On se järkyttävää katseltavaa kun,

eivoimuutasanoo

tuolla yöelämässä sellaiset kouluarvosanalla 9-tason miehet yrittävät iskeä jotain kutosen siiderivalaita. Mitä järkeä tässä on?

72

315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumma juttu: Kateelliset ätmit tuntuvat olevan paljon parempia arvostelemaan miesten kuin naisten ulkonäköä.

      • Bi-nainen

        Jos naiset näyttää rumilta ja miehet komeilta, niin kannattaa tutkailla omaa seksuaalista suuntautumista ennakkoluulottomasti.


      • Ex----------PUA
        Bi-nainen kirjoitti:

        Jos naiset näyttää rumilta ja miehet komeilta, niin kannattaa tutkailla omaa seksuaalista suuntautumista ennakkoluulottomasti.

        Miksi olet noin homofoobinen?

        Hassua että bi-seksuaalinen nainen käyttää häpäisytaktiikkanaan homottelua.

        Noh, kukapa niistä hinteistä nyt muutenkaan piittaa. ;D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Miksi olet noin homofoobinen?

        Hassua että bi-seksuaalinen nainen käyttää häpäisytaktiikkanaan homottelua.

        Noh, kukapa niistä hinteistä nyt muutenkaan piittaa. ;D

        Minä olen kyllä tuon bi-naisen kanssa samaa mieltä, jos enemmistö miehistä näyttää paremmilta kuin naiset.


      • älälässytä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä olen kyllä tuon bi-naisen kanssa samaa mieltä, jos enemmistö miehistä näyttää paremmilta kuin naiset.

        Heteromies kykenee kyllä arvioimaan toisen miehen kasvojen symmetrisyyttä ilman että se tekee homoksi.


      • Toki, mutta että ysin miehet yrittäisivät kutosen naisia kuulostaa aika koomiselta.


      • Bi-nainen
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Miksi olet noin homofoobinen?

        Hassua että bi-seksuaalinen nainen käyttää häpäisytaktiikkanaan homottelua.

        Noh, kukapa niistä hinteistä nyt muutenkaan piittaa. ;D

        Fobian laitoit ihan omasta päästäsi. Tietenkään ei ole häpeä olla homo, mutta jos sama sukupuoli vaikuttaa yleisesti viehättävämmältä kuin toinen, niin silloin voi olla sitä. Tai biseksuaali. Eikä se todellakaan ole häpeä vaan vapauttava asia myöntää itselleen. Ei tarvitse enää vihata toista sukupuolta että se ei ole riittävän viehättävä, vaan voi rauhassa keskittyä siihen mistä oikeasti viehättyy.


      • Fobian? Siis kuka laittoi ja mitä omasta päästään?

        Noin muuten olen poikeuksellisesti kanssasi samaa mietlä.


      • Ex----------PUA
        Bi-nainen kirjoitti:

        Fobian laitoit ihan omasta päästäsi. Tietenkään ei ole häpeä olla homo, mutta jos sama sukupuoli vaikuttaa yleisesti viehättävämmältä kuin toinen, niin silloin voi olla sitä. Tai biseksuaali. Eikä se todellakaan ole häpeä vaan vapauttava asia myöntää itselleen. Ei tarvitse enää vihata toista sukupuolta että se ei ole riittävän viehättävä, vaan voi rauhassa keskittyä siihen mistä oikeasti viehättyy.

        Älä nyt kiemurtele. Tuo on tyypillinen shaming language, jossa yritetään häpäistä heteromies haukkumalla tätä homoksi.

        Näin ollen pidät homoa haukkumasanana.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Älä nyt kiemurtele. Tuo on tyypillinen shaming language, jossa yritetään häpäistä heteromies haukkumalla tätä homoksi.

        Näin ollen pidät homoa haukkumasanana.

        Pyh ja pöh. Minulla on yksi hyvä kaveri, joka on homo ja tunnen niitä muutenkin muutaman.

        Tuo sinun shaming-languagesi sen sijaan on tulvinut niin yli äyräidensä, että sille ei enää edes viitsi nauraa. Puhumattakaan, että se ärsyttäisi.


      • Ex------------PUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Pyh ja pöh. Minulla on yksi hyvä kaveri, joka on homo ja tunnen niitä muutenkin muutaman.

        Tuo sinun shaming-languagesi sen sijaan on tulvinut niin yli äyräidensä, että sille ei enää edes viitsi nauraa. Puhumattakaan, että se ärsyttäisi.

        Älä nyt valkoritaroi siinä.

        Minä mainitsen shaming languagesta aina kun sitä tapaan, ja pitää olla kyllä erittäin epärehellinen itselleen ja muille, jos ei muka sitä täällä näe. Minä sanon siitä silloin kun sitä havaitsen, ja jos se on sinusta paljon, niin syytä naisia - tee kerrankin se mikä on oikein.

        Termin "homo" käyttö haukkumasanana on homofobiaa, ja klassinen shaming language (koodi pinkki, aka. pink whip - "pinkki piiska").

        Se ei kerro muusta kuin kyseisen nimittelin asenteista. Hän vihaa sujuvasti niin hetero- kuin homomiehiä, vaikka ehkä saattaa femisnimiään valehdella että ei niin tee. Reaktio paljastaa silti aina. :)


      • takatukkapete
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Älä nyt valkoritaroi siinä.

        Minä mainitsen shaming languagesta aina kun sitä tapaan, ja pitää olla kyllä erittäin epärehellinen itselleen ja muille, jos ei muka sitä täällä näe. Minä sanon siitä silloin kun sitä havaitsen, ja jos se on sinusta paljon, niin syytä naisia - tee kerrankin se mikä on oikein.

        Termin "homo" käyttö haukkumasanana on homofobiaa, ja klassinen shaming language (koodi pinkki, aka. pink whip - "pinkki piiska").

        Se ei kerro muusta kuin kyseisen nimittelin asenteista. Hän vihaa sujuvasti niin hetero- kuin homomiehiä, vaikka ehkä saattaa femisnimiään valehdella että ei niin tee. Reaktio paljastaa silti aina. :)

        Muistahan mainita shaming languagea silloin myös kun itse käytät sitä. Toisin sanoen melkein jokaisessa kommentissasi.
        Ihmeellisen raivokkaasti jaksat tällä haukkua päivästä toiseen, eikö ole muuta tekemistä?


      • Ex----------PUA
        takatukkapete kirjoitti:

        Muistahan mainita shaming languagea silloin myös kun itse käytät sitä. Toisin sanoen melkein jokaisessa kommentissasi.
        Ihmeellisen raivokkaasti jaksat tällä haukkua päivästä toiseen, eikö ole muuta tekemistä?

        Hahahaha.

        Shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen harjoittaja itkee siitä. että saa takaisin samalla mitalla.

        Juuri nuo on niitä kurppasääntöjä, joita minulla ei ole aikomuskaan noudattaa.

        Minkälainen oikeustaju on ihmisellä, jos se näkee samana asiaan takaisin antamisen kuin hyökkäyksen?

        Jos teet henkilöhyökkäyksen, niin odota että saat sen takaisin. Sen olet ansainnut.


      • setämiesraivooo
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Älä nyt valkoritaroi siinä.

        Minä mainitsen shaming languagesta aina kun sitä tapaan, ja pitää olla kyllä erittäin epärehellinen itselleen ja muille, jos ei muka sitä täällä näe. Minä sanon siitä silloin kun sitä havaitsen, ja jos se on sinusta paljon, niin syytä naisia - tee kerrankin se mikä on oikein.

        Termin "homo" käyttö haukkumasanana on homofobiaa, ja klassinen shaming language (koodi pinkki, aka. pink whip - "pinkki piiska").

        Se ei kerro muusta kuin kyseisen nimittelin asenteista. Hän vihaa sujuvasti niin hetero- kuin homomiehiä, vaikka ehkä saattaa femisnimiään valehdella että ei niin tee. Reaktio paljastaa silti aina. :)

        Teemu sekoboltsi! Tukka lähtee ja puhelin heiluu kun tarpeeksi kimpaantuu


    • Idiooooottiiii

      Ei ole mitään järkeä käydä yöelämässä kyttäämässä muiden miesten tekemisiä. Hanki elämä.

    • Kilttiatm

      Enpä usko että baareissa käy kutosen naisia. Kyllä kaikki naiset on vähintään ysi ja iskevät niitä komeitä pitkiä jännämiehiä.

      • Tuhmaktm

        En ole pitkä. En hakkaa ketään, ellei pakko. Ne HC-jännät menee niille kutosen muijille.


    • oletkoyksinkertainen

      Jää kotiin, eipä tarvitse katsella muiden touhuja baareissa.

    • Ex----------PUA

      Tähän se hypergamia on meidät johtanut.

      Sitten ämmillä on vielä otsaa ulista siitä, että miesten pitäisi laskea standardejaan.

      • NautinElämästänii

        Hypergamia on nyt todettu aivan väärin.
        Pelkkää olettamusta ilman todellisuuspohjaa :)


      • Ex----------PUA
        NautinElämästänii kirjoitti:

        Hypergamia on nyt todettu aivan väärin.
        Pelkkää olettamusta ilman todellisuuspohjaa :)

        Väärin.

        Hypergamia on nimenomaan todistettu todistajalausunnolla.


      • NautinElämästäni
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Väärin.

        Hypergamia on nimenomaan todistettu todistajalausunnolla.

        No ei pidä paikkansa :) Hypis on sun oma fantasia pellepoju ;D
        Naiset panee kaikkia muita mielummin kuin kitiseviä suomimiehiä.


      • Ex----------PUA
        NautinElämästäni kirjoitti:

        No ei pidä paikkansa :) Hypis on sun oma fantasia pellepoju ;D
        Naiset panee kaikkia muita mielummin kuin kitiseviä suomimiehiä.

        Onko sitä huoraa hakattu savanniastujan toimesta päähän, kun se on noin tyhmä? Vai yrittäkö valehdella asiassa minkä jokainen näkee? (no, sama asia!)

        "Naiset panee kaikkia muita mielummin kuin kitiseviä suomimiehiä."

        Tyhmiä huoria kun ovat, ihan kuten sinä.

        Miten moni viidakkoapina on astunut sinua?


      • NautinElämästäni
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Onko sitä huoraa hakattu savanniastujan toimesta päähän, kun se on noin tyhmä? Vai yrittäkö valehdella asiassa minkä jokainen näkee? (no, sama asia!)

        "Naiset panee kaikkia muita mielummin kuin kitiseviä suomimiehiä."

        Tyhmiä huoria kun ovat, ihan kuten sinä.

        Miten moni viidakkoapina on astunut sinua?

        Hahahaa... on sulla mielenkiintoinen ajatusmaailma, miten kestät pyörittää päässäsi moista moskaa kaiket päivät, luulis siitä sekoavan?. Mutta sulla taitaa olla vahva psyyke.
        Mua on hakattu, kuristettu, raiskattu jos se sua nyt erityisesti kiinnostaa :( miksi hsluat tietää mitä mulle on tehty ja miten se vaikuttaa käsitystäsi minusta?
        Miksi huorittelet minua kun et edes tunne minua, olen kunnollinen hyvä ihminen.
        Ehkä vähän provosin sua ja halusin nähdä miten reakoit, tulihan sieltä mitä odotinkin, mitään yllättävää uutta en kuitenkaan päässyt kokemaan, että olisin siitä kuumentunut ;D
        Viimeiseen kysymykseen vastaan rehellisesti Only one :) mutta kutsun itse ihmiseksi. En voisi apinan kanssa yhtyä, tiedät varman miksi.
        Miksi sinu kiinnostaa muiden seksisuhteet noin ylettömän paljon, saatko jotain kiksejä niistä ja voit huutaa apinahuutoa voitonmerkiksi ;D


      • Ex----------PUA
        NautinElämästäni kirjoitti:

        Hahahaa... on sulla mielenkiintoinen ajatusmaailma, miten kestät pyörittää päässäsi moista moskaa kaiket päivät, luulis siitä sekoavan?. Mutta sulla taitaa olla vahva psyyke.
        Mua on hakattu, kuristettu, raiskattu jos se sua nyt erityisesti kiinnostaa :( miksi hsluat tietää mitä mulle on tehty ja miten se vaikuttaa käsitystäsi minusta?
        Miksi huorittelet minua kun et edes tunne minua, olen kunnollinen hyvä ihminen.
        Ehkä vähän provosin sua ja halusin nähdä miten reakoit, tulihan sieltä mitä odotinkin, mitään yllättävää uutta en kuitenkaan päässyt kokemaan, että olisin siitä kuumentunut ;D
        Viimeiseen kysymykseen vastaan rehellisesti Only one :) mutta kutsun itse ihmiseksi. En voisi apinan kanssa yhtyä, tiedät varman miksi.
        Miksi sinu kiinnostaa muiden seksisuhteet noin ylettömän paljon, saatko jotain kiksejä niistä ja voit huutaa apinahuutoa voitonmerkiksi ;D

        "Hahahaa... on sulla mielenkiintoinen ajatusmaailma, miten kestät pyörittää päässäsi moista moskaa kaiket päivät, luulis siitä sekoavan?. Mutta sulla taitaa olla vahva psyyke."

        Tyypillinen ajatus heikkomielisille, jotka pelkäävät totuutta.

        "Mua on hakattu, kuristettu, raiskattu jos se sua nyt erityisesti kiinnostaa :( miksi hsluat tietää mitä mulle on tehty ja miten se vaikuttaa käsitystäsi minusta?"

        Sitä saa mitä tilaa.

        Vesi hakeutuu tasolleen. Jos etsit jännämiesten seuraa, on sinussa itsessäsikin jotain vikaa. Samoin, jos tyylinäsi on provosoida muita, niin on ihan luonnollista että saat samalla mitalla takaisin. Kuten sanotaan: tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

        "Ehkä vähän provosin sua ja halusin nähdä miten reakoit, tulihan sieltä mitä odotinkin, mitään yllättävää uutta en kuitenkaan päässyt kokemaan, että olisin siitä kuumentunut ;D"

        Ai, teet asioita joiden lopputuloksen tiedät, ja olet silti aidon yllättynyt kun sellaisen saat? Ilmnankos sinä olet noinn tyhmä.

        (Todellisuudessa tuo on jokaisen tyhmän kanan yritys selittää itsensä pois tilanteesta, jossa teki itsestään naurettavan. PAssiivis-aggresiivinen hymiö paljastaa sinut myös).

        "Viimeiseen kysymykseen vastaan rehellisesti Only one :) mutta kutsun itse ihmiseksi. En voisi apinan kanssa yhtyä, tiedät varman miksi."

        Ilmankos se osu ja upposi, sillä sinulla oli ennalta-arvattavasti oma lehmä ojassa.

        Etkä todellakaan ole tuollaisen jälkeen joku joka voisi ktusua itseään ihmiseksi, vaan olet samanlainen apina, jonka annoit nylkyttää itseäsi!


      • NautinElämästäni
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "Hahahaa... on sulla mielenkiintoinen ajatusmaailma, miten kestät pyörittää päässäsi moista moskaa kaiket päivät, luulis siitä sekoavan?. Mutta sulla taitaa olla vahva psyyke."

        Tyypillinen ajatus heikkomielisille, jotka pelkäävät totuutta.

        "Mua on hakattu, kuristettu, raiskattu jos se sua nyt erityisesti kiinnostaa :( miksi hsluat tietää mitä mulle on tehty ja miten se vaikuttaa käsitystäsi minusta?"

        Sitä saa mitä tilaa.

        Vesi hakeutuu tasolleen. Jos etsit jännämiesten seuraa, on sinussa itsessäsikin jotain vikaa. Samoin, jos tyylinäsi on provosoida muita, niin on ihan luonnollista että saat samalla mitalla takaisin. Kuten sanotaan: tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

        "Ehkä vähän provosin sua ja halusin nähdä miten reakoit, tulihan sieltä mitä odotinkin, mitään yllättävää uutta en kuitenkaan päässyt kokemaan, että olisin siitä kuumentunut ;D"

        Ai, teet asioita joiden lopputuloksen tiedät, ja olet silti aidon yllättynyt kun sellaisen saat? Ilmnankos sinä olet noinn tyhmä.

        (Todellisuudessa tuo on jokaisen tyhmän kanan yritys selittää itsensä pois tilanteesta, jossa teki itsestään naurettavan. PAssiivis-aggresiivinen hymiö paljastaa sinut myös).

        "Viimeiseen kysymykseen vastaan rehellisesti Only one :) mutta kutsun itse ihmiseksi. En voisi apinan kanssa yhtyä, tiedät varman miksi."

        Ilmankos se osu ja upposi, sillä sinulla oli ennalta-arvattavasti oma lehmä ojassa.

        Etkä todellakaan ole tuollaisen jälkeen joku joka voisi ktusua itseään ihmiseksi, vaan olet samanlainen apina, jonka annoit nylkyttää itseäsi!

        Lapsen, hullun, juopon suusta kuulee totuuden.
        Sori mut en jaksa enempää vääntää tätä paskaa. Menen nyt sänkyyn lueskelemaan Echart Tollea joka sanoi hyvin terävästi : Esimerkiksi sellainen joutavanpäiväiseltä näyttävä ja " normaali" asia kuin pakonomainen tarve olla väittelyssä aina oikeassa ja osoittaa toisen olevan väärässä johtuu kuoleman pelosta. Mitä siihen sanot ?
        Hyvää yötä Rakas <3


      • teeemuuuu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Onko sitä huoraa hakattu savanniastujan toimesta päähän, kun se on noin tyhmä? Vai yrittäkö valehdella asiassa minkä jokainen näkee? (no, sama asia!)

        "Naiset panee kaikkia muita mielummin kuin kitiseviä suomimiehiä."

        Tyhmiä huoria kun ovat, ihan kuten sinä.

        Miten moni viidakkoapina on astunut sinua?

        Sinä hakkasit puhelimella setämiesraivossasi!


    • eimulmuutatähän

      aika homoa

    • ällöö

      Mitä kummaa siinä on. Jätkät on niin pillun perään, että naivat vaikka reikää patjassa. Ei tarvitse yrittää iskeä kaikkea millä pillu on.

    • Aivantotta

      Olen huomannut samaa.

      Mitä järkeä on 7-8 miehenä etsiä seuraa kun tarjolla on 4-6 läskiä ämmää ja yksinhuoltajaa?

    • Jostain syystä miehet tykkävät vähän lutkamaisista huonosti käyttäytyvistä rääväsuista. Onkohan niillä miehillä huono itsetunto vai mikä niissä lutkissa kiihottaa ?
      Ehkä miehen pitää nähdä nainen rivona jota sitä voi panna ;D

      • Anteeksi yleistys :(


      • Mistä.löytää.tällainen

        Eikä tykätä, ehkä tosin ne miehet tykkää joita sinä itse valitsemalla valitset.

        Itse tykkään eniten sellaisesta hyväkäytöksisestä, hyväsydämisestä, empaattisesta naisesta. Vaatimattomuus ja ujous on enemminkin plussaa.


      • Aivantotta

        Älykkö1 on aika pihalla.

        on miehiä jotka etsivät seksiä ja miehiä jotka etsivät suhdetta.

        Tämä:
        " miehet tykkävät vähän lutkamaisista huonosti käyttäytyvistä rääväsuista."

        on totta silloin kun etsitään ekaa. Osa miehistä on suorastaan erikoistunut tuohon toimintaan.

        Samalla vain unohdat ne miehet jotka etsivät tuota jälkimmäistä.
        Lisäksi syy miksi sinun mielestä lutkamainen huonosti käyttäytyvä rääväsuu voisi kiinnostaa miestä on se että nuo naiset voivat yrittää olla hauskoja, avoimempia, ottavat kontaktia sekä antavat ymmärtää että miehet kiinnostavat.

        Et ehkä itse tajua "älykkö1" että sinun oma käytöksesi ja passiivisuutesi todellisuudessa ajaa sinua sinne metsästäjien laariin eikä niiden jotka etsivät parisuhdetta. Todennäköisesti et laita tikkua ristiin ja haaveilet niistä panomiehistä joita pidät "tavallisina".


      • Mistä.löytää.tällainen kirjoitti:

        Eikä tykätä, ehkä tosin ne miehet tykkää joita sinä itse valitsemalla valitset.

        Itse tykkään eniten sellaisesta hyväkäytöksisestä, hyväsydämisestä, empaattisesta naisesta. Vaatimattomuus ja ujous on enemminkin plussaa.

        Valitettavasti olen nähnyt tällaisia tapauksia. Ja tarkoitin lähinnä humalaisia naisia.
        Pitäisikö puhua Mielummin hyväksikäytöstä !
        Meitä mahtuu maailmaan kaikenlaisia ihmisiä ja erilaiset asiat viehättävät toisissa.
        Monesti ihmisen käytös voi muuttua humalassa, näin olen nähnyt monesti.
        Minä olen herkkä, empaattinen, kiltti, ystävällinen , rakastava ihminen.
        Se on totta että ihmiset vetävät puoleensa vääränlaisia ihmisiä jos eivät arvosta itseänsä tarpeeksi.
        Pidän kuitenkin ihmissuhteiden lähtökohtana löytää rakkautta, saada rakkautta toisilta.
        Se on elämän tarkoitus ;D


      • Aivantotta
        Älykkö1 kirjoitti:

        Valitettavasti olen nähnyt tällaisia tapauksia. Ja tarkoitin lähinnä humalaisia naisia.
        Pitäisikö puhua Mielummin hyväksikäytöstä !
        Meitä mahtuu maailmaan kaikenlaisia ihmisiä ja erilaiset asiat viehättävät toisissa.
        Monesti ihmisen käytös voi muuttua humalassa, näin olen nähnyt monesti.
        Minä olen herkkä, empaattinen, kiltti, ystävällinen , rakastava ihminen.
        Se on totta että ihmiset vetävät puoleensa vääränlaisia ihmisiä jos eivät arvosta itseänsä tarpeeksi.
        Pidän kuitenkin ihmissuhteiden lähtökohtana löytää rakkautta, saada rakkautta toisilta.
        Se on elämän tarkoitus ;D

        "Valitettavasti olen nähnyt tällaisia tapauksia. Ja tarkoitin lähinnä humalaisia naisia. "

        Humalaiset iloiset naiset kiinnostavat humalaisia miehiä enemmän kuin hymyään pitelevät nurkkaan piiloutuvat seinäruusut?
        Onko tämä joku uutinen?

        "Pitäisikö puhua Mielummin hyväksikäytöstä !"

        täh? Kenen hyväksikäytöstä?

        "Meitä mahtuu maailmaan kaikenlaisia ihmisiä ja erilaiset asiat viehättävät toisissa."

        Viime aikaisten tutkimusten myötä kyllä suurin osa viehättyy kyllä lähes samanlaisista asioista.

        "Monesti ihmisen käytös voi muuttua humalassa, näin olen nähnyt monesti."

        Joten mitä teet humalassa humalaisten ihmisten seassa etsimässä jos he eivät vastaa sitä mitä sinä etsit?

        "Minä olen herkkä, empaattinen, kiltti, ystävällinen , rakastava ihminen. "

        Katso edellinen pointti.

        "Se on totta että ihmiset vetävät puoleensa vääränlaisia ihmisiä jos eivät arvosta itseänsä tarpeeksi."

        Niin tai liikkuvat väärässä paikassa ollen epätoivoisia tai ovat täsmälleen samanlaisia kuin kaikki muutkin eli haluavat ne tietyt vaikkapa miehet itselleen ja sitten itkevät yksinäisyyttään laittaen sen kaikkien miesten syyksi.

        "Pidän kuitenkin ihmissuhteiden lähtökohtana löytää rakkautta, saada rakkautta toisilta.

        Se on elämän tarkoitus ;D"

        Elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Ja rakkaus on laaja termi. Osa haluaa rakkautta niin kovasti että on valmis tyytymään mihin hyvänsä ja toisaalta osa haluaa sitä vain tietyiltä halutuilta yksilöiltä. Osa naisista ei osaa rakastaa itse, mutta haluaa tulla rakastetuiksi. Osa miehistä määrittele rakkauden lähinnä seksiksi ja nainen kuvittelee sen olevan "rakkautta".


      • Älykkö2
        Aivantotta kirjoitti:

        Älykkö1 on aika pihalla.

        on miehiä jotka etsivät seksiä ja miehiä jotka etsivät suhdetta.

        Tämä:
        " miehet tykkävät vähän lutkamaisista huonosti käyttäytyvistä rääväsuista."

        on totta silloin kun etsitään ekaa. Osa miehistä on suorastaan erikoistunut tuohon toimintaan.

        Samalla vain unohdat ne miehet jotka etsivät tuota jälkimmäistä.
        Lisäksi syy miksi sinun mielestä lutkamainen huonosti käyttäytyvä rääväsuu voisi kiinnostaa miestä on se että nuo naiset voivat yrittää olla hauskoja, avoimempia, ottavat kontaktia sekä antavat ymmärtää että miehet kiinnostavat.

        Et ehkä itse tajua "älykkö1" että sinun oma käytöksesi ja passiivisuutesi todellisuudessa ajaa sinua sinne metsästäjien laariin eikä niiden jotka etsivät parisuhdetta. Todennäköisesti et laita tikkua ristiin ja haaveilet niistä panomiehistä joita pidät "tavallisina".

        No sieltähän tuli tiukkaa tekstiä :)
        Ei tarvii ku vähän provota, niin joku ottaa nokkaansa ;D
        Minä ole nähnyt parisuhdemarkkinat ihan selvästi ja tiedän siitä kuitenkin totuuden ja se ei ole ollut kaunista katsottavaa aina.
        On erinlaista hyväksikäyttöä molemmissa sukupuolissa.
        Minun suhteet ovat aina perustuneet rakastumiseen.
        Osuit oikeaan että en laita tikkuakaan ristiin :) Ja siihen on syy jota en sinulle kuitenkaan kerro!
        Metsästäjiä kohtaan aika usein :) kiitos luojan, se muistuttaa minua , että kelpaan vielä miehille ;D
        Kohtaan vielä rakkauden kun sen aika on ja se on pian!
        Taas tää ohjelma heitti mut pihalle!


      • Aivantotta

        "No sieltähän tuli tiukkaa tekstiä :)

        Ei tarvii ku vähän provota, niin joku ottaa nokkaansa ;D"

        Siis mitäh? missä tässä on otettu nokkiinsa?

        "Minä ole nähnyt parisuhdemarkkinat ihan selvästi ja tiedän siitä kuitenkin totuuden ja se ei ole ollut kaunista katsottavaa aina.

        On erinlaista hyväksikäyttöä molemmissa sukupuolissa.

        Minun suhteet ovat aina perustuneet rakastumiseen.

        Osuit oikeaan että en laita tikkuakaan ristiin :) Ja siihen on syy jota en sinulle kuitenkaan kerro!

        Metsästäjiä kohtaan aika usein :) kiitos luojan, se muistuttaa minua , että kelpaan vielä miehille ;D

        Kohtaan vielä rakkauden kun sen aika on ja se on pian!"

        Syy miksi et laita tikkua ristiin on sosiaalisen hyväksymättömyyden pelko joka on ihan biologinen tosiasia että naisia pelottaa menettää kasvonsa tai joutua tuomituksi" huorana".

        Sen lisäksi sun ei tarvitse lähestyä kun sinulla on häviävä luonnonvara jota kutsutaan myös pilluksi.

        Näen vain viesteistäsi että olet aika pihalla ja heittelet aihetta sinne tänne koska nähtävästi et ole sisäistänyt kaikkea oppimaasi joten lopputulos on "kaikki on erilaisia blah-blah" sillisalaatti.

        10 vuotta niin tajuat miten homma toimii. Sitten vituttaa.


      • Aivantotta kirjoitti:

        "Valitettavasti olen nähnyt tällaisia tapauksia. Ja tarkoitin lähinnä humalaisia naisia. "

        Humalaiset iloiset naiset kiinnostavat humalaisia miehiä enemmän kuin hymyään pitelevät nurkkaan piiloutuvat seinäruusut?
        Onko tämä joku uutinen?

        "Pitäisikö puhua Mielummin hyväksikäytöstä !"

        täh? Kenen hyväksikäytöstä?

        "Meitä mahtuu maailmaan kaikenlaisia ihmisiä ja erilaiset asiat viehättävät toisissa."

        Viime aikaisten tutkimusten myötä kyllä suurin osa viehättyy kyllä lähes samanlaisista asioista.

        "Monesti ihmisen käytös voi muuttua humalassa, näin olen nähnyt monesti."

        Joten mitä teet humalassa humalaisten ihmisten seassa etsimässä jos he eivät vastaa sitä mitä sinä etsit?

        "Minä olen herkkä, empaattinen, kiltti, ystävällinen , rakastava ihminen. "

        Katso edellinen pointti.

        "Se on totta että ihmiset vetävät puoleensa vääränlaisia ihmisiä jos eivät arvosta itseänsä tarpeeksi."

        Niin tai liikkuvat väärässä paikassa ollen epätoivoisia tai ovat täsmälleen samanlaisia kuin kaikki muutkin eli haluavat ne tietyt vaikkapa miehet itselleen ja sitten itkevät yksinäisyyttään laittaen sen kaikkien miesten syyksi.

        "Pidän kuitenkin ihmissuhteiden lähtökohtana löytää rakkautta, saada rakkautta toisilta.

        Se on elämän tarkoitus ;D"

        Elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Ja rakkaus on laaja termi. Osa haluaa rakkautta niin kovasti että on valmis tyytymään mihin hyvänsä ja toisaalta osa haluaa sitä vain tietyiltä halutuilta yksilöiltä. Osa naisista ei osaa rakastaa itse, mutta haluaa tulla rakastetuiksi. Osa miehistä määrittele rakkauden lähinnä seksiksi ja nainen kuvittelee sen olevan "rakkautta".

        Olet kovin aggressiivinen, joten en enää keskustele sinun kanssa :(
        Mitä vaan sanon ahdistaa sinua näköjään paljonkin.
        Good bye!


      • Aivantotta kirjoitti:

        "No sieltähän tuli tiukkaa tekstiä :)

        Ei tarvii ku vähän provota, niin joku ottaa nokkaansa ;D"

        Siis mitäh? missä tässä on otettu nokkiinsa?

        "Minä ole nähnyt parisuhdemarkkinat ihan selvästi ja tiedän siitä kuitenkin totuuden ja se ei ole ollut kaunista katsottavaa aina.

        On erinlaista hyväksikäyttöä molemmissa sukupuolissa.

        Minun suhteet ovat aina perustuneet rakastumiseen.

        Osuit oikeaan että en laita tikkuakaan ristiin :) Ja siihen on syy jota en sinulle kuitenkaan kerro!

        Metsästäjiä kohtaan aika usein :) kiitos luojan, se muistuttaa minua , että kelpaan vielä miehille ;D

        Kohtaan vielä rakkauden kun sen aika on ja se on pian!"

        Syy miksi et laita tikkua ristiin on sosiaalisen hyväksymättömyyden pelko joka on ihan biologinen tosiasia että naisia pelottaa menettää kasvonsa tai joutua tuomituksi" huorana".

        Sen lisäksi sun ei tarvitse lähestyä kun sinulla on häviävä luonnonvara jota kutsutaan myös pilluksi.

        Näen vain viesteistäsi että olet aika pihalla ja heittelet aihetta sinne tänne koska nähtävästi et ole sisäistänyt kaikkea oppimaasi joten lopputulos on "kaikki on erilaisia blah-blah" sillisalaatti.

        10 vuotta niin tajuat miten homma toimii. Sitten vituttaa.

        Sinäkin oot noin aggressiivinen ?
        Mikä teitä vaivaa?
        Onko parisuhdemarkkinat menneet aggresiivisiksi ja vaikeiksi löytää rakkautta.?
        Ei mua vituta mikään, vaan rakastan elämääni ja jokainen päivä on seikkailu minulle.
        Elän elämöni parasta aikaa.
        Pyydän anteeksi jos sain aikaan sekaannusta sinun päässäsi :(


      • sivustanauraja
        Aivantotta kirjoitti:

        "No sieltähän tuli tiukkaa tekstiä :)

        Ei tarvii ku vähän provota, niin joku ottaa nokkaansa ;D"

        Siis mitäh? missä tässä on otettu nokkiinsa?

        "Minä ole nähnyt parisuhdemarkkinat ihan selvästi ja tiedän siitä kuitenkin totuuden ja se ei ole ollut kaunista katsottavaa aina.

        On erinlaista hyväksikäyttöä molemmissa sukupuolissa.

        Minun suhteet ovat aina perustuneet rakastumiseen.

        Osuit oikeaan että en laita tikkuakaan ristiin :) Ja siihen on syy jota en sinulle kuitenkaan kerro!

        Metsästäjiä kohtaan aika usein :) kiitos luojan, se muistuttaa minua , että kelpaan vielä miehille ;D

        Kohtaan vielä rakkauden kun sen aika on ja se on pian!"

        Syy miksi et laita tikkua ristiin on sosiaalisen hyväksymättömyyden pelko joka on ihan biologinen tosiasia että naisia pelottaa menettää kasvonsa tai joutua tuomituksi" huorana".

        Sen lisäksi sun ei tarvitse lähestyä kun sinulla on häviävä luonnonvara jota kutsutaan myös pilluksi.

        Näen vain viesteistäsi että olet aika pihalla ja heittelet aihetta sinne tänne koska nähtävästi et ole sisäistänyt kaikkea oppimaasi joten lopputulos on "kaikki on erilaisia blah-blah" sillisalaatti.

        10 vuotta niin tajuat miten homma toimii. Sitten vituttaa.

        Aika raffia tuollainen jokaisen lauseen dissaaminen erikseen. Toimitko noin oikeassakin live-keskustelussa?


      • sivustanauraja kirjoitti:

        Aika raffia tuollainen jokaisen lauseen dissaaminen erikseen. Toimitko noin oikeassakin live-keskustelussa?

        Kiitos arvostelusta, mutta en toimi noin oikeassa tilanteessa. Tai jos katson keskustelun muuttuvan aggresiiviseksi niin poistun paikalta. Siihen minulla on oikeus :)
        En pitänyt keskustelua kehityskelpoisena ! Enkä jaksanut miettiä asioita nyt sen syvällisemmin, koska kunnollinen vastaus vaatii henkisen , syvällisen näkökulman.
        En tänään kykene siihen, joten sori vajavaisuuteni.


      • Aivantotta kirjoitti:

        Älykkö1 on aika pihalla.

        on miehiä jotka etsivät seksiä ja miehiä jotka etsivät suhdetta.

        Tämä:
        " miehet tykkävät vähän lutkamaisista huonosti käyttäytyvistä rääväsuista."

        on totta silloin kun etsitään ekaa. Osa miehistä on suorastaan erikoistunut tuohon toimintaan.

        Samalla vain unohdat ne miehet jotka etsivät tuota jälkimmäistä.
        Lisäksi syy miksi sinun mielestä lutkamainen huonosti käyttäytyvä rääväsuu voisi kiinnostaa miestä on se että nuo naiset voivat yrittää olla hauskoja, avoimempia, ottavat kontaktia sekä antavat ymmärtää että miehet kiinnostavat.

        Et ehkä itse tajua "älykkö1" että sinun oma käytöksesi ja passiivisuutesi todellisuudessa ajaa sinua sinne metsästäjien laariin eikä niiden jotka etsivät parisuhdetta. Todennäköisesti et laita tikkua ristiin ja haaveilet niistä panomiehistä joita pidät "tavallisina".

        Aloin itsekin miettimään miksi olen aika pihalla, niin otin nenäsuihkeen jossa on histamiinia ja kortisoonia, niin mullavon omituinen olotila!!olenkohan allerkinen sille?


      • Aivantotta

        Joku kertoo sinulle miten asiat toimivat niin sanot että toinen muuttuu "aggressiiviseksi"

        Mikä vittu teitä vaivaa?

        huonot pissipäivät vai?


      • Aivantotta kirjoitti:

        Joku kertoo sinulle miten asiat toimivat niin sanot että toinen muuttuu "aggressiiviseksi"

        Mikä vittu teitä vaivaa?

        huonot pissipäivät vai?

        Nyt ei ole kaikki kohillaan :(
        Ihan oikeesti otin nenäsuihketta ja olotila paheni ja nyt alkaa päätä särkemään.
        En uskalla enää käyttää sitä.
        Mun ajatusten juoksu ei ole parhaimmillaan ja olen kyllä vähän huono noissa ihmis-suhde kuvioissa.
        Olen ollut nuorempana tunnevammainen , koska olen niin traumatisoitunut lapsena.
        Se heijastuu edelleenkin elämääni välillä :(
        En kestä aggressiivisia ihmisiä :(


      • Aivantotta
        Älykkö1 kirjoitti:

        Nyt ei ole kaikki kohillaan :(
        Ihan oikeesti otin nenäsuihketta ja olotila paheni ja nyt alkaa päätä särkemään.
        En uskalla enää käyttää sitä.
        Mun ajatusten juoksu ei ole parhaimmillaan ja olen kyllä vähän huono noissa ihmis-suhde kuvioissa.
        Olen ollut nuorempana tunnevammainen , koska olen niin traumatisoitunut lapsena.
        Se heijastuu edelleenkin elämääni välillä :(
        En kestä aggressiivisia ihmisiä :(

        Lepäile sitten.

        Kerroin vain oman kokemukseni mukaan miten asiat toimivat ja menevät.

        Valitettavasti totuus voi olla aika karski ja satuttaa monia jotka eivät ole siihen varautuneet.

        Minulla ei ole tarvetta olla erityisen aggressiivinen ketään kohtaan.

        Sanoin vain että sitä rakkautta mitä sinä etsit kannattaa etsiä muista miehistä ja muilla tavoin kuin mitä alunperin kuvailit.

        Minua ei kiinnosta koska minä en etsi enää mitään. Ei ne suhteet johda mihinkään. Suurin osa on täysin tuhoon tuomittuja tai petyt vain niihin ihmisiin.


      • Aivantotta kirjoitti:

        Lepäile sitten.

        Kerroin vain oman kokemukseni mukaan miten asiat toimivat ja menevät.

        Valitettavasti totuus voi olla aika karski ja satuttaa monia jotka eivät ole siihen varautuneet.

        Minulla ei ole tarvetta olla erityisen aggressiivinen ketään kohtaan.

        Sanoin vain että sitä rakkautta mitä sinä etsit kannattaa etsiä muista miehistä ja muilla tavoin kuin mitä alunperin kuvailit.

        Minua ei kiinnosta koska minä en etsi enää mitään. Ei ne suhteet johda mihinkään. Suurin osa on täysin tuhoon tuomittuja tai petyt vain niihin ihmisiin.

        Ymmärsit väärin, en etsi miestä enkä suhdetta.
        Olen ollut kauaaaan yksin. :)


      • Aivantotta
        Älykkö1 kirjoitti:

        Ymmärsit väärin, en etsi miestä enkä suhdetta.
        Olen ollut kauaaaan yksin. :)

        Tuo on hyvä idea.


      • Aivantotta kirjoitti:

        Tuo on hyvä idea.

        Hahahaheheheee...... :(.... ;D
        Vedä käteen ;D


      • Aivantotta
        Älykkö1 kirjoitti:

        Hahahaheheheee...... :(.... ;D
        Vedä käteen ;D

        Ei tarvitse kun on "vakipano", tosin varattu sellainen helsingin keskustesta löytää helposti maksullisia.


      • Älykkö2
        Aivantotta kirjoitti:

        Ei tarvitse kun on "vakipano", tosin varattu sellainen helsingin keskustesta löytää helposti maksullisia.

        No se on hyvä että hommat hoituu ku sormia napsauttaa ;D
        Ohjelma taas heitti mut pihalle.


      • Aivantotta kirjoitti:

        Ei tarvitse kun on "vakipano", tosin varattu sellainen helsingin keskustesta löytää helposti maksullisia.

        Minun täytyy olla rakastunut että pystyn rakastelemaan miehen kanssa. Enkä tee sitä humalassa, koska en käytä alkoholia.


      • ätmilogiikka

        Jännäjenna se ätmin tapin saa jöpöttämään. Palstajututkin sen todistaa.


      • ätmilogiikka kirjoitti:

        Jännäjenna se ätmin tapin saa jöpöttämään. Palstajututkin sen todistaa.

        No voi pientä kullannuppua ;D
        Alkaako kollit mouruamaan kun on täysi kuu ;D


      • 8plus12

        Olet pihalla niinkuin aina - kuulunee trollihahmosi luonteeseen?
        Joka tapauksessa, ne jännäjennat ovat suosittuja siitä yksinkertaisesta syystä, että ovat helposti lähestyttäviä, kommunikointikykyisiä ja osaavat avata suunsa kun niiden kanssa juttelee, eivätkä odota, että mies vetää läpi koko shown.


      • AlhaisetIhmiset
        8plus12 kirjoitti:

        Olet pihalla niinkuin aina - kuulunee trollihahmosi luonteeseen?
        Joka tapauksessa, ne jännäjennat ovat suosittuja siitä yksinkertaisesta syystä, että ovat helposti lähestyttäviä, kommunikointikykyisiä ja osaavat avata suunsa kun niiden kanssa juttelee, eivätkä odota, että mies vetää läpi koko shown.

        Olen sairas ja alitajuntani ottaa välillä vallan koska tämä palsta saa aikaan epämiellyttäviä ajatuksia jotka vaikuttavat minu sairauteeni negatiivisesti. Palsta ei sovi minulle :(
        Sanomassa i on totuutta jonka olen nähnyt alemmantason baareissa.


    • Mitäpä väliä sillä on jos panemiseen yrittävät iskeä?
      Parisuhteisiin yleensä ihmiset hakevat lähinnä omaa tasoaan.

    • suklaatia-suklaatia

      ....ja sitten nämä samaiset reppanat ulvoo ja itkee tälläkin foorumilla kun eivät kelpaa!? Miksi ihmeessä ulisette naisten perään vaikka he ovat kelvottomia? Miksi olette peräsuoli pitkällä ulvomassa että maahanmuuttajat vie naiset? Kai se nyt sitten on sama ja se kenet tämäkin Kassi-Alma kotiin vie? Itse ette huolisi mutta muillekaan ette soisi. Te voitte vapaasti hankkiutua omin käsin onneen, me emme siinä mitään menetä.

      • Yhyhyy, sniff :) Monenko miehen käyttämä olet?


      • Urpouskomaton

        Mikset vastaa kysymyksiin?? Toi on ihan totta, että mitä väliä sillä on teille ulisijoille, kenet nelosen nainen vie kotiinsa! Sä ja muut kympin naisen haluavat ette koskis sellaiseen tikullakaan, joten ei se ole sulta pois. Mikset keskity niihin parikymppisinä prinsessoihin ja jätä surkealaatuset suomilehmät rauhaan???
        Et taida pystyä vastaamaan.


      • ggyhiu
        Urpouskomaton kirjoitti:

        Mikset vastaa kysymyksiin?? Toi on ihan totta, että mitä väliä sillä on teille ulisijoille, kenet nelosen nainen vie kotiinsa! Sä ja muut kympin naisen haluavat ette koskis sellaiseen tikullakaan, joten ei se ole sulta pois. Mikset keskity niihin parikymppisinä prinsessoihin ja jätä surkealaatuset suomilehmät rauhaan???
        Et taida pystyä vastaamaan.

        Ehkäpä syynä on se, että nämä surkealaatuiset suomilehmät eivät ole huolineet heitä, ja se kalvaa heitä edelleen.


    • Bi-nainen

      Toiset meistä tykkää pulleammista, joten ne siiderivalaat voi olla niille iskijöille ihan kympin naisia. :D

    • fobbatrolli

      tämä on oma näkemys asiasta mutta kattokaas semmonen sanonta on että jos ottaa eteen niin antaa mennä vaan ei pidä olla ronkeli muuten saa aina kotona yksin vemputtaa käteen... :)

      seksi on seksii ei siinä ole väliä minkänäkönen toinen on vaan se että kumpikin saa haluamansa ja halunsa tyydytettyä... ;)

      se on eri asia sitten kun ruvetaan seurustelee niin sitten pitää olla semmonen silmaa mielyttävä kymppani... ;)

      sitten kun baarissa leikkii raha miestä niin naiset on sulaa vahaa... :)

      tiedättekö tosielämästä tälläkään palstalla yhtään mitään vai ootteko trolleja jolla ei oo elämää eikä naisii? :)

      • TietoOnValtaa

        Ei ne tiedä mitään.
        Niiltä puuttuu todellisuuspohja kokonaan ja antavat ymmärtää että tietävät kaiken naisista.


    • 3plus10

      Tämähän on näitä miesten ja naisten peruseroavaisuuksia, että naiset eivät arvota ulkonäköä yhtä korkealle kuin miehet, vaan arvostavat muita ominaisuuksia enemmän. Enkä puhu mistään rahasta tai statuksesta.
      Komeakin mies voi joutua tyytymään johonkin yön kotkaan jos kaikin puolin beetailee, arkailee, ujostelee, itsevarmuus puuttuu eikä ylipäänsä osaa lähestyä naisia.

      • fobbatrolli

        oon kuule saannut kehuja ulkonäöstä mutta voin kertoa oman näkemyksen hyvännäkösistä naisista ne on nirppanokkia suurin osa... :)

        harva on mun mukaan lähtenyt vaikka en kyl ymmärrä mikä on vika mussa?
        ei puutu itsevarmuuta ei mitään...

        oon saannu sen kuvan et nämä ite on epävarmoja suurin osa ja nämä on monesti hyvin töykeitä kun menee juttelee niin jo tulee heti vastaus että lähe kävelee siitä...

        sitten kun menee juttelee heikompi näkjösille naisille niin nämä on ystävällisiä ja nämä ei ole ronkeleita nää on paljon avoimempia ja rohkeampia kun niitten on pakko yrittää että saa paremman näköstä miestä ja semmosta kun haluu tai joutuu nää tyytyy niitten tasoon nähden taas heikompi tasoseen mieheen tai itsensä tasosee mieheen...

        näillä ei oo mitään menetettävää tosin kun hyvän näkösillä jotka pelkää pakkeja tosin kun nämä... ;)

        sitten hyvän näköset naiset on monesti semmosii että olettaa et saa miehen ku miehen tekemään baarissa mitä haluaa ja tarjoamaan juomia...

        voin kertoa yhen esimerkki tapauksen joka on todella törkeä juttu olin baari tiskillä ja tuli 2 hyvännököstä 18-20 vuotiasta naista ei ees tunettu ja nää tulee siihen rinnalle ja sanoo baarimikolle että annan 5 mustikkashottii ja pari siiderii ja sitten sano vaan töykeesti että sä maksat no EN MAKSA maksoin vaan omat juomat :) ja jätin nää tiskille sitten rupes vaa vinoilee jne.. ku en maksanutkaan ja jäi näitten maksettavaksi ne...

        miten voi tehdä noin että ei ees tunne et sanoo et sä maksat?

        mikä velvollisuus minun on maksaa toiseten juomia jos en ees tunne?


      • 2plus9
        fobbatrolli kirjoitti:

        oon kuule saannut kehuja ulkonäöstä mutta voin kertoa oman näkemyksen hyvännäkösistä naisista ne on nirppanokkia suurin osa... :)

        harva on mun mukaan lähtenyt vaikka en kyl ymmärrä mikä on vika mussa?
        ei puutu itsevarmuuta ei mitään...

        oon saannu sen kuvan et nämä ite on epävarmoja suurin osa ja nämä on monesti hyvin töykeitä kun menee juttelee niin jo tulee heti vastaus että lähe kävelee siitä...

        sitten kun menee juttelee heikompi näkjösille naisille niin nämä on ystävällisiä ja nämä ei ole ronkeleita nää on paljon avoimempia ja rohkeampia kun niitten on pakko yrittää että saa paremman näköstä miestä ja semmosta kun haluu tai joutuu nää tyytyy niitten tasoon nähden taas heikompi tasoseen mieheen tai itsensä tasosee mieheen...

        näillä ei oo mitään menetettävää tosin kun hyvän näkösillä jotka pelkää pakkeja tosin kun nämä... ;)

        sitten hyvän näköset naiset on monesti semmosii että olettaa et saa miehen ku miehen tekemään baarissa mitä haluaa ja tarjoamaan juomia...

        voin kertoa yhen esimerkki tapauksen joka on todella törkeä juttu olin baari tiskillä ja tuli 2 hyvännököstä 18-20 vuotiasta naista ei ees tunettu ja nää tulee siihen rinnalle ja sanoo baarimikolle että annan 5 mustikkashottii ja pari siiderii ja sitten sano vaan töykeesti että sä maksat no EN MAKSA maksoin vaan omat juomat :) ja jätin nää tiskille sitten rupes vaa vinoilee jne.. ku en maksanutkaan ja jäi näitten maksettavaksi ne...

        miten voi tehdä noin että ei ees tunne et sanoo et sä maksat?

        mikä velvollisuus minun on maksaa toiseten juomia jos en ees tunne?

        Niin no, kaikkihan me saamme kehuja ulkonäöstämme aina joskus ja joltain.. ja tottakai sillä näöllä on vaikutusta, mutta se ei ole läheskään kaikki.
        Mikä vika sussa on - näitä jokainen joutuu välillä kysymään itseltään, ja vastaus voi olla hyvinkin erilainen suurella skaalalla vaihtoehtoja.
        Usein sitä onkin vaikea itse hahmottaa, mutta sivusta katsottuna taas kenties helpompi analysoida.

        Kusi tuntuu useinkin nousevan ihmisten päähän sen(kin) mukaan mitä suositumpi on.
        Eikä vain naisilla..

        Kusipäille mitään ikinä kuulukaan tarjota, olivat sitten miehiä tai naisia.. ehkä neidit aloitti flirtin tolla tavalla samalla hyötymällä, tai kukaties vain oli se kuuluisa kusi noussut päähän.. you'll never know.


    • En ole vähään aikaan käynyt katselemassa, mutta näin se on aina ollut, herkkua haetaan ja otetaan sieltä mistä sitä todennäköisimmin saadaan.

    • MiesTäälläVastaa

      "tuolla yöelämässä sellaiset kouluarvosanalla 9-tason miehet yrittävät iskeä jotain kutosen siiderivalaita. Mitä järkeä tässä on?"

      "Toiset meistä tykkää pulleammista, joten ne siiderivalaat voi olla niille iskijöille ihan kympin naisia. :D"

      En ymmärrä, miksi ihmisiä pitää ajatella jonkin tasoisiksi, mukaanlukien itsensä? Helpompaa olisi jokaisen olla oma itsensä ja antaa toistenkin olla oma itsensä. Monen on vaikea ymmärtää, että kaikki eivät etsi pelkän ulkonäön perusteella tai että makuja on monia tai että joku saattaa ajatella eri tavalla kuin itse ajattelisi. :) Miksi komeat ja kauniit eivät saisi lähestyä vähemmän komeita ja kauniita? Fiksut ihmiset etsivät mieleistä seuraa ulkonäöstä riippumatta. Miksi huonon itsetunnon omaava komea tai kaunis ei saisi iskeä vähemmän kaunista ja komeaa tai miksi monen on vaikea ymmärtää komean ja kauniin hyvä itsetuntoisen kelpuuttavan puolisoksi itseään vähemmän kauniin ihmisen? Fiksut etsivät sisäistä kauneutta. Miksi se olisi keneltäkään pois jos joku adonis tositarkoituksella etsii "siiderivalasta"?

      "Joka tapauksessa, ne jännäjennat ovat suosittuja siitä yksinkertaisesta syystä,
      että ovat helposti lähestyttäviä, kommunikointikykyisiä ja osaavat avata suunsa kun niiden kanssa juttelee, eivätkä odota, että mies vetää läpi koko shown."

      Tuntemani naiset eivät ole jännäjennoja ja silti ovat keskustelutaitoisia. :) Suosin mieluummin heitä kuin pinnallisia jännäjennoja. :)

      • EläjaNauti

        Toiset palstalaiset elävät jossain omassa kuplassa ja väittävät täällä samaa mantraa vuodesta toiseen ainoana totuutena:(
        Tuolla oikeassa elämässä ihmiset kohtaavat toisiansa kuka mistäkin syystä, ihastuksesta, rakkaudesta toisiaan kohtaan, mutta täällä palstalla se on vieras ajatus jostain syystä toisille.
        Tai sitten he eivät ole koskaan kohdanneet toista ihmistä!
        Ihmettelen suuresti kuinka fanaattisia julkilausumia täällä käytetään toisten aivopesemiseksi :( uskomaan tuollaista paskaa........


      • Mishima

        "Tuntemani naiset eivät ole jännäjennoja ja silti ovat keskustelutaitoisia. :) Suosin mieluummin heitä kuin pinnallisia jännäjennoja. :)"

        Vastaus oli kärjistys, eli totta, mutta ei koko totuus.


      • MiesTäälläVastaa

        Minulle tuo on koko totuus. Jännäjenna tarkoittanee jännämiehen naispuolista vastinetta. Sellaisista en ole kiinnostunut. Kemiat eivät kohtaa "jännien" naisten kanssa. Suosin muunlaisia keskustelutaitoisia naisia, joista on iloa myöhemminkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe