Läkärini kirjoitti minulle 3x100 tablettia 10 mg Diapamia. Viimeinen paketti on vielä hakematta apteekista. Miten minun tulee lopetela lääke, ettei tule kovia viekkareita? Vai tuleeko tuosta määrästä?
Diapamin lopetus
4
87
Vastaukset
- 300
No jos tosiaan syöt 300 tablettia päivässä, voi vähän tulla viekkareita.
- mniu
Käytä se sata siihen kun vieroitat itsesi.
Lopettaminen riippuu siitä minkälainen annostus sinulla on ollut. Tuo sata pitäisi riittää. Vähennä vähitellen annosta. Ota vähintään kaksi viikkoa aina tietyn määrä pameja. - lopetat
seinään vaan ei siitä mtään tuu!
Ei tuosta määrästä pitäisi vielä tulla viekkareita, monien kuukausien säännöllinen päivittäinen käyttö suurilla annoksilla johtaa viekkareihin jos seinään lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174196
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810