Kyllä voi.

Kestänyt

Avoin suhde on monesti paljon parempi kuin avo/avioliitto. Kerran tai useammin eronneet kannattaisi harkita avointa suhdetta. Tietenkin säännöt on samat mikä suhde on kysymyksessä. Minulla on takana lähes parikymmentä vuotta kestänyt avosuhde,ja toimii. Kaikille ei sovi, siksi vaihtoehtoja on monia,avoin suhde perustuu rehellisyyteen ja toisen arvostamiseen,niin tietenkin kaikki,sitä vaan luullaan kun on sormus että ollaan niin uskollisia.

18

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einaimisineisormusta

      Näin see on, olen sama mieltä

    • hienothetket

      Asiaa puhut...mulla on ollut sutinaa kuten naisysävälläkin ja hyvin pelittää...

    • nälntuleeolemaan

      ei ikimaailmassa enää vakisuhdeta, tää mun päätös

    • näinminulle

      Avoin suhde on yli kaiken parasta ei muuta haluakaan

    • Aviotonlahjaton

      Avoin suhde ei eroa yhtään mitenkään avioliitosta. Mitä sitä erikseen mainostamaan? Avioliitossakaan ei ole pakko pitää sormuksia jos ei kiinnosta. Avioliitossa voi käydä missä haluaa ja olla kenen kanssa haluaa. Eihän avioliitto ole kuin sopimus paperilla. Itse en tietenkään jatka seurustelua tai yhtään mitään suhdetta jos se ei johda avioliittoon, koska en tarvitse suhdetta muuten mihinkään, paitsi seuraan ja seksiin. Voihan aviossakin toki sopia tai olla sopimatta muusta seurasta ja menoista. Se tärkein onkin se itse sopimus. Ei sitä nyt kaikkien kanssa sentään tehdä.

    • kiinnostaakoehkä

      Olen haaveillut vähän sellaisesta avoimesta suhteesta, että nainenkin saa kyllä panna ketä haluaa, kunhan voin sen jälkeen hakata ne jätkät palleistaan kuusen latvaan kuivumaan hengiltä.

      Ei ketään kiinnostaisi?

    • näinonnäinon

      Kyllä minulla kestää suhde hyvin ihan vaan yhden kanssa. Ei tarvitse piilotella sormusta. Tämä avoin suhde ajattelu on kyllä aivan potaskaa. Loukkaat toiminnallasi luultavasti useita ihmisiä, vain omaa mielihyvää/etua tavoitellen...

    • mali9

      Olin joskus avoimessa suhteessa ! toimi hyvin ... kävin vieraissa ehkä 3-4 kertaa yhdessä olomme aikana... sitten suhteemme lopahti ...

    • Kuulostaa hyvältä. Naisen paneskellessa ympäriinsä voisin itsekin homoilla jonkun komean mustan miehen kanssa.

    • Näinmeillä

      Mielestäni tässä on nyt vähän hakusessa tuo käsite avoin suhde. Voi olla avioliitossa tai avoliitossa ja silti on avoin suhde. Itse olen ollut 25 v avioliitossa ja meillä on avoin suhde. Voimme ystävystyä ja lähentyä myös muiden kuin vain sen oman puolison kanssa. Se voi johtaa hyvään ja antoisaan seksiin, tai sitten ei. Tilanteen mukaan. Olemme tästä saaneet enemmän kuin mitään menettäneet. Tätä ei vain moni mustasukkainen ja yksiavioinen voi tajuta / ymmärtää. Jokainen elää tavallaan ja tyylillään. Ihan niin kuin parhaaksi katsoo ja kokee. Ei rakkaus ole mikään pieni shotti-lasi josta riittäisi vain yhdelle, meillä se on iso ämpäri josta riittää monelle. Näin meillä. :-)

    • Kulkeesemukana

      Kyse on kaiketi "stauksesta", jolla ihmisiä tapaa. Sehän voi olla eri eri ihmisiä kohtaan. Voihan aina vaikka tosissaan leikkiä että on yhtaikaa avioliitossa, avoliitossa, sinkku, vapaa, teini, eronnut, uskollinen, uskoton, herrasmies, laatunainen, kahviseuraa vailla, seksittäjä, fani, jumalolento, ikuinen olento, fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen olento, esittäjä, laulaja, musiikkitaituri, näyttelijä, match, Paradiesvogel, enkeli, hyvä haltijatar, flower, uraava ...näitähän riittää kaiketi miljardeja erilaisia versioita.

      Nyt siis vain niin, mitä päätetään tehdä yhdessä. Kyllähän tässäkin monessa asiassa pääsee kehittymään. Tuo onkin mielenkiintoista miten matching muuttuu tarpeen mukaan...

      Parempi, itse asiassa parasta on kun saa luottaa. Ja pahinta ettei saakaan luottaa. Ettei tipahda ihmiskunnan reunalta alaaaaasshhhhh....

      Avoin, mutta M I T E N A V O I N ????

      • Vähänvastaajia

        Staus on kai jotain ruuhkaa. Pitäisikö olla "status" joka on jonkinlainen maine...tai sama tuo, asia lie kaikille selvä...

        Kaikilla ei ole elämässään, yllätys, yllätys - ihmissuhderuuhkaa. Elämä voi olla jopa lähes yksinäistäkin. Mainekin on monella vain muutamien ihmisten tiedossa ja suuren suurelta joukolta ihmisiä täysin tuntemattomissa. Ja noita roolileikkejä on monenlaisia, joista osaan kyllästyy suht.pian. No, onhan shakkikin yhä jossain suosiossa, vaikka suht. harvojen huvi lienee.

        Olisipa mukavaa, jos sekä tuo ruuhka että tuo maine olisi jokaisessa ihmissuhteessa aina kohdallaan myös ventovieraiden seurassa...olisi selittämättäkin elämä paikallaan joka asiassa...

        Voiko jossain ilmoittautua avointen suhteiden rekisteriin, jossa aihe on selittämättäkin kaikille selvä? Säästäisi monta vaivaa.


      • rehellisesti__

        ja kihlasormus


    • Reilusti_sinkku

      Miksi ylipäätään olla suhteessa jos haluaa sekstailla kaikkien kanssa?
      Eikö olisi helpompaa olla yksinkertaisesti sinkku?
      Itse ns. "avointa suhdetta" kokeilleena voin sanoa, että ei kannata.
      Lopulta kuitenkin jommalle kummalle tai kummalekin tulee vain paha mieli.

    • Kshsggff

      kyllä avoin suhde on hyvä kuin osuu oikea mies, ei vaan löydy sitä miestä

    • Aviossaolen

      En voisi kyllä elää tuollaisessa suhteessa koska en haluaisi että tuttuni juoruilisivat meistä kuinka joku kulkee painamassa jotain. En todellakaan halua joten jos pitää käydä painamassa varattuna pitäkääkin se salaisena ilman juttuja. Ei kiitos.

    • siistilive

      Helvetin hyvin ainakin mulla kiireellisellä miehellä on avoinsuhe pelittäny. Tätä on jatkunu jo ylivuoden. Hän o nii paras et mua ei oo vähään aikaan edes kiiinnostanu ku kimppailut tai aivan erityisen hotit sponttaanit tapaukset. Kyl ihmisille on kelvannu ku vaan rehellisesti on kertonu et elää avoimessa suhteessa ja haluaa pitää vaan hauskaa. Rehellisesti eikä mitään muuta valehtele nii sit vaan jokainen tietää tilanteen

    • siistilive

      Joskus tulee vietettyä viikonloppuja tän mun suhteen kans mutta kyl se paripäivää mulle piisaa. Son vaikeaa ruveta oleen tämmöselle spntaaniselle ikiliikkujalle joka o vielä kontrollifriiikki. Ku sen tietää nii ei kannata edes kokeilla asua kenenkään kans. Ei jaksa odotella iltaan heh. Ehkä sitte eläkkeellä jos sittenkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe