oon 12v tyttä ja mulla om höröt korvat. mua on kiusattu 2lk asti ja se on mulle kauheen arka asia, haluaisin menmä korva leikkaukseen mutta en uskalla sanoa äidille, harrastan joukkuevoimistelua ja siinä houkset täytyy olla kiinni niin sillon aina häpeän korviani :(
Vastaukset 1
- sanoja
Kulta, sinun äitisi hyväksyy ne ja sinut täysin omana itsenäsi <3 Hän varmasti haluaa myös suojella sinua ja auttaa sinua pääsemään hörökorvaleikkaukseen, kun kerrot mitä olet niiden takia joutunut kokemaan. Että pääsisit sinne, niin sinun pitää puhua hänelle, että voisitte alkaa yhdessä tätä asiaa korjaamaan niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Asian tuominen esille tuo toki paljon tunteita pinnalle, mutta lupaan että olosi helpottuu, kun annat itsellesi luvan puhua.
Kiusaajat ovat kuin jokin alkeellinen ihmisrotu, ei heillä ole kykyä ajatella omilla aivoillaa, kohdella muita oikein tai tuntea empatiaa. Heidän käytöksensä kertoo enemmän heistä, kuin mitä höröttävät korvasi sinusta. Olet täydellinen verrattuna heihin, eikä sinulla ole syytä tuntea oloasi huonoksi, ellet anna heidän sanojensa vaikuttaa sinuun.
Jos pitäisit urheillessessasi tuollaisia hiuspantoja, jotka laitetaan korvien päälle?
http://www.kompressiomyynti.fi/product/199/tritanium-clothing-army-hiuspanta-sininen-junior
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde771027- 47851
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67806Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163752- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80650- 53628
- 51622