OLEN HIV-POSITIIVINEN
MULLA ON HIV
37
436
Vastaukset
Mullakin saattaa olla tauti...
:(- Puputupunahupuna
"mullakin saattaa olla tauti".... Ristokin pieni myssykkäinen täällä:D Puseja Haleja
- teeteeteetekopusuineen
Puputupunahupuna kirjoitti:
"mullakin saattaa olla tauti".... Ristokin pieni myssykkäinen täällä:D Puseja Haleja
trolli trollaa taas
- Kovinsurullista
Hyi kauhea mistä sä oot semmosen hommannut?
- Entinen_palsta-urpå
Ees jotain positiivist.
https://www.youtube.com/watch?v=7uxIgpKdPKc - kiljusieppo
Parempi AIDSi, ku kokonaan paitsi.
-Jope Ruonansuu- - myyrämato
Mä tiedän yhen kusipäisen narsistimuijan niin voitko vietellä sen ja panna sitäettä seki sairastuisi? annan osotteen ja nimet ym privass ja mmaksan hyvin.
- oletsokeaitsellesi
Sun oma toimintasi on narsistista hallinnan yrittämistä, minkä kuka tahansa ulkopuolinen huomaa.
- Marshku
Minäkin olen(
- tietoisku_sinulle
Kuules Tuula-Jaana-Marshku, mene muualle valehtelemaan.
- vghjkl
Mä oon negat.
- SairausAinaIkävää
Mitä oireita? miten pärjäät sen kanssa?
- Marshku
Ei ole oireita.
- Marshku
Olen oikealta nimeltäni Tuula, ja olen siis hiv-positiivinen.
Sain HIV:in ex-mieheltäni Timolta.
- okei2
okei
- Kaikenvaralta
Jos oikeesti on niin voimia sinulle, mutta tämä ei ole oikea foorumi saada järkeviä kommentteja, niin kuin jo ehkä huomasitkin.
- hiljaaviljaa
Jos sä oot positiivinen ja mä oon negatiivinen, niin laitetaan käsi käteen ja lamppu väliin ja katotaan syttyykö valo.
- voimia.aplle
Voimia APlle.
Ei se ihmisarvoasi alenna kaikkien silmissä. Ihmisiä sairastuu ja kuoleekin vanhuuteen. Harmi ettei kaikki näe että olet vieläkin ihminen. Voisin olla kaverisi jos olet kiva ihminen. Varmasti sinustakin löytyy tutustumisen arvoista ja olet mielenkiintoinen ihminen jollain tavoin. Toivottavasti voit elää vielä onnellista elämää.- 92992299
Varmaan vapauttavaa kertoa, vaikka edes anonyymisti. Olisipa kaikki yhtä avoimia ongelmistaan.
- kysmys
Mitä tutustumisen arvoista ja mielenkiintoista on henkilössä joka ilmoittaa olevansa hiv-positiivisen.
- edellinen
Tarkoitan että miten tuollaisen johtopäätöksen voi tehdä jostain aloituksesta.
- totuuksienkertoja
Olet huomionkipeä pieni lapsi, siinä kaikki.
- Tsemppiä
Onneksi nykyään on tehokkaita lääkkeitä. Älä masennu pitkäksi aikaa. Elämä potkii eteenpäin. Ei helppoa, mutta ainut vaihtoehto. Älä anna kenenkään tai minkään masennuttaa itseäsi! Olet yhtä arvokas kuin kuka tahansa hivillä tai ilman hiviä! muista se.
- toinen.tsemppaaja
Onneksi tälläisiä tsemppaajiakin olemassa=)
- pärjäämisiä
Kurjaa kuultavaa, toivottavasti kuitenkin pystyisit elämään sairautesi kanssa.. kaikkea hyvää ja mukavaa jatkoon sinne.
- kentiesonkin
Tämä on siitä kummallinen palsta, että herätetään henkiin kuukausia vanhoja ketjuja ja kommentoidaan vielä niin kuin aloittaja olisi paikalla.
- tiluliluleilai
Älkää nyt hyvät ihmiset ottako niin vakavasti! Tämä on mielikuvituspalsta, jossa jokainen voi omia ja vastata kuin "omalleen", näin purkaa tuntojaan. Jutut menee välillä ristiin rastiin, mutta mitä sitten? Miksi pitäisi olla aina ja kaikkialla niin haudanvakavana? Ja vieläpä S24-palstalla. Leikkilaatikko tämä on.
- jatkahanleikkiäsisitten
tiluliluleilai kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset ottako niin vakavasti! Tämä on mielikuvituspalsta, jossa jokainen voi omia ja vastata kuin "omalleen", näin purkaa tuntojaan. Jutut menee välillä ristiin rastiin, mutta mitä sitten? Miksi pitäisi olla aina ja kaikkialla niin haudanvakavana? Ja vieläpä S24-palstalla. Leikkilaatikko tämä on.
Aika kummallista ajatella, että sillä omallaan voisi olla hiv ja että sen täällä ilmoittaisi.
- taientiedämutluulen
Ei kai tuollainen vielä maata kaada...
- niinkylvarmasti
Helvetin Iso Vitutus ?
- ruistamenee
Mullakin oli HIV eli hiton-ilma-vaivat
- Marshku-olen
Oikea nimeni Tuula on.
Espoonlahdessa asun.
Oireeton olen.
HIVin ex-mieheltäni Timolta sain.
Nimimerkkejäni Jaana, elluhalloo ja Marshku ovat.
- aididas
AnaalisenIhanuudenDramaattinenSeuraus
- Tuula_Marshku
Tuula olen...
Jaana olen...
Marshku olen...
Vaalea olen...
Espoonlahdessa asun...
HIV anaalissa sain...
Timolta sain...
Valehtelen kovin...
Sanajärjestyksen käännän...
Tms... - randomille
Tuula_Marshku kirjoitti:
Tuula olen...
Jaana olen...
Marshku olen...
Vaalea olen...
Espoonlahdessa asun...
HIV anaalissa sain...
Timolta sain...
Valehtelen kovin...
Sanajärjestyksen käännän...
Tms...Sekaisin ainakin olet, muusta en tiedä. Hae apua, get help. Mitä pikemmin, sen parempi.
- hirmuilmavaivat
Silleen sopivasti sairas on vain kiinnostavaa, kunhan taas ei olla liian sairaita, se ei enää kiinnosta. Sopivasti ei niin täydellinen ihminen tuntuu luontevasti jotenkin saavutettavammalta. Tuo hiv - juttu on siinä kiikun kaakun , jos toisella on hirveät ilmavaivat (hiv) koko ajan ni eihän siitäkään ny oikkee mittää tuu.
- TaustojaHieman
Silloin kun aloitus on tehty niin Emmerdalessa oli Valerie Pollard saanut tietää saaneensa HIV tartunnan. Ensimmäinen puolituntinen takana ja jollakin mainostauolla mielikuvitus ottannut vallan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429