Katri Sorsan blogi

jatäällä

Katri Sorsan blogi, mikä on nyt ollut tapetilla, niin äkäisestä palautteesta johtuen sanon itsekin tänne mielipiteeni (oon niin fiksu, etten kirjoita sitä hänen blogiinsa). Suomen valtio on jo tehnyt hänestä tietyt merkinnät omiin pikku vihkosiinsa, kts. kohdasta lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö varhaislapsuudessa. Tämä on totuus, sillä minä tunnen Suomen valtion käytöksen täällä syntyneenä ihmisenä. Sille pikkuskidille en ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta. Olis pitäny edes naamansa kiinni. Suomi on just nyt kovin rasistinen maa.

5

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiyt

Mistä ihmeessä on kyse!?

• jatäällä

lue se blogi…niin tiedät mistä puhumme. Googlaa se!!

• Sorsankakkaa

Niinhän se on, että jos julkisesti levittelet tietoa missä ja miten sitä kyrpää itseesi otat, niin jokuhan siitä herneen nenään ottaa. Kannattaisi miettiä mitä sinne yleiseen levitykseen laittaa tai sitten saa vastata seurauksista, jotka ei välttämättä ole oikeudenmukaisia eikä mukavia. Mutta useampi päivä on ainakin kuralla ellei koko elämä, se on varma. Näille tositeevee pölvästeille ja muille pikku missi sutturoille, miksi ei muillekin pitäisi antaa koulutus siihen, miten ja mitä julkiseen levitykseen kannattaa laittaa. Voisi monta päänsärkyä ja turhaa juttua jäädä väliin.

• Ihmetys-82

No voisi myös sanoa näille kommentoiville idiooteille että ihan jokaiseen blogiin ei tarvitse omaa milipidettään tunkea jos ei nyt ihan maailmaa mullistavaa ajatusta ole esittää. En ymmärrä mitä hienoa tai mitä hyötyä on postata se sama päivittelevä ja haukkuva kommentti jonkun blogiin kun sinne on jo 50 muuta ihmistä laittanut. Todella hienoa "koulutusta" tämä kaikille, varsinkin nuorisollemme. Oppivat jo heti lapsena että on ok haukkua kaikki joilla on vähänkin eri käsitys asioista kuin sinulla vaikka se ei omaa elämää mitenkään koskisikaan. Ja sitten ihmetellään että miksi on koulukiusaamista, syrjäytymistä yms.

• hoit_su

Mikä ihmeen lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö? Mistä sen keksit, kyllä hän harrastaa seksiä ihan oman miehensä kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      64
      2129
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      946
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      67
      900
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      78
      842
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe