Miks te viha minua

baghdadi

Ei voi käsita mitä varten te viha minua? Miksi minun parta olla teille paha?

Mina joutunut lähtemä minun kotoa, minun perhe on Irakissa vaarasa, senkö takia te vihaa minua.

Vaikka te viha minua kuinka paljon, minä halua elää.

59

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omarbullah

Mene perhesi luo ja elä,sinä et kuulu tänne

• marlboro-mies

Mene kotimaahasi elämään ja lapsia vikitelemään. Suomessa on Suomen laki jota tulee noudattaa.

• baghdadi

Suomen laki kieltä rasismi ja syrjintä. Mina sen takia tuli suomi, että täällä hyvä laki ja hyvä ihmiset, turvalinen maa ja saa elä rauhassa. Nyt minä ei ymmärrä tämä viha.

• GoodBye

Painu kotimaahasi sitä rakentamaan ja ihmisiksi elämään. Suomessa on 500000 työtöntä ja muutenkin paha taloudellinen tilanne, emme tarvitse tänne lisää verovaroilla elätettäviä ihmisiä kun rahat eivät riitä edes omille. Mene johonkin rikkaaseen muslimi maahan jos et halua omassa maassasi asua ei Eurooppa ole mikään sosiaali toimisto missä ihmisiä elätetään tyhjästä.

• jaheti
        baghdadi kirjoitti:

Suomen laki kieltä rasismi ja syrjintä. Mina sen takia tuli suomi, että täällä hyvä laki ja hyvä ihmiset, turvalinen maa ja saa elä rauhassa. Nyt minä ei ymmärrä tämä viha.

Suomalaiset ovat rakentaneet tämän maan nykyaikaiseksi,ja turvalliseksi. Jos teitä tulee paljon,täälläkin on turvatonta. Lähiaikana on Suomessakin turvattomuus lisääntynyt teidän takia. Suomalaiset eivät menneet pakoon toiseen maahan huonona aikana. Mene sinä kotimaahan rakentamaan sitä.

• baghdadi

Miksi sinä syyta minua jos rasisti heitä pommi. Minä ei ole pommittanut koskan ketän. Mina halua elää vain rauha ja rakenta suomi, että tule hyvä maa kaikille.

Mina ole kuullut että tuhanet suomalaiset menny ruotsi kun oma maa liian köyhä. Ovatko ne elintaso pakolaiset vai mitkä.

• hus.hus.hus

Mene rikkaaseen muslimimaahan ja vaadi sieltä asunto ja sosiaalietuudet mitä ihmettä sinä Eurooppaan tunget? Ei Eurooppalaisilla ole mitään velvollisuuksia toimia ulkorurooppalaisten sosiaalitoimistona.

• baghdadi

Muslimi maa ei huoli mina, ei anna turvapaikka ja on vaaraliinen minullee, koska siela myos eriuskoinensia. Suomi hyva maa täälä turvallinen eriuskoinen ei iske ei ammu täälä

• 8-13
        baghdadi kirjoitti:

Miksi sinä syyta minua jos rasisti heitä pommi. Minä ei ole pommittanut koskan ketän. Mina halua elää vain rauha ja rakenta suomi, että tule hyvä maa kaikille.

Mina ole kuullut että tuhanet suomalaiset menny ruotsi kun oma maa liian köyhä. Ovatko ne elintaso pakolaiset vai mitkä.

Mene sitten sinne Ruotsiin kun niin siitä pidät.

• baghdadi
        8-13 kirjoitti:

Mene sitten sinne Ruotsiin kun niin siitä pidät.

Ruotsi liikaa eri uskoinensia, suomi ei niin paljon, siksi suomi turvallisempi elää enemmän rauha ei niin paljon sota ei vaino. ruotsi rauhatonta, olla mellakka ja kaikkea rasismi, mina ei halua sellainen siksi haluta suomi suomi hyvä maa kiitos suomi

• elättivalittaa

Säästä kiitokset ja painu muualle loisimaan

• nominaamit
        baghdadi kirjoitti:

Muslimi maa ei huoli mina, ei anna turvapaikka ja on vaaraliinen minullee, koska siela myos eriuskoinensia. Suomi hyva maa täälä turvallinen eriuskoinen ei iske ei ammu täälä

Jos näin on niin hyviä ihmisiä löydät suomalaisesta seurakunnasta. mene ja tutustu kristillisiin seurakuntiin ja liity johonkin jäseneksi. saat sitten ihan eri ihmisarvon kuin sinulla on nyt. mutta miksi et sitten ihan oikeesti menisi kotimaahasi? kerroit niin sinulla on siellä perhekin. perheesi rakastaa sinua, mene heidän luokseen.

