Kaipaan sinua

RakkausMies84

Kaipaan sinua niin kovasti. Ja enemmän kaipaan henkistä läheisyyttä kuin fyysistä. Kaipaan nauruasi, kaipaan sitä että sait minut nauramaan. Rakastin huumorintajuasi ja rakastin niitä pitkiä keskusteluja joita meillä oli.

Olin typerä, kun en jaksanut keskellä yötä sinua kuunnella, tosin olisin toivonut sinultakin hieman ymmärrystä että 1 aikaan yöllä ei ole paras aika jutella syvällisistä asioista.

Kuitenkin, olit minulle enemmän. Olit myös paras kaverini. Sinun seurassasi en ollut koskaan yksin, ja minulla voi olla yksinäinen olo isossakin porukassa. Sain olla oma itseni, ilman naamiota. Ei tarvinnut esittää, sain hassutella ja olla oma itseni. Ja sainkin sinut useasti nauramaan...

Meillä oli vain typeriä, turha riitoja pienistä typeristä asioista. Emme koskaan jutelleet. Aina kun halusin jutella niin sanoit vaan "et osaa jutella, et kuitenkaan kuuntele".

Olin hölmö. Haluan vaan sinut takaisin.

En ikinä valehdellut kun sanon etten ollut koskaan ennen kokenut mitään sellaista. En ollutkaan. Joka aamu kun heräsin viereltäsi, katsoin sinua, hymyilin ja ajattelin "olen maailman onnekkain mies". Annoin myös joka aamu suukon poskellesi.

Kaipaan sitä tyynyn tömähdystä huoneeni oveen. Heitit aina tyynyllä kun halusit että tulen vierellesi jos olin jo ehtinyt nousta.

Rakastan sinua. Kaikkea sinussa.

1

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkilänmerkki

Luulin että tämä oli minulle mutta naiselta ja itse olen mies. Olisi sopinut niin hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe