Jännittää aivan suunnattomasti. Näen joka yö unta armeijasta miten olen aina väärään aikaan väärässä paikassa ja olen aina yksin. Päässä pyörii miljoona asiaa, tulenko toimeen tuvan naisten kanssa, sovinko muuten joukkoon ja toivon etten ole tekemässä siellä vain pelleä itsestäni. Vapaaehtoisena naisena pitäisi olla valmis siihen koitokseen, koska olen sitä itse halunnut.
Mistä sain ajatuksen lähteä inttiin. Siitä kun olen koko elämäni liikkunut jätkäporukassa ja sieltä tottakai jokainen on aina vuorollaan lähtenyt inttiin. Kuuntelin heidän juttujaan haltioissani, mutta vasta parin vuoden kuluttua sain itseäni niskasta kiinni lähteä itsekkin. Siihen vaikutti suuresti kun ensimmäinen nainen minun tuttavapiiristäni lähti ja suorittaa sitä vielä loppuun. Muutoin motiivini on myös se etten halua jäädä toimettomaksi jos sota syttyisi. Myös se että naiset pystyvät samaan kuin miehet sitä halutessaan.
Toivon vastauksia naisilta, jotka ovat käyneet intin itse ja heidän kokemuksiaan siitä. Toki haluan vinkkejä tulevaa koitosta varten. En halua negatiivisia kommentteja ollenkaan. Tiedän ettei sinne ole kaikki halukkaita menemään. Apua?
vapaaehtoisena armeijaan
4
136
Vastaukset
- ent.alokas
Hyvin se menee. Itse suorastaan laihduin alipainoiseksi kun viikkoja jännitin Inttiin menoo. Se porukan henki vie mukanaan.
Hengittele rauhallisesti silloin kun jännitys valvottaa. Tulet pärjäämään siinä hulinassa hienosti. - melkeinikämiesnainenjo
Kävin silloin alkuaikoina. Olen aina ollut arka ja pienikokoinenkin, ja siitä huolimatta sain suoritettua homman. Siitäkin huolimatta, että moni sporttisempi hajotti paikkojaan. Eli jos olet kohtuullisessa kunnossa ja päässä ei pahemmin hierrä, kyllä sinä pärjäät.
En tiedä, kauanko lähtöösi on aikaa, mutta suosittelisin tekemään lihaskuntoharjoittelua riittävällä rasituksella. Miehillä lihakset kasvavat naisia helpommin, joten ovat hieman etulyöntiasemassa. Tosin ei minulla ollut sinänsä voimasta, eikä kestävyydestäkään kiinni. Eikä sitkeydestä. Lähinnä räjähtävä voima oli puutteeni. Varusteet painavat suunnilleen saman verran isolla ja pienellä taistelijalla. Riittävällä painoharjoittelulla olisi ehkä tätäkin eroa saanut kurottua kiinni.- arghmy
Lähtöni on tammikuussa ja olen käynyt salilla parisen vuotta intensiivisesti. En ole kuitenkaan teräsnainen, tiedän sen jo nyt että vielä riittäisi tekemistä. Toivottavasti päättäväisyys ajaa eteenpäin kun on fyysisesti loppu. Olen myös tehnyt pitkiä kävely/juoksu lenkkejä. Totuttanut jalat rasitukseen :) nämä vastaukset jo auttoivat rimakauhuun :D
- 15v
En voi kokemuksia tms jakaa koska olen vasta viidentoista mutta oli pakko kommentoida että nostan sinulle hattua ja toivotan onnea! :) Itsekin meinaan käydä armeijan vapaaehtoisena kunhan ikä riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.184091- 373851
- 223500
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****212682- 882011
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361952Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2581840Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171697Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2231348Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.221182