Eli..Olen pitkään laulanut itsekseni sekä yleisölle (karaoke jne). Laulan kotona, autossa, suihkussa, joka puolella ja moni joka on kuullut lauluani ovat kehuneet ääntäni. Haluaisin johonkin bändiin tai soolo-laulajaksi miten se käytännössä onnistuu? Asiallisia kommentteja, kiitos! Tykkään esiintyä!
Miten pääsen näyttämään kykyni
4
455
Vastaukset
- Jippo
Mene vaikka tuonne suomi24 "oma bändi" palstalle ja selaa haetaan laulajaa -tyyppisiä ilmoituksia. Saman tapaisia palstoja löytyy myös noise.fi, rokkizine.com, muusikoiden.net, desibeli.net -sivustojen keskustelupalstoilta. Mikseri.netistäkin voi tässä tapauksessa olla hyötyä. Käytännössä otat vain yhteyttä jonkin ilmoituksen kautta ja sovit jostain koe-esiintymisen tapaisesta bändin kanssa.
Soololaulajaksi tie aukeaa myös parhaiten jonkin bändin (tai kilpailun) kautta. Muuten voi olla vaikea tuoda itseään esiin markkinoille, joilla tulevia laulajalupauksia tuntuu riittävän pilvin pimein.
Jos sinulla on muita musiikillisia lahjoja, kuten soittotaitoa, on siitä aina huomattavaa etua. Jos taas osaat mielestäsi soittaa ja vielä tehdä itse biisejä sanoituksineen, kannattaa ostaa kompuutteriin jotain musaohjelmia ja alkaa nauhoittelemaan demoja. Sitten vaan lähetät niitä levy-yhtiöihin jne.
Toivottavasti näistä oli edes vähän apua!
Muista kuitenkin, että kotoa, tai tuskin edes karaoke baarista, sinua tuskin kukaan tulee studioon hakemaan, vaan sinun on oltava itse aktiivinen. - Study
Itselläni oli sama ongelma ja ostin sen Artist abc kirjan (jolla on muuten weppisivutkin http://www.artistabc.com). Siinä oli neuvottu todella hyvin kaikki mistä on kyse ja mukana vielä yhteyslista kaikkiin levyyhtiöihin ja muualle!!
- Songer
Vaikuttaa hyvältä.
Kuulin eka kertaa koko jutusta.
Lieneekö ollut pitkäänkin kaupoissa ja mistäkä sitä saa?
- kara oke
Onnistuu parhaiten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569