oon 12v tyttä ja mulla om höröt korvat. mua on kiusattu 2lk asti ja se on mulle kauheen arka asia, haluaisin menmä korva leikkaukseen mutta en uskalla sanoa äidille, harrastan joukkuevoimistelua ja siinä houkset täytyy olla kiinni niin sillon aina häpeän korviani :(
höröt korvat
1
109
Vastaukset
- sanoja
Kulta, sinun äitisi hyväksyy ne ja sinut täysin omana itsenäsi <3 Hän varmasti haluaa myös suojella sinua ja auttaa sinua pääsemään hörökorvaleikkaukseen, kun kerrot mitä olet niiden takia joutunut kokemaan. Että pääsisit sinne, niin sinun pitää puhua hänelle, että voisitte alkaa yhdessä tätä asiaa korjaamaan niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Asian tuominen esille tuo toki paljon tunteita pinnalle, mutta lupaan että olosi helpottuu, kun annat itsellesi luvan puhua.
Kiusaajat ovat kuin jokin alkeellinen ihmisrotu, ei heillä ole kykyä ajatella omilla aivoillaa, kohdella muita oikein tai tuntea empatiaa. Heidän käytöksensä kertoo enemmän heistä, kuin mitä höröttävät korvasi sinusta. Olet täydellinen verrattuna heihin, eikä sinulla ole syytä tuntea oloasi huonoksi, ellet anna heidän sanojensa vaikuttaa sinuun.
Jos pitäisit urheillessessasi tuollaisia hiuspantoja, jotka laitetaan korvien päälle?
http://www.kompressiomyynti.fi/product/199/tritanium-clothing-army-hiuspanta-sininen-junior
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819