Tennispallo selän alla toimii aika hyvin jumiutuneiden lihasten normalisoinnissa.
Matto on asiassa myös eduksi.
Vihje.......
6
52
Vastaukset
- kurttisaaniyybee
Mun eka filmirooli oli :Käpy Selän Alla
Herätti niimpal kauhjast pahennust sillo
ettemmää pääs töihinkäs muhal ku
punaste lamppuje alle Sirkkalankarul
Ett kyl se punane valoki hamput kypsentää
mun ajukopas Tapahtui 14 vuotta sitten, että hieroja suositteli minulle tennispalloa.
Käytin kuitenkin pyyherulla ja seuraavan kerran kun menin hierojalle niin hän sanoi, että pitää nimenomaan käyttä tennispalloa eikä pyyherullaa.
Tuli sellainen tunne, että hieroja tiesi minun käyttäneen pyyherullaa tennipallon sijasta ja tuli mieleen vahva tunne siitä, että hierojalla on yliluonnollisia kykyjä.- buddy-luv
Pitää vielä kehittää tekniikkaa.
Tennispallo osoitautui erinomaiseksi nukkuessanikin.
Ongelmaksi jäi pikkuisen lihava vatsani.
Napa ei liikahtanut lainkaan kun käänsin kylkeä :( - jfkljfskjfklsd
Yritin tennispalloa selän alla mutta se räjähti ja liiskaantui painoni alla.
- YBkanalast
Mulloli vaa haittaa siit tennispallost yäl
mää oli muutski ku mankelis likistetty
Härr Yberg otti taas vapauden naida napsauttaa
Ja shit oli aamul kortsu jalan alla ja siihe mää
liukastusi ja nyt shit aivotärährys nii ettei
voi saunaanka mennä ilman siiderii - aaaa__-_-_____
minä tarvitsisin jotain hartiani ja niskan välimaastoon... eikä tennispalloja satu olenmaan lähettyvillä... perinteisellä' päänkääntelyllä ja venyttelyillä ja voihkimisella tässä yritetään. Uuni paras lääke on, siitä nauttikkaamme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439