puolisoni ex kumppanineen pilasi suhteeni

pitääkö-vain-hyväksyä

Nyt ei ole kysymys pettämisestä vaan tosi monimutakisesta jutusta jonka haluan nyt jakaa kanssanne.
Tapasin vuosia sitten lumoavan naisen jota kosin heti ensi tapaamisella. Hän ei tietenkään suostunut mutta aloimme tapailla ja olin hetkessä korviani myöten rakastuntu ja ymmärsin hänenkin olevan, tai ainakin pitävän minusta.
Hällä oli takanaan erittäin vaikea ja riitaisa avioero jonka vuoksi oli varovainen. Mutta mitä sitten seurasikaan, ette voi edes kuvitella, kertomukseni onkin monelta osin eritttäin erikoinen mutta jokainen sana on totta.

Naisen ex ja tämän uusi kumppani ottivat yhteyttä minuun ja omaisiini. Se ilkeyden määrä minkä suustaan sylkivät oli jotain aivan käsittämätöntä.
Saatuaaan tietää asiasta halusi naiseni elää yksin, koska ei halunnut sekoittaa ketään exänsä ja tämän uuden kumppanin riitoihin. Eromme ei kuitenkaan ollut pysyvä ja palasimme yhteen. Hänen ex ja tämän puoliso ovat jatkuvasti välissämme. Aina on jollakin tutulla/ystävällä ja jopa omaisillani jotain sanomista tuon kiusantekijä parin kertomuksien pohjalta. Nyt olemme sitten lopullisesti eronneet.
Noiden jutut aiheuttivat mustasukkaisuutta ja turhaa riitaa välillemme joten olemme päättäneet elää kumpikin omaa elämäämme.

Tässä tämä oli. Mitä mieltä olette?

8

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirvittävää

      Eikö ilkeydellä ole rajoja ollenkaan. Joillekin toisten elämä ei ole minkään arvoinen.Tsemppiä sinulle.

    • ELMO.elmo

      Rakkaus menee tuossa kyllä vastamäkeen. Heittää heissuliveit tuollaisille jutuille.
      Kyl sä sit tiedät kun se kunnolla kolahtaa ;) kahta rakastunutta ei voi mikään erottaa.

      • pitääkö-vain-hyväksyä

        Niinhän sitä luulisi. Joskus ihminen ei vain jaksa enempää. Siinä ei tunteet paina kun tarpeeksi monta kertaa loukataan. Hän väsyi. Syytän tottakai itseäni, eihän mun olis tarvinnu mustasukkasena viedä eteenpäin jokaista herjaa jonka hänestä kuulin.


      • mölyätyhjästä
        pitääkö-vain-hyväksyä kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi. Joskus ihminen ei vain jaksa enempää. Siinä ei tunteet paina kun tarpeeksi monta kertaa loukataan. Hän väsyi. Syytän tottakai itseäni, eihän mun olis tarvinnu mustasukkasena viedä eteenpäin jokaista herjaa jonka hänestä kuulin.

        No ei niin, todellakaan! Näitä aina joskus voi täältä lukea. Miten aikuistenoikeesti joku edes välittää kolmannen-neljännenkäden kautta kuulemastaan?
        Oletteko te niin nuoria vielä vailla elämän tuomaa kokemusta vai eikö enää ole muuta miettimistä kuin mitä "puhutaan ja huhutaan"....
        Oletko paikkakunnallasi merkittävässä asemassa, kenties, silloin voisin edes uskoa tämän stoorin?


    • luodut

      Puolisosi erokäsittely on vielä kesken. Jos suhdetta yritetään vahingoittaa ulkoapäin se yleensä vahvistaa suhdetta, joka on kaikinpuolin tyydyttävä ja onnellinen,kokemusta on. Siihen tarvitaan 100 prossaa tahtoa ja luottamusta muuten ei onnistu. Me teimme sen. Kävimme sellaisen mankelin läpi että emme koskaan olisi uskoneet. Missään vaiheessa emme riidelleet keskenään eikä ulkopuolisen provosointi vaikuttanut. Otimme asian huumorilla ehkä se olikin paras keino. Kummallakaan ei käynyt edes mielessä luovuttaminen.

      • tapaukseterinlaisia

        Meidän tapauksessa, häpeän myöntää, että vahingoittajat ovat päässeet päämääräänsä. Olen heikkouttani sortunut työkalukseen.


      • hyvä.minä

        Jokainen täysijärkinen aikuinen tietää, että hyvää suhdetta ei kolmas osapuoli voi pilata. Siihen tarvitaan jompaakumpaa parisuhteen osapuolta, hän joka alkaa etsimään uutta suhdetta tai mitä nyt hakeekin. Sitku pystyy itselleen tekemään selväksi, toinen löys uuden koska ei ollut mun kanssa onnellinen, sit alkaa toipuminen. Mun ex löysi nuoremman, ensin syytin tuota nuorikkoa, oli vienyt mun miehen, hain hänestä vikoja, keksin niitä päästäni. Olin säälittävä. Ystävilleni suorastaan rasittava. Keksin mitä hulluimpia juttuja... nyt voin jo nauraa. Mutta voin myös sanoa, hitto en ollut SE jonka mies halusi mutta en halua myöskään olla se huono häviäjä jota ystävätkin karttavat ... Nenä on jo ylhäällä ja partytime voi alkaa!


      • hehhgdgfddeefee

        Kuka nyt jaksaakaan roikkujaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe