Millainen olisi unelmien mies?

Nainenn19

Eli millainen sinun unelmien mies olisi? Tässä mun!

- Lihaksikas. Ei tarvii olla suuret lihakset, mutta ruipelo/lihakseton mies muistuttaa enemmän naista.
- Urheilullinen (ainakin että huolehtii peruskunnosta) Itse urheilevana naisena haluan että mieskin urheilee eikä ole pelkkä sohvaperuna.
- Hyvä hygienia. Hyvälle tuoksuva mies kelpaisi varmasti minulle vaikkei olisi kovin komea.
- Hyvä käytös. Varmaan tärkein asia miehessä.
- Haluaa osallistua kotitöihin yms. Ei ne ole vain naisen hommaa jos molemmat käy töissä!
- Kunnioittaa naista ja kohtelee hyvin. Sellaiselle miehelle tekee mielellään ruokaa ja muita palveluksia jos kohtelee naista hyvin, pienet teot riittää! Kiltti mies on sellainen jota minä haluaisin miellyttää.
- Hiusten värillä ei ole ratkaisevaa merkitystä, mutta tummat on parhaat!
- On halukas matkustelemaan mun kanssa. (itse rakastan matkustamista)
- Pitää eläimistä. Pitää siis tulla toimeen mun saksanpaimenkoiran ja kanin kanssa:D

Jos olet tuollainen, olisit minulle täydellinen:)

20

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahmedd

      Sina siivoa ja teke ruoka. Mina pane sinu.

      • AhmedAhnekS

        Teke kanipaisti ! Mine tykata..


      • Voivoio

        Sinu unisasi. Trolli.


    • Minea52

      Kyllä minä silti toivoisin eniten, että aivoverenkierto toimii!

    • SirpaKyllikki

      Punakka, hanakka ja tanakka !

    • vitunrahaämmät

      naisten unelmamies on sellainen joka vain maksaa kaiken.

      • Nainenn19

        Ei mun kohdalla!


    • Prerogative

      Täytän kaikki kohdat ja mun mielestä noiden kriteereiden haluaminen kuulostaa hyvältä.
      Jos kiinnnostaisi jutella niin laita viestiä [email protected]

    • Unelmamiestä.odotellessa

      Pituus on plussaa, onneks oon ite nii lyhyt että ns. lyhyempikin mies on mua pitempi :D
      Kuitenkin omaa silmää viehättää semmoset 180-190cm miehet.

      -En tykkää kansikuvapojista/miehistä, joten pientä rosoisuutta saa olla.
      -Ei tarvi olla mikään lihaskimppu. Semmoinen normaalilihaksikas. Painosta sen verran, ettei olis tuulennussima vinkuheinä, mut ei nyt liian tuhdisti topattukaan kroppa.
      -Ei saa olla peukalo keskellä kämmentä. Kerta itse osaan korjata autoa ja remontoida kotia, vaadin vähintään yhtä paljon mieheltä.
      -Saa mut nauramaan
      -Huolehtii hygieniastaan
      -Osaa pitää kotinsa asumiskelpoisessa kunnossa, eikä polta makaroneja pohjaan
      -Ehdottomasti eläinrakas
      -Ei tupakoi tai käytä nuuskaa. Juo alkoholia kohtuullisesti ja harvakseltaan
      -Osaa käyttäytyä siivosti, kutakuinkin tilanteessa kuin tilanteessa

      • ehehehhe

        Ja mitenkähän sinä osaat korjata autoa ja rempata asuntoa(siis muuta kuin maalata)? Se olisi hyvä naähdä :)))


      • Et.ainakaan.unelmamies

        Sen verran että olen autopuolen-ja rakennuspuolen ammattikoulussa suorittanut hyvin arvosanoin. Ja molemmissa ammateissa ollut palkkalistoilla, nykyään rakennuspuolen yrittäjä.
        Ps. Kaikki naiset eivät ole kädettömiä blondeja.


    • FSddsfdsfdsf

      Ok. Paljonko ovat kuukausitulosi?

      • Unelmamiestä.odotellessa

        Tarpeeksi :)


    • toinenmies

      Sovin sapluunaan ;) Mut kuka uskoo unelmiin?

    • Mohammed.il-Ping-Pong

      Taas on sensuroitu täysin asiallinen kommentti. Vain sensuroijan itsensä mieluiset sallitaan. Kerran mainostettiin, että Suomi on Pohjolan Japani. Nyt Suomi on Pohjolan Pohjois-Korea. Hyvin monessa muussakin asiassa.

    • Xm3

      Älyttömän kiva, törkeen komee ja hulluna minuun - noin äkkiseltään ajateltuna. Ja tässä hitaasti naputellessa kyllä päällimmäiseksi nousee ajatuksiin, että mies oikeasti pitää minusta ja haluaa, että minulla on hyvä olla.

      Jos todellisen rakkauden lisäksi voisi saada kaiken mitä haluaa, niin mies olisi
      - tummatukkainen ja sinilmäinen (tiedän, harvinainen yhdistelmä). Tukka olisi siististi leikattu, ei partaa, ei viiksiä eikä tatuointeja.
      - nuorempi ja pidempi kuin minä
      - fiksu muttei bessewisser, jämäkkä muttei uhoilija
      - sinut itsensä ja elämän kanssa sekä valitsisi kohtuuden kaikessa. Ei olisi riippuvainen päihteistä, peleistä tai muista mielen turruttajista. Hoitaisi omat asiansa numeroa tekemättä.

      Juu, saahan sitä aikansa kuluksi hetken haaveilla. Toki tajuan, että en itse todellakaan ole mikään ihannenainen, joten tuskimpa mitään ihannemiestä tulen koskaan löytämään.

    • klkjlkjlkjlkjlkjlk

      Kiva kysymys:))

      No sellanen, jonka kans olisi tunnetasolla yhteyttä ja se sitä seksuaalista sorttia, ei siis pelkkää silkosta ymmärrystä, vaan tajua myös ristiriidoista ja erilaisuudesta välillämme ja hän kokisi erilaisuuden mieluummin kiihottavana, kuin eriyttävänä. Ja tietysti lempeää romanttista rakkauden tunnetta ensisijaisesti tunne välillämme.

      Ei ole riidanhaluinen luonteeltaan, vaan tulee puolitiehen sovintoa vastaan ja on muutenkin yhteistyöhaluinen, eikä siis mikään vallanpuutteessaan kärvistelevä alistaja.

      Huolehtisi asioistaan kohtuullisen hyvin, se on ikävää, kun mies hankkiutuu vaikeuksiin, siinä menee naisenkin elämä helposti sitten kohti alamäkeä.

      Huolehtisi terveydestään ja ulkonäöstään kohtuullisesti, muttei liian pikkutarkasti, koska ulkonäköpakkomielteiset miehet ovat täyttä helvettiä naisen itsetunnolle ja kyttäävät kun haukat ajelemattomia säärikarvoja ja ylimääräisiä herkkupaloja, todella ahdistavaa, älkää miehet tehkö tällaista, kukaan ei aina jaksa olla täydellinen, tuskin sinä itsekkään!

      Hoikahko, tai lievästi ylipainoinenkin voi olla, muttei mielellään kovinkaan paljon minua pidempi, en pidä isokokoisista miehistä.

      Kunnioittaa luonnollisia sukupuolieroja, eikä tuomitse naista naisellisesta tunne-elämästä ja käytöksestä.

      Huomaavainen, hellä ja raju rakastaja tilanteen mukaan.

      Ystävällinen ja kohtelias elämässään muita ihmisiä kohtaan, koska toivoo yhteiskunnallista hyvinvointia, eikä kolmatta maailmansotaa.

      Haluaa paljon seksiä ja kohtuullisesti, muttei liikaa yhteistä tekemistä tai sosiaalista kanssakäymistä pariskuntana.

      Kunnioittaa ekologisia arvoja. Menen mieluummin eräretkelle tai mökille, kun etelänmatkalle.

      Ei halua lasta, tai on jo saanut lapsen, koska en itse halua uran takia lasta.

      Elikkä pehmeitä arvoja kannattava kiva suomalainen mies olisi hakusessa täällä:)))

    • dhfgtyhgtyhy

      Onpas sinulla vähäiset vaatimukset. Itsellä edes seurustelukumppaniksi kelpaavalle olisi kymmenen kertaa kovemmat kriteerit.

    • vahempiOnEnempi

      paljouden vaatija kertoo just eniten itsestään.

    • sande16

      - rehellinen
      - luotettava
      - huumorintajuinen
      - mukava
      - kiltti
      - hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet
      - auttavainen
      - huomaavainen
      - lempeä
      - kunnioittava
      - kohtelias
      - hoikahko
      - hyvä hygenia
      - eläinrakas
      - lapsirakas
      - hyvä kuuntelija
      - ymmärtäväinen
      - fiksu


      Itselläni on juurikin tuommoinen mies, joten en tarvitse toista miestä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe