Miten pidätte pään kasassa?

Olen viime aikoina harrastanut yhden yön juttuja. Olen nauttinut niistä, enkä ole potenyt morkkista. Nyt on ongelmaksi tullut ihastuminen. Ihastun siis yhden panokerran jälkeen enkä meinaa päästä siitä henkilöstä yli, vaikka sovittiin, että ollaan aikuisia, joten ei yhteydenottoja. Mietin, että ihastunko siihen ihmiseen vai siihen tunteeseen, jonka koen?. Miten ihmeessä pääsen helpommin yli ihastumisesta ?

Ongelmana on toki myös se, että nää viime aikojen panot on tapahtuneet esim liiton reissulla, joten tuun törmäämään näihin tyyppeihin myöhemminkin. Miten saan pidettyä itseni ruodussa seuraavassa kohtaamisessa?

15

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpä_sitä

      onkin jakorasialle miettimistä.

    • toisinajattelija4411

      Turha edes yrittää että toinen osapuoli tuollasesta välittäis....eikä kukaan haluis lastensa äidiksi tuommoista jakajaa...

    • lopetatollanen

      Se mikä on sovittu pitää! se on aina ollut frääsi!

    • Pellepuolimiljoona

      ihastuminen menee ohi ajallaan. Ja jos haluat että se menee ohi, pysyt päätöksessäsi etkä tee mitään, vaikka tapaisit tämän ihmisen.

      Jos taas et halua, että ihastus menee ohi. Kannattaa kaiketi kuitenkin kertoa tunteistasi tälle toiselle? Siis jos kenties haluat teille sittenkin jotain juttua. Voi olla, ettei toinen edelleenkään halua, mutta sitten vaan jatkat elämääsi. Aikaa siihen menee, että se ihastuminen laantuu, mutta kyllä se laantuu.

    • jooppasiiinnaa

      Minulla on sama ongelma,minulla on ollut pitkä salasuhde oikean käteni kanssa,aina se vaan palaa minun luokse nylkyttämään,ja sitten minä roiskahdan.Voi vittu,auttakaa minua,mitä minä teen,katkaiseko käteni vai kyrpäni

    • AYJyrsijä

      Vaihda liittoa

    • åäöqxc

      ota ero !

    • piuhatkireellä

      Sähköliitton luottamusmiehet onkin aikas hyviä jakamaan munaa

    • Kelekkamies

      Olin nuorena miehenä eräoppaana ja sain vanhemmalta työkaverilta yhden neuvon, "kerran ja karkuun". Toimi hyvin ja toimii edelleen, joskus on ollut kyllä vaikea unohtaa.....liian ihania matkailijota

    • pfq79

      Äkkiä ne unohtuu ? ulos vaan ja röökille ..sit uutta reikää ...

    • Kiitis ihanista kommenteista :D Oikeassa olitte.. Kyllä se menee ohi. Rauha maassa jälleen.

    • Nautinnnn

      Lucy76, tämä on elämää.
      Valtava halu keskustella asiasta ,onnistuuko?

      • Tottakai onnistuu :)


    • Haluaisinajatuksia

      Missä vaikutat Lucy76?
      Mielenkiintoinen aiheu

      • En ole kehä III:n sisäpuolella.. :) Missä itse? Kummalla puolella olet (ottavana vai antavana)? ;) Oletko itse kokenut saman vai vasta miettimässä asiaa ? Itse ainakin mietin tätä nykyään siltäkannalta, että mulla on aina tunteet mukana, joka asiassa. En pysty toimimaan täysin kylmästi, en edes yhden illan jutuissa. Naisena tarvin myös sen tunteen, jotta pystyn nauttimaan. Ehkä siksi ne tunteetkin ovat liikaa mukana, vaikka toki järki sanoo, että se ei ole muutakuin seksiä. Jos kotona on vielä hieman hankalaa, niin helposti alkaa tekemään kuvitelmia henkilöstä, joka on näyttänyt ehkä parhaat puolensa lyhyen ajan aikana. Kaikissa meissä on kuitenkin ne huonotkin puolensa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe