MULLA ON HIV

MULLAONHIV

OLEN HIV-POSITIIVINEN

37

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullakin saattaa olla tauti...
      :(

      • Puputupunahupuna

        "mullakin saattaa olla tauti".... Ristokin pieni myssykkäinen täällä:D Puseja Haleja


      • teeteeteetekopusuineen
        Puputupunahupuna kirjoitti:

        "mullakin saattaa olla tauti".... Ristokin pieni myssykkäinen täällä:D Puseja Haleja

        trolli trollaa taas


    • Kovinsurullista

      Hyi kauhea mistä sä oot semmosen hommannut?

    • Entinen_palsta-urpå
    • kiljusieppo

      Parempi AIDSi, ku kokonaan paitsi.
      -Jope Ruonansuu-

    • myyrämato

      Mä tiedän yhen kusipäisen narsistimuijan niin voitko vietellä sen ja panna sitäettä seki sairastuisi? annan osotteen ja nimet ym privass ja mmaksan hyvin.

      • oletsokeaitsellesi

        Sun oma toimintasi on narsistista hallinnan yrittämistä, minkä kuka tahansa ulkopuolinen huomaa.


    • Marshku

      Minäkin olen(

      • tietoisku_sinulle

        Kuules Tuula-Jaana-Marshku, mene muualle valehtelemaan.


    • vghjkl

      Mä oon negat.

    • SairausAinaIkävää

      Mitä oireita? miten pärjäät sen kanssa?

      • Marshku

        Ei ole oireita.


      • Marshku

        Olen oikealta nimeltäni Tuula, ja olen siis hiv-positiivinen.
        Sain HIV:in ex-mieheltäni Timolta.


    • okei2

      okei

    • Kaikenvaralta

      Jos oikeesti on niin voimia sinulle, mutta tämä ei ole oikea foorumi saada järkeviä kommentteja, niin kuin jo ehkä huomasitkin.

    • hiljaaviljaa

      Jos sä oot positiivinen ja mä oon negatiivinen, niin laitetaan käsi käteen ja lamppu väliin ja katotaan syttyykö valo.

    • voimia.aplle

      Voimia APlle.

      Ei se ihmisarvoasi alenna kaikkien silmissä. Ihmisiä sairastuu ja kuoleekin vanhuuteen. Harmi ettei kaikki näe että olet vieläkin ihminen. Voisin olla kaverisi jos olet kiva ihminen. Varmasti sinustakin löytyy tutustumisen arvoista ja olet mielenkiintoinen ihminen jollain tavoin. Toivottavasti voit elää vielä onnellista elämää.

      • 92992299

        Varmaan vapauttavaa kertoa, vaikka edes anonyymisti. Olisipa kaikki yhtä avoimia ongelmistaan.


      • kysmys

        Mitä tutustumisen arvoista ja mielenkiintoista on henkilössä joka ilmoittaa olevansa hiv-positiivisen.


      • edellinen

        Tarkoitan että miten tuollaisen johtopäätöksen voi tehdä jostain aloituksesta.


    • totuuksienkertoja

      Olet huomionkipeä pieni lapsi, siinä kaikki.

    • Tsemppiä

      Onneksi nykyään on tehokkaita lääkkeitä. Älä masennu pitkäksi aikaa. Elämä potkii eteenpäin. Ei helppoa, mutta ainut vaihtoehto. Älä anna kenenkään tai minkään masennuttaa itseäsi! Olet yhtä arvokas kuin kuka tahansa hivillä tai ilman hiviä! muista se.

      • toinen.tsemppaaja

        Onneksi tälläisiä tsemppaajiakin olemassa=)


    • pärjäämisiä

      Kurjaa kuultavaa, toivottavasti kuitenkin pystyisit elämään sairautesi kanssa.. kaikkea hyvää ja mukavaa jatkoon sinne.

    • kentiesonkin

      Tämä on siitä kummallinen palsta, että herätetään henkiin kuukausia vanhoja ketjuja ja kommentoidaan vielä niin kuin aloittaja olisi paikalla.

      • tiluliluleilai

        Älkää nyt hyvät ihmiset ottako niin vakavasti! Tämä on mielikuvituspalsta, jossa jokainen voi omia ja vastata kuin "omalleen", näin purkaa tuntojaan. Jutut menee välillä ristiin rastiin, mutta mitä sitten? Miksi pitäisi olla aina ja kaikkialla niin haudanvakavana? Ja vieläpä S24-palstalla. Leikkilaatikko tämä on.


      • jatkahanleikkiäsisitten
        tiluliluleilai kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ihmiset ottako niin vakavasti! Tämä on mielikuvituspalsta, jossa jokainen voi omia ja vastata kuin "omalleen", näin purkaa tuntojaan. Jutut menee välillä ristiin rastiin, mutta mitä sitten? Miksi pitäisi olla aina ja kaikkialla niin haudanvakavana? Ja vieläpä S24-palstalla. Leikkilaatikko tämä on.

        Aika kummallista ajatella, että sillä omallaan voisi olla hiv ja että sen täällä ilmoittaisi.


    • taientiedämutluulen

      Ei kai tuollainen vielä maata kaada...

    • niinkylvarmasti

      Helvetin Iso Vitutus ?

    • ruistamenee

      Mullakin oli HIV eli hiton-ilma-vaivat

      • Marshku-olen

        Oikea nimeni Tuula on.
        Espoonlahdessa asun.
        Oireeton olen.
        HIVin ex-mieheltäni Timolta sain.
        Nimimerkkejäni Jaana, elluhalloo ja Marshku ovat.


    • aididas

      AnaalisenIhanuudenDramaattinenSeuraus

      • Tuula_Marshku

        Tuula olen...
        Jaana olen...
        Marshku olen...
        Vaalea olen...
        Espoonlahdessa asun...
        HIV anaalissa sain...
        Timolta sain...
        Valehtelen kovin...
        Sanajärjestyksen käännän...
        Tms...


      • randomille
        Tuula_Marshku kirjoitti:

        Tuula olen...
        Jaana olen...
        Marshku olen...
        Vaalea olen...
        Espoonlahdessa asun...
        HIV anaalissa sain...
        Timolta sain...
        Valehtelen kovin...
        Sanajärjestyksen käännän...
        Tms...

        Sekaisin ainakin olet, muusta en tiedä. Hae apua, get help. Mitä pikemmin, sen parempi.


    • hirmuilmavaivat

      Silleen sopivasti sairas on vain kiinnostavaa, kunhan taas ei olla liian sairaita, se ei enää kiinnosta. Sopivasti ei niin täydellinen ihminen tuntuu luontevasti jotenkin saavutettavammalta. Tuo hiv - juttu on siinä kiikun kaakun , jos toisella on hirveät ilmavaivat (hiv) koko ajan ni eihän siitäkään ny oikkee mittää tuu.

    • TaustojaHieman

      Silloin kun aloitus on tehty niin Emmerdalessa oli Valerie Pollard saanut tietää saaneensa HIV tartunnan. Ensimmäinen puolituntinen takana ja jollakin mainostauolla mielikuvitus ottannut vallan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe