Oivoi... Ilmalämpöpumppu hajosi

Oivoi, voi... Niinhän siinä kävi että Älvsby-omakotitalomme ilmalämpöpumppu hajosi viime yönä. Kuului kova räminä ja pian talo alkoi jäähtymään. Korjaaja kävi tänään päivällä asentamassa siihen uusia komponentteja ja nyt se onneksi toimii. Laskua tuli maksettavaksi 890e. Oivoi... kallista...

Octavian pitäisi olla huomenna noudettavissa merkkikorjaamolta. Sitten kelpaa jälleen huristella luotettavalla ja erittäin taloudellisella TSI DSG yhdistelmällä. Mutta oivoi... 4900e lasku sieltäkin tulee maksettavaksi :(

On se hyvä, että mulla sentään on työpaikka, vaikka tämä Suomen taloustilanne nyt on mikä on. Mitä tekisinkään jos ei olisi töitä, ja laskuja tulisi tällaisella tahdilla. Oivoi, en uskalla edes ajatella.

8

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No oivoi vaan Timppa-parkaa! Häh häh hää!

      Kai sä Timppa muuten tiesit, että tollaset korjaukset maksaa aina sen 990e, mutta asentaja laskutti teiltä satasen vähemmän, sillä se sai suihinoton sun vaimolta. Mun kaveri Kake oli nimittäin ollut teillä tänään korjaamassa sen ilmalämpöpumpun ja kertoi tän asian hetki sitten täällä meidän kerhon baaritiloissa. Hähää, nuole aisuri nuole!

      • 12p20

        22:14 ja 22:17... Ei kannattais vastata noin nopeesti, muuten kaikki tajuavat että ootte yks ja sama henkilö :D


      • Kaikki.tietää
        12p20 kirjoitti:

        22:14 ja 22:17... Ei kannattais vastata noin nopeesti, muuten kaikki tajuavat että ootte yks ja sama henkilö :D

        No eiköhän sen tajua kaikki muutenkin... ;) Mutta ei kai se olekaan pointti näissä stooreissa, että luultaisiin muka eri henkilön olevan näiden kahden hahmon takana.


      • Kaikilla meillä on historia takanaan eikä toista ihmistä voi omistaa, mutta en usko että vaimoni nykyminä tekisi mitään tuollaista. Taidat vaan kiusallasi kääntää veistä haavassa nyt kun minulla on ollut vähän huonoa tuuria viime päivinä.


    • Huorabone

      Olethan muistanut tehdä tarkat excel laskelmat miten paljon rahaa säästyy taloudellisella ILMALÄMPÖPUMPULLA!Älväri tosin vuotaa pirhanasti alakautta rossipohjista, välikatosta ja seinistä mutta lisänä rikka rokassa eiks jeh! Kai juhlitte läskisen vaimosi kanssa uuden ILMALÄMPÖPUMPUN HANKINTAA !!! AHAHHA

    • 8plus20

      Onneksi meillä on kuitenkin tarpeeksi itsesi kaltaisia pienimunaisia aisureita pitämään valtarakenteita pystyssä.

    • Älvärissä ei ole ilmalämpöpumppua vaan POISTOilmalämpöpumppu mikä on ihan eri asia. Lukekaa edes speksit ensin trollit :D

    • Teidän ilmalämpöpumppu on ilmeisesti säädetty vähän turhan lämpimälle, sillä sun vaimosi oli aika vähissä vaatteissa kun tänään pistäydyin kylässä. Missäs sä muuten olit silloin? Ai niin, taisi se Janica jotain mainitakin. Sä olit ilmeisesti pyöräilemässä Pernon telakalta Orikedolle tuossa paskasäässä. Oivoi vaan, kyllä muakin vituttaisi :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe