Haluisin huulilävistyksen

TietämätönTyttönen

Moi! Mä oon tässä miettiny huuliläväriä tohon alahuulen vasemmalle puolelle. Niin että mitä haittoja siitä on? Käykö hampaille tai ikenille mitään? Sattuuko sen laittaminen? Onko sitä vaikea hoitaa?

3

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lävistetty94

Kysele lävistäjältä jos mietityttää. Kyllä ikenet ja hampaat voivat vaurioitua, jos on väärässä kohtaa koru tai metallia. Paranemisaikana kannattaa olla titaaninen koru, mutta kunhan on parantunut suosittelen muovista tappia, joka ei yhtä paljon kuluta pintoja.

• Pulttinaama

Lävistys huulessa lisää tulehdus riskiä. Suussa olevat bakteerit voivat jäädä lävistyksen koloon ja aiheuttaa vakavia komplikaatioita. Esimerkkinä voidaan kertoa tulehduksesta johtuva alahuulen kuolio jonka johdosta huuli jouduttiin poistamaan ja samalla osa myös kasvojen alaosan kudoksista.

Hampaat ja ikenet voivat kärsiä myöskin huulilävistyksistä. Esimerkiksi kun syöt haarukalla ja samanaikaisesti limakalvoillasi on sekä haarukka että lävistys, jotka ovat eri metalliseoksia, syntyy sähkökemiallinen pari joka aiheuttaa metallien liukenemista elimistöön varsinkin happamien ruokien yhteydessä. Tästä aiheutuu vaurioita hampaiden mineraalirakenteelle.

• 21234

Mä otin poskilävistyksen ja luulen et nää jotkut mitä tässä on nii on samoi mitä vois olla huulikorussakin:D Eli siis jos et kestä mitään veren/kudosnesteen makua suussa niin en suosittele:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      156
      3342
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2657
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2584
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      127
      2447
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe