Rintojen kosketus

Flirtti

Joskus nainen tulee lähelle keskustelemaan ja rinnat koskettavat/painavat esim. Käsivartta. Onko se viesti jostain, vai vain sattumaa? Tai kun nainen kävelee läheltä ja rinnat pyyhkivät selkää. Tuntuu kyllä mukavalta. Toivottavasti olisi flirttailua :)

9

1534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmainen

itellä se on ainakin ihan vahinko mut johtuu ihan siitä että on sen verran suuret että ovat ns aina tiellä..

• TartuHetkeen

Mikään ei ole sattumaa. Tahatonta ehkä, vaan enpä usko... Nauti tuosta.

• NaisetEivät

Niin kovin seksualisoi rintojaan kuin miehet. Vahinkoa siis.

• hellääkoskettelua

Joskus tahatonta joskus taas harkittuakin...Olen itse huomannut aina välillä kun jään kahden naisen kanssa esim .kahvittelupaikalle niin silloin tullaan kuin huomaamatta "iholle" ja hieromaan lähempää tuttavuutta.

• totuuskunniaan

voisko naiset olal rehellliisiii ja tunnustaa että tahallista se on silloin ja silloin kun?

• Hohhoijaaaa

Miehillä on aina ekana seksi mielessä eikä naisen aivot, sieltä meinaan voisi löytyä ihan mahtaviakin juttuja :D

• Hohhoijaaaa

Suosittelen kokeilemaan naista KAVERINA, hyvänä tyyppinä jonka kanssa heittää läppää jne! Ja henkeviäkin siin sivussa. Voitte yllättyä.

• Hammaslääkärissä

Hammaslääkärissä oon kokenu monta kertaa tuon tilanteen.
      Kun siinä hammaslääkärin tuolissa makoilee, niin välillä naishammaslääkäri kurottaa jotain työvälinettä pöydältä ja naishammaslääkäri tulee hyvin lähelle, että naisen rinta koskettaa.
      Välillä taas jossain toimenpiteessä naishammaslääkäri joutuu käyttämään voimaa ja on siinä rintakin monta kertaa koskettanut.

Missään muualla en olekaan päässyt niin liki naisen rintaa, että hammaslääkärikäynnit tuntuu ihan mukavilta.
      Senpä takia tuleekin käytyä naishammaslääkärin luona.

• jaahas-

kyllä mulle on aina sattunu takki päällä oleva lääkäri.

missä näitä nudistilääkäreitä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe