Eksälläni "petti" e pillerit 2 kertaa. Parin vuoden päästä paljastui että hän on pettänyt minua vuosia. Pistin pihalle ja sovimme että lapset ovat kirjoilla äidin luona mutta ovat vuoroviikoin toisella. Vaikka lapset ovat 50% ajasta minun luona niin maksan tälle pettäjälle elatusta 550€\kk ja sen päälle puolet päivähoitomaksuista. Elatus laski 50€ sillä että lapset ovet puolet ajasta mun luona vaikka vastaan puolesta lasten kuluista.
Käyttäkää ehkäisyä!!!
Pettynytprkl
1
197
Vastaukset
- mekkk
Miksi olet suostunut noin isoihin elareihin ja kun et allekirjoita mitään niin sopimusta elareista ei ole. Kun lapset ovat puolet kumaankin vanehemman luona niin silloihan ei elareita tarvitsisi maskaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439