Olen henkisesti väsynyt anoppini lähentelyihin. En ole vaimolleni voinut avautua asiast a. Aina kun kyläilemme,tai muuta näkemistä,niin anoppi koskettelee minua ja vihjailee jatkuvasti haluavansa minua. Vaimoni on varmankiin maininnut seksuaalisista avuistani 'tyttökeskusteluissa ja anoppi kenties oman onnettoman avioliittonsa myötä alkanut himoitsemaan minua. Mikä neuvoksi?
Anoppi tahtoo vain minut!
8
984
Vastaukset
- mekkk
Sanot kerran vaimosi kuulleen anopille että et ole kiinostunut hänestä seksuaalisesti niin loppuu kerrasta mutta voi mennä välit anoppiin tai sitten tilaisuuden tullen naiad paukautat ja kunnolla niin voi loppua tai sitten ei. Räjähdät kunnolla kun anoppi lähenttelee ja sanot ihan suoraan mutä mieltä olet hänen yrtityksistään.
Voi olla myös testaaminen mielessä, onko sulho oikeasti uskollinen, vaiko himojen vietävissä. Ei kai oikeasti anoppi pyri tuhoamaan kahta avioliittoa eikä tyttärensä elämää. Keskustelua varmasti hankala aloittaa tästä asiasta, mut jotenkin se vain on purettava ja setvittävä.
- siitäselähtee
Ihan ensimmäisenä voisit lopettaa tällaisten satujen keksimisen. Vai oikein seksuaalisia avuja kehuttu. Heh :D
- åreggl
huonosti kirjoitettu trollaus
- Älä.valehtele.siellä
Ei muuta sanottavaa kuin että älä valehtele. Provosi on typerä.
- aho000
Kerro vaimollesi ,saa sitten keskustella tai ei
- rrqwrt
Ap aika väsynyttä
- oiuyt
Ajattelit sitten tällä tapaa kohottaa itsetuntoa..! Seksuaalisia avuja! Hohhoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3258548Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066762- 903910
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1793870Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee463151- 1713145
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista443125- 503119
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san232579Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1972109