Siskoni paskan puhuminen

Sefiksumpiko

Siskoni ottanut työkseen puhua musta paskaa yhteisille tutuille, sekä täysin tuntemattomille. Viimeisin veto oli kun oli sanonut mun olevan laiska ja välinpitämätön. Olen sanonut siskolleni että lopettaa moisen paskan puhumisen mutta ei uskonut. Joidenkin mielestä meidän pitäisi puhua naamatusten ja jopa anteeksiantoa ehdotettu. Mutta mä en suinkaan moiseen lähde
Kaikkea ei vaan voi antaa anteeks!

14

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rrqwr

      VITTU!!!!!!!!!!!!

    • Sympatiatsiskolle

      Mistä sä tiedät, että on puhunut tuntemattomille, jos et tunne niitä?

      Ja sä olet sanonut suoraan siskollesi (et välillisesti) ettei puhuisi?

      Ei ole siskollasikaan helppoa, jos ei edes ystäviinsä voi luottaa..

      • Vääristelet_taas

        Oman sisareni käytöstä olen ihmetellyt kovasti:

        Hän katkaisi välit, jota ennenkään ei halunnut olla juuri tekemisissä ja nyt,

        kun pääsi tavoitteeseensa!?

        utelee minun kavereiltani, luottamuksella kertomiani asioita.

        Ja vieläpä vissiin itselleen ventovierailta osin?! :D

        Whaaat!? Who does that, seriously..

        Niin ja kai stalkkaa mun facebook seinää, johon ei myöskään ennen olllut mielenkiintoa mitään laittaa..

        Mua vaan huvittaa kuinka tyhmänä sä mua pidät.. :)

        Olet sinäkin minusta puhunut, aivan varmasti olet.

        Ne ei vaan kantaudu minun korviini.
        (Eikä tarvitsekaan! Kato kun evvk! :D)


        "Elä ja anna muidenkin elää".....


    • Karaistunut

      Mulla veli teki samaa.kuulin sitte kiertotietä mitä se minusta oli puhunu.sille pääasia oli että sai toiset nauramaan hauskoille jutuille.mitään väliä ei ollut pitikö ne paikkansa.keksi millon mitäkin.kiusasi ja pilkkasi aina kun vaan oli yleisöä kuuntelemassa.sukulaisissa tai muualla .mikäli puollustauduin sain muilta paheksuntaa siitä kuinka sanoin ilkeästi.veli oli lellitty ja minun olisi pitänyt palvella.joskus ajattelin etten enää jaksa vaan haluan kuolla.poiskaan en päässyt.kaikesta tästä karaistuneena minusta kasvoi vahva ihminen.toisinkin olisi voinut käydä.monesti pyysin veljeäni lopettamaan kiusaamisen ja ettei puhuisi mitään jos ei muuta keksi kun pilkkaa.ei auttanut.nykyään tilanne on että minä olen vahva ja veljeni heikko.enää ei pysty eikä voi minua nujertaa.anna ajan kulua.ne jotka tuntee sinut tietää mikä on totta.tsemppiä

      • Vääristelet_taas

        Mä olen puhunut kahden kesken, luottamuksella.

        Sille mä en voi mitään, jos ne on kaveriltani lypsetty tai kaverillani suu falskannut.

        Miksikään juoruiksi niitä en ole tarkoittanut vaan vain huoliani keventänyt..

        Sisareni kääntää asiat aina itselleen parhainpäin.

        Nimittää minua narsistiksikin nykyään, niin kuin kaikkia joiden kanssa ei tule toimeen.

        Vika on aina toisessa, ei koskaan (edes osittain) itsessä. Huoh..


      • Anonyymi
        Vääristelet_taas kirjoitti:

        Mä olen puhunut kahden kesken, luottamuksella.

        Sille mä en voi mitään, jos ne on kaveriltani lypsetty tai kaverillani suu falskannut.

        Miksikään juoruiksi niitä en ole tarkoittanut vaan vain huoliani keventänyt..

        Sisareni kääntää asiat aina itselleen parhainpäin.

        Nimittää minua narsistiksikin nykyään, niin kuin kaikkia joiden kanssa ei tule toimeen.

        Vika on aina toisessa, ei koskaan (edes osittain) itsessä. Huoh..

        aivan sama juttu täällä.kaikkein helpointa on laittaa välit kokonaan poikki tollasten sisarusten kanssa,se on kateellisuutta,valehtelu,solvaaminen ,haukkuminen ym.on paljon helpompi hengittää kun laittaa lopullisesti välit poikki,vaikka on sisar,sillä ei ole mitään väliä,jos ei tule toimeen niin ei.koettu ja nähty on.


    • Nomark

      Vedä kunnianloukkausyytös. Siinä se. Katso, että todistajat löytyy ja siskosi joutuu vastaamaan polemiikistaan. Jos olet varaton tai nuori: Kontakti: Yleinen oikeusaputoimsto. Älä anna tuon jatkua, vaan pistä siskosi vastuuseen tekemisistään. Voit kertoa hänelle nämä terveiset, terveisin oman veljensä saattanut edesvastuuseen tilanteessa. Tarvittaessa voin konsultoida miten menetellä. Ja veljeni hävisi jutun oikeudessa.

    • uskokerralla

      minä pääsin riiviösiskosta eroon juuri noin, et nostan syytteen, jos jatkaa..nyt on ollut hiljaista..tuollaista ei tarvii kenenkään kestää ja piutpaut tuollaselle muka sisko?,huh!

      • kissapöydälle

        Samat neuvot täältäkin. Minä nostin kissan pöydälle ja sanoin nostavani syytteen jos jauhanta ei lopu.


    • Huvittavaa

      Mistä lähtien ystävilleen ei ole saanut puhua?

      Lopetappa sitten myös itsekin se puputtaminen.

      • Huvittavaa

        Niin kerrotko, miksi saat itse puhua minusta paskaa?


    • Anonyymi

      Nostetaan

      • Anonyymi

        Selittyykö asia siten, että OLET VETELÄ!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe