VIIMEINEN VUOSIVIIKKO ALKAA AIVAN KOHTA!!!!

viimeinenvuosiviikko

VIIMEINEN VUOSIVIIKKO ALKAAAA 29.1.2016!!!!!!!! Nyt VIHDOINKIN meillä on VARMASTI VARMUUDELLA saatu ENNUSTUS, eli LOPULTAKIN viimeinen vuosiviikko VIIMEIN alkaa!! Tämä on nyt ehdottomasti viimeinen takaraja sille! Enää ei YHTÄÄN voi MILLÄÄN LAINKAAN TARKENTUA! Silloin heräisi hirvittävä EPÄILYS, että SKENAARIOISSA OLISI JOTAIN VIRHEITÄ!!! Näinhän ei mitenkään millään voi koskaan yhtään lainkaan olla ja piste! KAIKKI ennusmerkit, verikuut ja KAIKKI osoittaa VÄÄJÄÄMMÄTTÄ PELKÄSTÄÄN tähän MAAGISEEN päivään 29.1.2016!

Viimeinen vuosiviikko alkaisi siis edelleenkin 29.1.2016 josta lasketaan 1290 päivää, jolloin liitto tulee raskaaksi ja hävitys saapuu kauhistuksen siivillä. Silloin pakanakansojen täysi luku on otettu kokonaan pois, eli ahtaasta portista sisälle tullut. Ruokauhri on morsian (kaksi kakkua näytteeksi herralle) ja teurasuhri on häävieraat, pakanakansojen täysi luku. (Ilm. 7:13-14) Herra ottaa jumalattomuuden pois Jaakobista Room. 11:25-27 jolloin pakanakansojen täysi luku tulee lopulta perille. Täysi lukuhan ei käy ilmaisuksi, ellei ensin ole vajaata lukua sisälle tullut. Tästä on vielä Johanneksen ilmestyksessä sinetti viisi kohdalla vihje, odottakaa kunnes teidän täysi luku saapuu.

LISÄKSI RAAMATUN VAROITTAMAT LOPUNAJAT OVAT ALKANEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!! NYT on VARMA TIETO käyttäjältä Johanna Tukiainen! Tämä tieto on saatu täysin suoraan Raamatusta! Danielin kirja sekä Ilmestyskirja ja vanhat ennustajat kuten Nostradamus yms. ovat kertonut hänelle täysin tarkallleen mitä mailmassa tapahtuu!!! Myöskin historiassa on käyty läpi ns. Danten helvettia! Merkit ovat ÄÄRIMMÄISEN VAHVAT! Ne ovat:

1.luonnonkatastrofit
2.homouden ylösnouseminen ja sen palvonta
3.ihmisten julmuus
4.rahanpalvonta
5.exäni Udi sanoi puhelimessa "They are going to kill you" mikä tarkoittaa KOLMANNEN MAAILMANSODAN VÄLITÖNTÄ SYTTYMISTÄ!!!
6.pakolaiset eli "pakolaiset" eli ISIS ovat SOLUTTAUTUNEET ympäri Eurooppaa
7.minulle on SANOTTU että olen SAANUT profetioimisen ARMOLAHJAN!!
8.pahat henget ovat erityisen agressiivisia minua kohtaan
9.vanhempani puhuivat tästä aiheesta jo TUKHOLMASSA
10.Israelissa alkoi vuonna 1948 muistaakseni VIIKUNAPUU KUKKIMAAN!!!
11.Suomi PELKÄÄ VENÄJÄÄ ja kannattaisi PELÄTÄ LÄHI-ITÄÄÄ!
12.asioilla vitsaillaan ja naita voidaan kayttaa minua VASTAAN!
13.yksi Miamissa asuva ystäväni SOITTI MINULLE!
14.Suomessa on suomalaisia ihmisiä jotka haluavat ihan oikeasti että KUOLISIN!
15.olen saanut paljon tietoa, mutta minun pitää olla niistä HILJAAA!!
16. hänen vanha äitinsä oli katsonut "Hottis" ohjelmaa ja oli luullut, etta Juha Immonen olen kuulemma MINÄ!

RAAMATUN VAROITTAMAT LOPUNAJAT OVAT ALKANEET!

19

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi että .. on meitä taas moneksi :)) .. eiköhän olisi parempi että otat vaikka kylmän suihkun..

alex :))

• Exap

Alex, tässä asiassa olemme vaihteeksi 100% samaa mieltä.

• pyhpyhpyhpyhpyh

Väitteesi on täyttä potaskaa. Onneksi me adventistit ei tuohon uskota.

