kaveri vai enemmän?

tirppana19

itselläni on ongelma. olen ollut kaveri yhden jätkän kanssa varmaan jo melkein kymmenen vuotta. viime kuukausina olemme pitäneet valtavasti yhteyttä siis kolme kertaa enemmän kuin ennen (siis joka päivä) ja nähneet paljon enemmän kuin ennen. Mies yleensä ottaa joka päivä muhun yhteyttä.

Mutta nyt olen miettinyt että onko hän kiinnostunut minusta vai ei.. minusta itsestäni rupeaa tuntumaan että saattas vaikka olla koska pitää niin paljon yhteyttä ja aina kun näemme niin koettaa saada aina syyn koskea mua.

Pystymme myös puhumaan ihan kaikesta ja hänkin hyvin usein rupeaa kertomaan omia ajatuksiaan yms...

nyt vain mietityttää miten saisin asiat etenemään.. olen hänelle kertonut että tykkään ja pidän hänestä mutta tuntuu ettei hän ymmärrä sanojani :D

3

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuota kannattaa varmaan kysyä asiasta ihan suoraan. Kaikki parisuhteessa tai suhteettomuudessa alkaa ja selviää puhumalla.

• TottaTuriset

Totta on. Tarkoittaa siis sitä, että puhumisen aloittaminen on samalla lopun alku.

• Juuri näin. Mutta kannattaa muistaa että loppu ei tarkoita huonoa loppua välttämättä. Vaan lopun alku voi olla myös elämän kestävä rakkaus ja niin siihen kannattaa suhtautua, siis että se myös olisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe