Anoppi tahtoo vain minut!

rawitse

Olen henkisesti väsynyt anoppini lähentelyihin. En ole vaimolleni voinut avautua asiast a. Aina kun kyläilemme,tai muuta näkemistä,niin anoppi koskettelee minua ja vihjailee jatkuvasti haluavansa minua. Vaimoni on varmankiin maininnut seksuaalisista avuistani 'tyttökeskusteluissa ja anoppi kenties oman onnettoman avioliittonsa myötä alkanut himoitsemaan minua. Mikä neuvoksi?

8

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

Sanot kerran vaimosi kuulleen anopille että et ole kiinostunut hänestä seksuaalisesti niin loppuu kerrasta mutta voi mennä välit anoppiin tai sitten tilaisuuden tullen naiad paukautat ja kunnolla niin voi loppua tai sitten ei. Räjähdät kunnolla kun anoppi lähenttelee ja sanot ihan suoraan mutä mieltä olet hänen yrtityksistään.

• Voi olla myös testaaminen mielessä, onko sulho oikeasti uskollinen, vaiko himojen vietävissä. Ei kai oikeasti anoppi pyri tuhoamaan kahta avioliittoa eikä tyttärensä elämää. Keskustelua varmasti hankala aloittaa tästä asiasta, mut jotenkin se vain on purettava ja setvittävä.

• siitäselähtee

Ihan ensimmäisenä voisit lopettaa tällaisten satujen keksimisen. Vai oikein seksuaalisia avuja kehuttu. Heh :D

• åreggl

huonosti kirjoitettu trollaus

• Älä.valehtele.siellä

Ei muuta sanottavaa kuin että älä valehtele. Provosi on typerä.

• aho000

Kerro vaimollesi ,saa sitten keskustella tai ei

• rrqwrt

Ap aika väsynyttä

• oiuyt

Ajattelit sitten tällä tapaa kohottaa itsetuntoa..! Seksuaalisia avuja! Hohhoi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39