• nominaamit kirjoitti:

Jos näin on niin hyviä ihmisiä löydät suomalaisesta seurakunnasta. mene ja tutustu kristillisiin seurakuntiin ja liity johonkin jäseneksi. saat sitten ihan eri ihmisarvon kuin sinulla on nyt. mutta miksi et sitten ihan oikeesti menisi kotimaahasi? kerroit niin sinulla on siellä perhekin. perheesi rakastaa sinua, mene heidän luokseen.

Moni on myynyt talonsa päästäkseen helvetistä muualle. Sellaiset tuskin haluavat sinne takaisin.

Voin kai toivottaa jokaista palauttajaa matkustamaan heidän kotikonnuilleen katsomaan voiko siellä elää ja olla. Ja jos Suomi joutuisi joskus pahaan tilanteeseen. niin pitääkö sulkea rajat, ja kukaan ei voisi Suomesta paeta?

Tai kukaan ei edes huolisi omahyväisiä suomalaisia. Kova kohtalo.

• Menetakaisin
        baghdadi kirjoitti:

Juu ovat menneet Ruotsiin. Maa tarvitsi työntekijöitä. Suomalaiset menivät Ruotsiin töihin, ei valtion rahoilla elämään. Suurin osa Ruotsiin menneistä ovat siis töissä siellä. Käsitätkö ?
        Vielä kerran , suomalaiset ovat työperäisiä muuttajia. Te elätte täällä Suomen valtion rahoilla. Vain pieni osa teistä tekee töitä täällä. Tuotte tänne loisimaan vielä koko suvun.

• eitodellakaan
        baghdadi kirjoitti:

Jos sinun perhe pärjää irakissa,pärjäät sinäkin.

Olet taakka suomelle ,veronmaksajille.
        Mene kotiisi,
        Suomi ei ole koko maalilman
        sosiaalitoimisto.

• menkää-omaan_maahanne
        baghdadi kirjoitti:

Teidän tulonne jälkeen ei edes Suomi ole enää turvallinen maa.

Suuret ulkomaalais mieslaumat vaeltavat kaduillamme ja kujillamme.
        Tuhositte turvallisuudentunteemme ja tuhoatte taloutemme.Miten
        voit olla ymmärtämättä suomalaisten vihan ???

• lälläslieru

Mene tyhmä trolli jatkamaan pyllyleikkejäsi, jookosta.....

• baghdadi

trolli ei asu meidän maasa ja mina ei leiki pyllyleiki miesten kansa

• trolololol

Älkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trolliaÄlkää ruokkiko trollia

• baghdadi

Miksi sinu mielestä pelkaava ihminen on trolli ja miksi hänen pitasi sinun mielestä kärsiä nalka

• hävettää.tämä.meno

Suomessa maahan väkisin tunkenut mustanaama tai rättipää ei näe nälkää mutta monet Suomalaiset köyhät ja eläkeläiset kyllä, he joutuvat hakemaan ruokansa ruokajonoista jotka perustuvat hyväntekeväisyyteen. Tässä maassa on mennyt jotain todella pahasti pieleen.

• haha-u-clown
    • trollithiiteentäältä

Trollien kannattaisi kirjoitella ruotsinkielisiin lehtiin. Helpompi kirjoittaa ruotsia väärin.
      Tällekin trollille voi vastata alkuperäiseen kysymykseen: Suomessa kukaan EI VIHAA KETÄÄN, olkoon ihminen minkävärinen tahansa tai mikä parta tahansa.
      Suomessa vihataan VAIN JA AINOASTAAN sitä asiaa, että meidän rahamme ja omaisuutemme viedään ja rauha suomesta viedään.
      Ymmärrä jo, kettutyttö, ja lopeta trollaus.

• baghdadi

trolli, pakolainen, ulkomaalainen, kaikki pois suomi. sitäkö sinä halua, ei kukaan enää asu suomi sinä vaan uksin täälä.

• trolololol
        baghdadi kirjoitti:

trolli, pakolainen, ulkomaalainen, kaikki pois suomi. sitäkö sinä halua, ei kukaan enää asu suomi sinä vaan uksin täälä.

Onnittelut, tämä palsta on täynnä todella huonoja trolleja ja sinä olet heistä kaikista huonoin. Lapsikin näkee että tekstisi on kirjoittanut aikuinen suomalainen, joka yrittää huonosti teeskennellä olevansa ulkomaalainen.

• baghdadi
        trolololol kirjoitti:

Onnittelut, tämä palsta on täynnä todella huonoja trolleja ja sinä olet heistä kaikista huonoin. Lapsikin näkee että tekstisi on kirjoittanut aikuinen suomalainen, joka yrittää huonosti teeskennellä olevansa ulkomaalainen.

Oletko sina se lapsi? Joka nake. Irak vaarallinen maa, ei uskalla ela siellä.

• aläyllytähuuhaata
        trolololol kirjoitti:

eivätkös palstalaiset huomaa tätäkään, niin joku suomalainen leikkii mamua. kyllä nyt jo ymmärrän miksi suomi on niin avokätinen.

• Honosome

Meilä perhesä 12 lasta. Minu vanhemat sano syyksi. Heilä ei
      muuten vanhuden turva. Meilä siksi ei paljon raha.
      Mutta vanhemat sanovat ei välitä vehnäleivällä kylä elä.
      Niin sano myös mulahi. Taivaassa sinä saada kaikki mitä
      toivoa. Pitä vain rauhasa odota.
      Muta minä ei jaksa odota nyt jo kaikea koska minä katsoa
      kylä TV:ssä kaikkea kiva.

• HaistLehmahanta

Miksi minu, siunu vanhempasi vanhute turva maksajana pitä olla? Olisit itse se viisas joka työn teke omasa maasa ja oma knsa eten.
        Ei mina voi tulla sinu tai kene munka maaha pyytämä tusinapennuile elatusvelvollisuutta.

• lopetajotrolli

ja mekin suomessa joudumme elämään kaurapuurolla koko kylä. eikä valiteta. espoossa 60000 asukasta leipäjonossa eikä leipä riitä lopuille. Mitäs tehdään mullahi?? mistäs saadaan kaikille meille ja teille leipää?? onko ideoita???

• baghdadi

Voi leipoa lisa leipä. Voi kasvata vilja ja leipoa leipä. Ei se ole vaikea. Minä tulen irak, kultainen puolikuu, kasvatettu vilja tuhansia vuosia, keksity maatalous. Ei vaikea kasvata vilja ja leipoa leipä.

• baghdadi

Jos minä saa elä rauhassa turvalinen maa, minä voi opeta teita kasvattamaan vilja ja leipoa leipä. Se ei vaikea. Ei vaikea.

• lähremeneetrolli

Joo eihän me osata leipoa eikä edes viljellä. Ihme ettet sinäkään osannut siellä puolikuussa leipoa, miksi vain täällä?
        Opit vaan aika äkkiä suomen kielen, n 4 viikossa. Hah.

• baghdadi

Mina tuli Suomi jo kesakuusa, mina oppinut kieli paljon netissä, täälä paljon suomenkieli, hyvin kirjoitettu suomen kieli, spr kotisivut migri sivut kaikki minä olen lukenut paljon ja minä olen oppinut suomen kieli. Moni suomalainen sanonut minä pitää oppia kieli. Minä opetellut, minä ei halua takaisin Irak, mielluummin puhu suomea ja olla täällä.

Miksi suomalaiset olla leipäjono jos heilä on vilja ja osavat leipoa leipä. Minä ei ymmärrä. Irak ennen sota ei koskaan leipäjono, kaikki osasi leipoa leipä. Täälä ei sota, ei silti leipä. Miksi ei.

• orponsalattuveli

Mita muuta osata raiskata,varasta.niitakin opetat vai

• Muammar_Gaddafi

What did I do to you?

• kemikaalialinveli

Ollako sina muammar luulin sina kuolut.oletko sina tulu mahan salaa matuna?halusi opia taistelema?

• osaaja

Sinähän kielinero olet just tunkeudut Suomeen ja nyt jo osaat kirjoittaakin ymmärrettävää suomea. Varmaan olet muutenkin ollut hyvä oppimaan ja juuri niitä taitojasi me emme halua Suomeen, joten palaapa sinne Irakin maille, ettet koe täällä suomivihaa. ÄLÄ TULE TAKAISI!!!!

• Honosome

Te luule mina tuhma. Mina ei tuhma. kaiki on sama ihmislaji.
      Se tarkota sama viisas. Mina iraki kyläsä luke paljon. Mina tieta
      esimerkiksi paljon eskimo. Eskimo nainen hyvin avara sydän
      ja heilä paljon kutka. Melä iraki nainen vaatetus nähdä milloin
      kutka. Jos on kaapu päälä niin joku on otata pois kutka.
      Täälä paljon kylmä ja jotenkin se aiheuta nainen paljon kutka.
      Näke siitä kun ei kaapu naisila. Mina katsoa kaupasa yksi
      nainen housu olla tiukasa ja mina ihmetella miten saada se
      pylly pääle. Minä sanoa voi otta sinulta kutka pois. Muta nainen
      huono kuulo. Huuta vain ketku,ketku,ketku ja juokse pois.
      Silloin mina myos ymmarta miksi nainen haluta taalla paljon
      juosta. Selitys olla he saada silla kutka pois.
      Minula ei amati muta mina keksia hyva markkinarako. Mina
      perusta kutkapoistoliike siina ole paljon tarve.

• masuri21

Kaikki irakilaiset elitasosurffaajat takaisin.Mene pois Suomesta siipiveikko.
      Irak on neljänneksi suurin öljyntuottajamaa. Kerro miksi tulet tänne kylmään köyhään Suomeen.Meillä ei ole täällä rikkauksia ei öjyä eikä kivihiiltä.
      Suomi on rakennettu kovalla työllä ja ahkeruudella.Täällä elämä on ollut kovaa ahertamista.
      Tällä hetkellä ei varaa enää hyvinvointiin. Hyvinvointi rahoitetaan suureksi osaksi velalla.
      Ei tarvita lisää elätettäviä kuten irakilaiset ja somalit.
      Tarvitaan ahkeria ja tunnollisia thaimaalaisia,vietnamilaisia ja filippiiniläisiä.
      Ei loisia afrikasta.

• baghdadi

Minä ole tulut tänne että saa elä rauha, ilman sota ilman pelko. Etä saa elää ilman viha. Siksi ei ummarra miksi täälä viha minä kohtaan ei koskaan tehny teille mitä pahaa. Ei koskaan tee mita paha, mine hyvä ihminen mine rakastaa toinen ihminen. Ei haluta viha, halua elää rauha suomesa, suomi hyvin rauha.

• IRAKISUOMI

mina rakasta suomi! mina kutsua jo kaiki sukulaiset täne, muta ovat nyt tornio tulissa. ihana suomi mina saada raha joka paiva sosusta ei tarvi tehda työta. kaiki irakilaiset tulka suomi!!

ABDULLAH MAHMUT

• Kirjoitusasu menee melkein täydestä...

• Peruutusvaihdepäälle

Tää FINNI osaa hyvin matkia somalia.Provo-paskanaama,mina puhu yksi hyvä
      samala kun sina.Mene Saudi-arabiaan,siellä teet tilin ennenkuin jenkit huomaa
      riitaantua heidänkin kanssaan,ja alkaa sataa 10 tuhannen paunan pommeja.

• sine-olla-pelkuri

Miksi sinä jättä sinu perhe vaaran irakin? Miksi ei sinä jäädä irak suojeeleman sinu perhe? tai miksi ei sinä lähettä vaika sinu vaimo ja lapsi tänne turvan ja jäädä itse irakin? Onko sinä pelkuri?

• enteitätahdota

Me ei vihata sinua, mutta me emme siedä teidän tapojanne, emmekä sitä, että elätte sosiaaliturvalla. Me emme halua kaltaisiannetänne uskontojenne vuoksi, emmekä muutenkaan.
      Teidän luonteenne on väkivaltainen, ettekä ymmärrä suomalaisia arvoja ollenkaan, puhumattakaan siitä, että kunnioittaisitta niitä.
      Emme pidä teistä ja teidän kehittymättömistä arvoistanne.

Hyväksymme teidät, kun pysytte omassa maassanne, jonne teidän kuuluu rakentaa turvallinen yhteiskunta, eikä lähteä karkuun helpon elämän toivossa.
      Niin ei suomalaiset tehneet aikoinaan, kun piti puolustaa Isänmaata.
      Jos vaikkapa ruotsalaiset tulisi Suomeen, niin he olisivat tervetulleita. Mutta te olette liian erilaisia, ja siksi ette ole tervetulleita. Ymmärtäkää ero, jos yleensä kykenette ymmärtämään oman väkivaltaisen egonne vuoksi.

• eiyksikäänosaa

Siltä varalta vain, että yksikin irakilainen tai somali osaisi tämän lukea: Tapanne ja kulttuurinne kuuluvat kotimaihinne. Täällä tarvitaan työvoimaa, ei tyhjänpanttina makailevia loisia. Täällä nukutaan illat ja yöt ja päivät tehdään työtä jolla kaikki maksetaan. Te nukutte päivät ja riehutte yöt. Se ei sovi tänne kuten meidän mielestämme lähinnä sairas uskontonnekaan ei kuulu tänne.

Lukutaidottomina ette ymmärtäneet tietenkään sanaakaan, mutta tuossa oli perustelu menolipuille pois täältä.

• Painutapois

Älkää tulko pilaamaan meidän maata. Teitä ei tänne haluta

• You_not_welcome

Voit kyykätä sen Saatanallisen partasi tasan sine minne ei aurinko paista. Niin syvälle, että maistat keuhkoissasi koko Saatanallisen karvareuhkasi.

• Amerikanindiani

Ugh, mina olla ameriikan indiani, haw! Mina olla silminnakija ja nahda kuinka Kristofer Kolumbus saapua amerikaan 1492.. Mina kertoa hanele etta me indianit loysimme europan jo wiisisadaa wuotta ennen kuin han loysi amerikan. Europassa ihmiset luulla etta me indianit olla mustalaiset jotka sapuivat Indianmaasta, mutta oikesti ainakin osa romaneista olla saapua amerikasta europaan.

Mina olla Mexicolainen inkari joca kansainwaelsin suomeen ja perustin Turun kaupungin 1200-luvun alussa, koska siihen aikaan ei olla wiela ollencaan suomen maata, olla vain metsaa, jotenca mina Mexicon inkkari atsteekkimaya perustin ahvenanmaan miniwaltion. Me atsteekkimayat elamme 1000 vuotta wanhoixi.

Jos te katsoa Mel Gibsonin ohjaama leffa nimelta Apocalypto, niin se woi tai sitten ei woi olla dokumenttileffa meist inkkareist, waik se muca perustuu historiaan etta siis me inkkarit ite tehtiin pahaa omille inkkareillemme, no se olla roskapuhetta ja propagandaa. Melekoosta kauhua siin lefasa ainakin on, jotenka ei sovellu herkille tai lapsille. Mut Turuus kyl sitten perustimme Keskiaikaiset Markkinat jo wuonna 1200, ja ne on siel wielaki joca kesana wanhalla suutoril, jossa olla aikakausipucujuhlaa ja naytelmaa paljon. Te nytten jos Googletatten Turun Keskiaikamarkkinat, niin jo vain loytyy informatsioonia.

• Amerikanindiani

Corjaus wiestiini: Googlettakaatten siis nytten oikeammat sanat Turuus olewille historiafestareille, jotka olla Turun Keskiaikaiset Markkinat.

• eipahalla

Ei maahanmuuttajia yleensä vihata minkä näköisiä te olette mutta ajattelisin teidän kulttuurianne joka ei kovin hyvin ole sopeutunut länsimaiseen kulttuuriin. Tarkoitan tällä huonolla sopeutumisella Islamin opin tunnustajia jota ei länsimaissa kovinkaan paljoa arvosteta.
      Eikö ole niin että teillä on liian vahvana käsitys mitä vääräuskoisija tulee käsitellä.
      Teillä on selkeä halu toteuttaa omaa sharialakia vieraan valtion alueella eli liikutte oma lainnsäädäntö mukana valtioihin joilla on jo perustuslaki olemassa.
      Eikö ole teidän uskonnossanne varsin paljon sellaista että läsimaat eivät uskoanne voi käsittää suvaitsevaiseksi tai lähimmäisen rakkauden uskonnoksi.
      Koulutus, naiset naimisiin menot ero uskosta tai liittyminen ovat teidän mielestänne vaikeaa sovittaa länsimaisiin arvoihin ja siten myös ihmisiin.
      Länsimaissa ei uskontoon pakoteta.
      Tässä tuli muutama jotka ovat asioita joita tulisi kotouttamisessa yhteen sovittaa läsimaiseen kulttuuriin. Mitä luulet onnistuuko sopeutuminen kohtuudella maahantulo maan kassa vai muodostaako muutamat asiat joita poimin malliksi.
      Mainitsemiani asioita pohtii monet Suomalaiset.
      Meillä Suomessa ymmärretään teidän uskontonne pakko uskonnoksi joka määrää yksilön monet tarpeet kun meidän kulttuurissamme uskonto on vapaaehtoista uskoa tai olla uskomatta.
      En syytä teitä islamisteja mistään sillä ymmärrän teitä siten että teidät on lapsesta pitäen kasvatettu tiettyyn muottiin joka on vanhempienne muotti ei teidän omaehtoinen uskontonne jonka olette sitten omaksuneet kun vaihtoehdot ovat olleet vähissä.
      Etsin puheenvuorollani hyvää vuorovaikutus suhdetta kaikkien kanssa siksi tämä esitykseni. Omat esiin nostamani asiat eivät välttämättä ole sitä kuin ne näyttävät mutta toivoisin Islamistien ottavan kantaa näihin asioihin miten te näette nämä väittämät.
      Olen teidän kotoutumismahdollisuuksistanne huolissani pitemmällä aikajanalla mitä aika tuo tullessaan.
      Mitä mieltä itse olette ja mitä pitäisi erityisesti ottaa kotouttamisessa huomioon joka lisäisi yhteen kuuluvaisuuden tunnetta että kenen pitää joustaa ja missä. Ystävällisyydellä jatkakaamme tällä avauksella.

• Amerikanindiani

Mina olla 1000 wuotta wanha suomen kunkku waikka sita ei wirallisesti myonnetakaan. Mina itse joutua lahtea maanpako suomesta ulkomaile cosca raiwokkaat mukiloitsijajoukkiot vainosivat minua suomesa. Minulla olla suomen kansalaisuus waikka olenkin amerikanindiani, Mina saapua laiwalla amerikasta ja mina loytaa europa 1000 wuotta sitten samalla tavalla kuin Kolumbus loyta amerika. Mina olla itsekin nytten sitten mamu taalla ulkomailla. Mina ei voida sapua suomeen coska siella olla waikeuksia raiwokkaiden mukiloitsijajoukkioiden takia, mutta mina olla kunku taala ulkomaillakin.

• Amerikanindiani

Minulla olla asiakirjat etta mina olla kunku ja minulla olla merella mika-mika-fantasiasaari, koska Kolumbus olla appiukkoni ja minula olla Kolumbusen asiakirja tallesa ja mina omistaa nytten fantasiasaari jota ei nay kartalla. Saari olla minun mikrowaltioni. Olla asiakirja jonka olla allekirjoittanut Peter Pan ja Kapteeni Koukku ja Leonardo da Vinci.

• partataiparraton

Irakissa on myös turvallisia alueita. Ja miksi sinä lähdit, miksi vaarassa oleva perheesi jäi sinne vaarojen paikkaan? Tiedän, että ajatus on myöhemmin tuoda perhe tänne, mutta ei olot voi olla niin vaaralliset sielläkään, jos perheen voi sinne jättää.
      Ei Suomessakaan ole työtä. Suomalaisillekaan.

• BullahiTahiEi

Sinä ei ymmara että sina voi mennä muuallekin,lähemmaksi oma maatasi. Eivat sielta tosi hadassa oleva tanne paasekaan. Sina tulla tanne ja heikenta maamiehines kanssa koko meida yhteiskuntamme elintaso, jos et satu tajuamaan sita. Ole hyva ja mene rakentamaan oma maasi asioita kunton. Eivät ongelmasi poistu massasiirtymän avulla mihinkään. Meida maasta kyllä tulee kehitysmaa liikakansoituksen vuoksi. Mietipa sita ja keksi itsellesi jarkevaa tekemista.

• PeeJiiPee

Sina ei kutsu, mina ei tule sinun koti. Mina ei kutsu, sina ei tule minun koti

• Manipuloidut

Sina ei haluta viha, ei minakaa. Mutta viha tulee kun joutu jakama kaike vähä, vähäosanen sinä kansa. Miksi jotku voi palata kotimahasi ja ei ole vaarasa ja sina vai olla? Sina taitava teeskentele ja selita, mutta kylä moni suomesakin jo sina tunte ja tieta mita sakia sielta tanne tulla.

• hjgghjjjhgff

Älä täällä valita.painu vit.... Täältä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      74
      2770
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      56
      2691
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2313
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2032
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      50
      1990
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      276
      1962
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1281
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      37
      1106
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1040
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      95
      976
    Aihe