Miten pidätte pään kasassa?

Olen viime aikoina harrastanut yhden yön juttuja. Olen nauttinut niistä, enkä ole potenyt morkkista. Nyt on ongelmaksi tullut ihastuminen. Ihastun siis yhden panokerran jälkeen enkä meinaa päästä siitä henkilöstä yli, vaikka sovittiin, että ollaan aikuisia, joten ei yhteydenottoja. Mietin, että ihastunko siihen ihmiseen vai siihen tunteeseen, jonka koen?. Miten ihmeessä pääsen helpommin yli ihastumisesta ?

Ongelmana on toki myös se, että nää viime aikojen panot on tapahtuneet esim liiton reissulla, joten tuun törmäämään näihin tyyppeihin myöhemminkin. Miten saan pidettyä itseni ruodussa seuraavassa kohtaamisessa?

15

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpä_sitä

      onkin jakorasialle miettimistä.

    • toisinajattelija4411

      Turha edes yrittää että toinen osapuoli tuollasesta välittäis....eikä kukaan haluis lastensa äidiksi tuommoista jakajaa...

    • lopetatollanen

      Se mikä on sovittu pitää! se on aina ollut frääsi!

    • Pellepuolimiljoona

      ihastuminen menee ohi ajallaan. Ja jos haluat että se menee ohi, pysyt päätöksessäsi etkä tee mitään, vaikka tapaisit tämän ihmisen.

      Jos taas et halua, että ihastus menee ohi. Kannattaa kaiketi kuitenkin kertoa tunteistasi tälle toiselle? Siis jos kenties haluat teille sittenkin jotain juttua. Voi olla, ettei toinen edelleenkään halua, mutta sitten vaan jatkat elämääsi. Aikaa siihen menee, että se ihastuminen laantuu, mutta kyllä se laantuu.

    • jooppasiiinnaa

      Minulla on sama ongelma,minulla on ollut pitkä salasuhde oikean käteni kanssa,aina se vaan palaa minun luokse nylkyttämään,ja sitten minä roiskahdan.Voi vittu,auttakaa minua,mitä minä teen,katkaiseko käteni vai kyrpäni

    • AYJyrsijä

      Vaihda liittoa

    • åäöqxc

      ota ero !

    • piuhatkireellä

      Sähköliitton luottamusmiehet onkin aikas hyviä jakamaan munaa

    • Kelekkamies

      Olin nuorena miehenä eräoppaana ja sain vanhemmalta työkaverilta yhden neuvon, "kerran ja karkuun". Toimi hyvin ja toimii edelleen, joskus on ollut kyllä vaikea unohtaa.....liian ihania matkailijota

    • pfq79

      Äkkiä ne unohtuu ? ulos vaan ja röökille ..sit uutta reikää ...

    • Kiitis ihanista kommenteista :D Oikeassa olitte.. Kyllä se menee ohi. Rauha maassa jälleen.

    • Nautinnnn

      Lucy76, tämä on elämää.
      Valtava halu keskustella asiasta ,onnistuuko?

      • Tottakai onnistuu :)


    • Haluaisinajatuksia

      Missä vaikutat Lucy76?
      Mielenkiintoinen aiheu

      • En ole kehä III:n sisäpuolella.. :) Missä itse? Kummalla puolella olet (ottavana vai antavana)? ;) Oletko itse kokenut saman vai vasta miettimässä asiaa ? Itse ainakin mietin tätä nykyään siltäkannalta, että mulla on aina tunteet mukana, joka asiassa. En pysty toimimaan täysin kylmästi, en edes yhden illan jutuissa. Naisena tarvin myös sen tunteen, jotta pystyn nauttimaan. Ehkä siksi ne tunteetkin ovat liikaa mukana, vaikka toki järki sanoo, että se ei ole muutakuin seksiä. Jos kotona on vielä hieman hankalaa, niin helposti alkaa tekemään kuvitelmia henkilöstä, joka on näyttänyt ehkä parhaat puolensa lyhyen ajan aikana. Kaikissa meissä on kuitenkin ne huonotkin puolensa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe