Olen henkisesti väsynyt anoppini lähentelyihin. En ole vaimolleni voinut avautua asiast a. Aina kun kyläilemme,tai muuta näkemistä,niin anoppi koskettelee minua ja vihjailee jatkuvasti haluavansa minua. Vaimoni on varmankiin maininnut seksuaalisista avuistani 'tyttökeskusteluissa ja anoppi kenties oman onnettoman avioliittonsa myötä alkanut himoitsemaan minua. Mikä neuvoksi?
Anoppi tahtoo vain minut!
8
891
Vastaukset
- mekkk
Sanot kerran vaimosi kuulleen anopille että et ole kiinostunut hänestä seksuaalisesti niin loppuu kerrasta mutta voi mennä välit anoppiin tai sitten tilaisuuden tullen naiad paukautat ja kunnolla niin voi loppua tai sitten ei. Räjähdät kunnolla kun anoppi lähenttelee ja sanot ihan suoraan mutä mieltä olet hänen yrtityksistään.
Voi olla myös testaaminen mielessä, onko sulho oikeasti uskollinen, vaiko himojen vietävissä. Ei kai oikeasti anoppi pyri tuhoamaan kahta avioliittoa eikä tyttärensä elämää. Keskustelua varmasti hankala aloittaa tästä asiasta, mut jotenkin se vain on purettava ja setvittävä.
- siitäselähtee
Ihan ensimmäisenä voisit lopettaa tällaisten satujen keksimisen. Vai oikein seksuaalisia avuja kehuttu. Heh :D
- åreggl
huonosti kirjoitettu trollaus
- Älä.valehtele.siellä
Ei muuta sanottavaa kuin että älä valehtele. Provosi on typerä.
- aho000
Kerro vaimollesi ,saa sitten keskustella tai ei
- rrqwrt
Ap aika väsynyttä
- oiuyt
Ajattelit sitten tällä tapaa kohottaa itsetuntoa..! Seksuaalisia avuja! Hohhoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812