vapaaehtoisena armeijaan

arghmy

Jännittää aivan suunnattomasti. Näen joka yö unta armeijasta miten olen aina väärään aikaan väärässä paikassa ja olen aina yksin. Päässä pyörii miljoona asiaa, tulenko toimeen tuvan naisten kanssa, sovinko muuten joukkoon ja toivon etten ole tekemässä siellä vain pelleä itsestäni. Vapaaehtoisena naisena pitäisi olla valmis siihen koitokseen, koska olen sitä itse halunnut.
Mistä sain ajatuksen lähteä inttiin. Siitä kun olen koko elämäni liikkunut jätkäporukassa ja sieltä tottakai jokainen on aina vuorollaan lähtenyt inttiin. Kuuntelin heidän juttujaan haltioissani, mutta vasta parin vuoden kuluttua sain itseäni niskasta kiinni lähteä itsekkin. Siihen vaikutti suuresti kun ensimmäinen nainen minun tuttavapiiristäni lähti ja suorittaa sitä vielä loppuun. Muutoin motiivini on myös se etten halua jäädä toimettomaksi jos sota syttyisi. Myös se että naiset pystyvät samaan kuin miehet sitä halutessaan.
Toivon vastauksia naisilta, jotka ovat käyneet intin itse ja heidän kokemuksiaan siitä. Toki haluan vinkkejä tulevaa koitosta varten. En halua negatiivisia kommentteja ollenkaan. Tiedän ettei sinne ole kaikki halukkaita menemään. Apua?

4

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.alokas

      Hyvin se menee. Itse suorastaan laihduin alipainoiseksi kun viikkoja jännitin Inttiin menoo. Se porukan henki vie mukanaan.
      Hengittele rauhallisesti silloin kun jännitys valvottaa. Tulet pärjäämään siinä hulinassa hienosti.

    • melkeinikämiesnainenjo

      Kävin silloin alkuaikoina. Olen aina ollut arka ja pienikokoinenkin, ja siitä huolimatta sain suoritettua homman. Siitäkin huolimatta, että moni sporttisempi hajotti paikkojaan. Eli jos olet kohtuullisessa kunnossa ja päässä ei pahemmin hierrä, kyllä sinä pärjäät.

      En tiedä, kauanko lähtöösi on aikaa, mutta suosittelisin tekemään lihaskuntoharjoittelua riittävällä rasituksella. Miehillä lihakset kasvavat naisia helpommin, joten ovat hieman etulyöntiasemassa. Tosin ei minulla ollut sinänsä voimasta, eikä kestävyydestäkään kiinni. Eikä sitkeydestä. Lähinnä räjähtävä voima oli puutteeni. Varusteet painavat suunnilleen saman verran isolla ja pienellä taistelijalla. Riittävällä painoharjoittelulla olisi ehkä tätäkin eroa saanut kurottua kiinni.

      • arghmy

        Lähtöni on tammikuussa ja olen käynyt salilla parisen vuotta intensiivisesti. En ole kuitenkaan teräsnainen, tiedän sen jo nyt että vielä riittäisi tekemistä. Toivottavasti päättäväisyys ajaa eteenpäin kun on fyysisesti loppu. Olen myös tehnyt pitkiä kävely/juoksu lenkkejä. Totuttanut jalat rasitukseen :) nämä vastaukset jo auttoivat rimakauhuun :D


    • 15v

      En voi kokemuksia tms jakaa koska olen vasta viidentoista mutta oli pakko kommentoida että nostan sinulle hattua ja toivotan onnea! :) Itsekin meinaan käydä armeijan vapaaehtoisena kunhan ikä riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe