Oivoi, voi... Niinhän siinä kävi että Älvsby-omakotitalomme ilmalämpöpumppu hajosi viime yönä. Kuului kova räminä ja pian talo alkoi jäähtymään. Korjaaja kävi tänään päivällä asentamassa siihen uusia komponentteja ja nyt se onneksi toimii. Laskua tuli maksettavaksi 890e. Oivoi... kallista...
Octavian pitäisi olla huomenna noudettavissa merkkikorjaamolta. Sitten kelpaa jälleen huristella luotettavalla ja erittäin taloudellisella TSI DSG yhdistelmällä. Mutta oivoi... 4900e lasku sieltäkin tulee maksettavaksi :(
On se hyvä, että mulla sentään on työpaikka, vaikka tämä Suomen taloustilanne nyt on mikä on. Mitä tekisinkään jos ei olisi töitä, ja laskuja tulisi tällaisella tahdilla. Oivoi, en uskalla edes ajatella.
Oivoi... Ilmalämpöpumppu hajosi
8
122
Vastaukset
No oivoi vaan Timppa-parkaa! Häh häh hää!
Kai sä Timppa muuten tiesit, että tollaset korjaukset maksaa aina sen 990e, mutta asentaja laskutti teiltä satasen vähemmän, sillä se sai suihinoton sun vaimolta. Mun kaveri Kake oli nimittäin ollut teillä tänään korjaamassa sen ilmalämpöpumpun ja kertoi tän asian hetki sitten täällä meidän kerhon baaritiloissa. Hähää, nuole aisuri nuole!- 12p20
22:14 ja 22:17... Ei kannattais vastata noin nopeesti, muuten kaikki tajuavat että ootte yks ja sama henkilö :D
- Kaikki.tietää
12p20 kirjoitti:
22:14 ja 22:17... Ei kannattais vastata noin nopeesti, muuten kaikki tajuavat että ootte yks ja sama henkilö :D
No eiköhän sen tajua kaikki muutenkin... ;) Mutta ei kai se olekaan pointti näissä stooreissa, että luultaisiin muka eri henkilön olevan näiden kahden hahmon takana.
Kaikilla meillä on historia takanaan eikä toista ihmistä voi omistaa, mutta en usko että vaimoni nykyminä tekisi mitään tuollaista. Taidat vaan kiusallasi kääntää veistä haavassa nyt kun minulla on ollut vähän huonoa tuuria viime päivinä.
- Huorabone
Olethan muistanut tehdä tarkat excel laskelmat miten paljon rahaa säästyy taloudellisella ILMALÄMPÖPUMPULLA!Älväri tosin vuotaa pirhanasti alakautta rossipohjista, välikatosta ja seinistä mutta lisänä rikka rokassa eiks jeh! Kai juhlitte läskisen vaimosi kanssa uuden ILMALÄMPÖPUMPUN HANKINTAA !!! AHAHHA
- 8plus20
Onneksi meillä on kuitenkin tarpeeksi itsesi kaltaisia pienimunaisia aisureita pitämään valtarakenteita pystyssä.
Älvärissä ei ole ilmalämpöpumppua vaan POISTOilmalämpöpumppu mikä on ihan eri asia. Lukekaa edes speksit ensin trollit :D
Teidän ilmalämpöpumppu on ilmeisesti säädetty vähän turhan lämpimälle, sillä sun vaimosi oli aika vähissä vaatteissa kun tänään pistäydyin kylässä. Missäs sä muuten olit silloin? Ai niin, taisi se Janica jotain mainitakin. Sä olit ilmeisesti pyöräilemässä Pernon telakalta Orikedolle tuossa paskasäässä. Oivoi vaan, kyllä muakin vituttaisi :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745