olet oppinut omista virheistäsi ja elät ihan tavallista luotettavan ihmisen elämää ja arkea. Kurjaa, että tyttöystäväsi vanhemmat suhtautuvat sinuun nurjasti. Mitä mieltä tyttöystäväsi on? Voisiko hän jutella vanhemmilleen ellet itse tahdo sitä tehdä, jos tuo heidän käytöksensä sinua kohtaa ei muutu? Ajattelen, että asia kannattaisi ottaa puheeksi kauniisti ennen kuin tilannet mutkistuu. Ja että he saisivat mahdollisimman nopeasti suhteensa sinuun normalisoitua. Toki voi olla niinkin, että heillä on jotain muita syitä suhtautua kummalisesti; onko tyttöystäväsi heidän ainoa lapsensa? Jospa heidän olisikin yhtä vaikea suhtautua kehen tahansa tyttärensä poikaystävään?

      Kaikkea hyvää,
      Pirkko-pappi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe