Onko kukaan kuullu kappaleesta "The Ripper?".. Jotkut sano et se ois IM:n mut en oikein usko...
Iron Maiden??
7
447
Vastaukset
- Mie
Se on Priestin biisi, mut Maideni on kyllä tehny coverin.
- Jake
Judas Priestin laulaja on homo.
Ja homot tekee paskaa musiikkia. - British Steel
Jake kirjoitti:
Ja homot tekee paskaa musiikkia.Ilman Judas Priestiä ei olisi yhtään heavybändiä vielä tänä päivänäkään.
- Joutti
British Steel kirjoitti:
Ilman Judas Priestiä ei olisi yhtään heavybändiä vielä tänä päivänäkään.
Eipäs sentään innostuta. Judas Priest oli vuosina 1975-1985 suuri(n) vaikuttaja hevi-skenellä. He olivat eka pändi, joka soitti raskaasti nopeita riffejä tuplakitaralla.
Mutta Juutaksen esikuvina oli kuitenkin pändejä kuten Black Sabbath ja Deep Purple, jotka jo väänsivät hevi-rokkia.
Ja mitä sanoisin homojen tekemästä musiikista, niin eikös se ole vähän niin päin, että yllättävän suuri osa hyvän musiikin tekijöistä on homoja. Niiden ei varmaan tartte purkaa sukupuolien välisen kuilun tuottamaa tuskaa musiikissaan ;-). - Micke
British Steel kirjoitti:
Ilman Judas Priestiä ei olisi yhtään heavybändiä vielä tänä päivänäkään.
Paitsi ne tuhannet yhtyeet joiden keskeisin vaikute on ollut esim. Black Sabbath tai Cream tai The Who tai... Ja niitähän ei ole ihan vähän. Kaikki kunnia HIENOLLE Judas Priest-yhtyeelle, mutta kyllä jotain suhteellisuudentajua on lupa osoittaa. ;-) Ei Juudaspappi nyt ihan NOIN merkittävä bändi kyllä ole rockmusiikin historiassa.
Muutenkin huvittaa tuo "mun isällä onkin parempi auto"-tyyppinen asenne. Mun suosikkibändit on vittu parhaita ja muut sukkaa. ;-) ...no mutta, se on kyllä myönnettävä että JP on vitun kova bändi ja Halford mies paikallaan. - lennu
Micke kirjoitti:
Paitsi ne tuhannet yhtyeet joiden keskeisin vaikute on ollut esim. Black Sabbath tai Cream tai The Who tai... Ja niitähän ei ole ihan vähän. Kaikki kunnia HIENOLLE Judas Priest-yhtyeelle, mutta kyllä jotain suhteellisuudentajua on lupa osoittaa. ;-) Ei Juudaspappi nyt ihan NOIN merkittävä bändi kyllä ole rockmusiikin historiassa.
Muutenkin huvittaa tuo "mun isällä onkin parempi auto"-tyyppinen asenne. Mun suosikkibändit on vittu parhaita ja muut sukkaa. ;-) ...no mutta, se on kyllä myönnettävä että JP on vitun kova bändi ja Halford mies paikallaan.allekirjoitan lausunnon...asia kommetti,tänään
kuuntelin työmatkalla pitkästä aikaa judasta ja kyllä ne biisit potkii...painkiller tosin meinasi poksauttaa subbarin pihalle kotelostaan =D - judaspriestowns
Jake kirjoitti:
Ja homot tekee paskaa musiikkia.vittu ime kelliis homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65646Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3593Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32551Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha34519Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479- 36475
- 40471
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3460