• Nyt näyttää siltä, että jos tämä avaus ei ole vitsi niin sen kirjoittaja olisi pikaisessa lääkärin hoidon tarpeessa. Oireet viittaavat paranoidiseen skitsofreniaan, joka voi olla oikeasti vaarallinen tila. Ihan vakavasti ja ystävällisesti kehotan menemään lääkäriin.

• Aloitus on pelkästään provosoiva pila, jolla pilkataan lahkojen orjia, mutta en epäile hetkeäkään, etteikö tällainen aloituksen viesti voisi upota herkkäuskoiseen sellaiseen, jolla omat pelinappulat on hukassa ja joka joutuu turvautumaan toisten nappuloihin pystyäkseen jatkamaan eteenpäin. Tällaisen tilanteen haistavat kaukaa lahkojen koulutetut pastorit, jotka etsivät juuri herkkäuskoisia ja helposti muilutettavia reppanoita.

• taaspilaa

Pilalta kuulostaa. Kirjoittaja on kyllä jonkin verran kuunnellut maailmanlopun saarnaajia.

• pyhpyhpyhpyhpyh

Olet täysin kieroutunut korkkiruuvi mielipiteinesi.

• Avauksen tyyli muistuttaa kovasti Lappeenrannan "profeettaa" Harri Veijosta, joka tiettävästi ei ole mikään trollaaja, vaan kirjoittaa sekopäisiä juttujaan aivan tosissaan.

• Otan esiin tuosta aloituksen kyhäelmästä nuo neljä ensimmäistä, jotka olivat aloituksen tekijän mielestä lopun ajan merkkejä ja kumoan ne lopun ajan merkkeinä:

1.luonnonkatastrofit
      2.homouden ylösnouseminen ja sen palvonta
      3.ihmisten julmuus
      4.rahanpalvonta

1. Luonnonkatastrofeja on ollut niin kauan kuin planeettamme on ollut olemassa. Mm. toisia taivaankappaleita on osunut planeetallemme aiheuttaen tuhoa ja sukupuuttoja. Mm. tulivuoren purkaukset ja tulvat ovat aina olleet osa planeettamme elämää.
      2. Homous on ollut luonnossa niin kauan kuin on ollut elämää planeetallamme. Homoutta on kaikkialla eläinmaailmassa, eikä ihminen tee tässäkään mitään poikkeusta muista eläimistä.
      3. Ihmisen julmuutta on aina ollut ja pitkälti siitä syystä, että julmia jumaltarinoita on kerrottu ja niistä kirjoitettu.
      4. Rahan, mammonan ja varallisuuden palvonta ja sen kiivas tavoittelu on aina ollut olemassa. Jos naapurilla on ollut esim. enemmän lampaita, niin helpoin tapa on ollut tappaa tai tapattaa naapuri ja ottaa hänen eukkonsa, karjansa ja koko muu omaisuus haltuun. Tällä keinoin mm. Raamatun tarinoissa esiintyvät paimentolaiset lisäsivät aikanaan omaisuuttaan.

• Mutta entäs pykälä numero 13! Miamissa asuva ystävä soitti! Tämän tosiaan täytyy olla lopun ajan alkusoitto…

• Exap
        v.aari kirjoitti:

Toisaalta valtakunnan ykköstrollaaja Niilo Paasivirta on tehnyt tämän:

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

Comme ci comme ça… En tiedä. Toivottavasti avaus on silkkaa pilaa.

Ei avaus ole pilaa, mutta faktoiksi esitetyissä asioissa ja päivämäärissä voi olla jotain heittoa. Sanotaan ajankohtien osalta ehkä -50%, referenssiä en kommentoi.
        Jos saan verrata - eikö tässä ole hieman samaa kuin persujen vaaliohjelma ja sen toteutuma ?

• Exap kirjoitti:

Ei avaus ole pilaa, mutta faktoiksi esitetyissä asioissa ja päivämäärissä voi olla jotain heittoa. Sanotaan ajankohtien osalta ehkä -50%, referenssiä en kommentoi.
        Jos saan verrata - eikö tässä ole hieman samaa kuin persujen vaaliohjelma ja sen toteutuma ?

##Jos saan verrata - eikö tässä ole hieman samaa kuin persujen vaaliohjelma ja sen toteutuma ?## ..

No suunnilleen - vaikka ei ihan niin pahaa jälkeä kuitenkaan..

alex

• Tuoltahan se aloituksen tekijän teksti löytyi:
      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php
      Huumorimiehiä ja pilkkaa selvästi profeettoja ja muita hörhöjä, jotka muuttelevat ennustustensa päiviä joka viikko tai joka päivä. Tai sitten profeetta pilkkaa itseään?
      Aina lykätään sitä h-hetkeä tuonnemaksi, kun huomataan, että mitään ei tapahtunutkaan. Huudetaan kurkku suorana, että NYT SE TULEE!!!!!!
      Tyypillistä harhaisille ihmispoloisille, joiden "vintistä" on sähköt kokonaan katkaistu.

• pyhpyhpyhpyhpyh

Ja kun Jeesus sitten kerran saapuu, teille käy huonosti.

• omalehmä
        pyhpyhpyhpyhpyh kirjoitti:

Ja kun Jeesus sitten kerran saapuu, teille käy huonosti.

Älä, hyvä ihminen, nyt tuolla lailla pelottele!

• Siis oikeastaan - aika hyvää huumoria - jos sitä jaksaa alkaa lähemmin tutkimaan - siinä kiteytetään palstan aiheita aina nasevasti ..

Merkit ovat ÄÄRIMMÄISEN VAHVAT!

Ne ovat:

1.luonnonkatastrofit ..
      - Lasketaanko ihmisen tuottamat luonnonkatastrofit mukaan?
      ----
      2.homouden ylösnouseminen ja sen palvonta.
      - Palvonta?
      ----
      3.ihmisten julmuus
      - Varteenotettava tekijä - jolle ei paljon voi nauraa - ei edes hymyillä.
      ----
      4.rahanpalvonta
      - https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
      ----
      5.exäni Udi sanoi puhelimessa "They are going to kill you" mikä tarkoittaa KOLMANNEN MAAILMANSODAN VÄLITÖNTÄ SYTTYMISTÄ!!!
      - Aloittajalle: https://translate.google.se/
      ----
      6.pakolaiset eli "pakolaiset" eli ISIS ovat SOLUTTAUTUNEET ympäri Eurooppaa
      - Exapillakin on kai 400 naapuria joilla pahat mielessä.
      ----
      7.minulle on SANOTTU että olen SAANUT profetioimisen ARMOLAHJAN!!
      - Vaimosi varmaan sanoi tuon, kun arvasit jo etukäteen kuinka paljon meni rahaa kun hän oli viimeksi ostoksilla.
      ----
      8.pahat henget ovat erityisen agressiivisia minua kohtaan
      - Osta hammasharja ja tuupi hammastahnaa.
      ----
      9.vanhempani puhuivat tästä aiheesta jo TUKHOLMASSA
      - No siitä on jo niin kauan, että varmaan olet jo antanut heille anteeksi .
      -----
      10.Israelissa alkoi vuonna 1948 muistaakseni VIIKUNAPUU KUKKIMAAN!!!
      - Se muisti, se muisti..
      ----
      11.Suomi PELKÄÄ VENÄJÄÄ ja kannattaisi PELÄTÄ LÄHI-ITÄÄÄ!
      - Niin pelkää juu .. ei pitäisi ..
      ----
      12.asioilla vitsaillaan ja naita voidaan kayttaa minua VASTAAN!
      - Olet vaarassa :) ei kukaan uhkaa sinua tai ole sinua vastaan.
      ----
      13.yksi Miamissa asuva ystäväni SOITTI MINULLE!
      - Vakava asia voit tulla vaikka kateelliseksi :(
      https://www.youtube.com/watch?v=DjM9Lve5X5I
      ----
      14.Suomessa on suomalaisia ihmisiä jotka haluavat ihan oikeasti että KUOLISIN!
      - Älä välitä - he eivät tule pettymään, vaikka se voi tietysti ottaa oman aikansa ja riippuu tietenkin myös siitä että kuka ehtii ensin.
      ----
      15.olen saanut paljon tietoa, mutta minun pitää olla niistä HILJAAA!!
      - Hiljaa hyvä tulee - hosumalla ei muuta kuin kaistapäisiä kakaroita (sanovat ne jotka tietävät - minä en tiedä) .
      ----
      16. hänen vanha äitinsä oli katsonut "Hottis" ohjelmaa ja oli luullut, etta Juha Immonen olen kuulemma MINÄ!
      - Oletko nyt sitten IHAN varma että et ole Juha Immonen?

alex :)

• mietintämyssyssäonollut

Olen pohtinut että oletkohan sinä alex tehnyt päivääkään mitään oikeita palkkatöitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe