Hei!
Onko täällä ketään joka on käynyt laitattamassa botoxia (Botuliinia) purentalihaksiinsa narskuttelun takia? Cityklinikan nettisivuilla kerrotaan tästä hoidosta. Siellä kerrotaan jopa botoxin pysyvästä vaikutuksesta (narskuttelu loppuu).
"Narskuttelun loppumisen takaa klinikallamme suoritettava Botox-hoito. Toimenpiteessä purentalihakseen molemmin puolin kasvoja ruiskutetaan 3-4 kohtaan/puoli pieniä määriä botuliinia. Sen seurauksena muutamassa päivässä purentalihakset rentoutuvat ja hampaiden narskutus loppuu. 2 viikon kuluttua voi tarvittaessa lisätä Botoxia jos tulos tuntuu olevan epätäydellinen. Useimmiten kertahoidolla hampaiden narskutus saadaan loppumaan pysyvästi." http://www.cityklinikka.fi/palvelut/esteettinen-hammashoito/hampaiden-narskutus-bruksismi-hoito/
Välillä käy mielessä, että ottaisin asiasta selvää ottamalla yhteyttä Cityklinikkaan. Tämä botox kuitenkin pelottaa, eikö se ole jotain hermomyrkkyä?
Purentakiskot minulla on mutta niiden ansiosta puren hampaita yhteen kahta pahemmin. Ne eivät siis poista narskuttelua ja hampaat ovat kiskojen takia kipeämmät.
Botoxia naamaan
1
691
Vastaukset
- Hampaiden_kiristelijä
Hei,
Minä olen käynyt nyt kaksi kertaa. Kärsin myös migreenistä joten botoxia on laitettu ohimoille ja otsaankin. Olen tosi kovissa kivuissa usein, joten aika epätoivoinen ollut ja siksi kokeillut botoxia :(
Purentalihakset ovat narskuttajalla usein "ylitreenatut" eli botoxin avulla ne ajan myötä surkastuu. Mulla nyt toka hoitokerta takana ja odottelen tuloksia. Ekakerran jälkeen pureminen selvästi väheni ja myös kasvojen turvotus laski. Migreenikipujahan botox ei kokonaan poista, mutta otsan ja ohimoiden alueella kipu on ollut reilusti vaimeampaa. Kolmessa kuukaudessa minulla vaikutus lakannut kokonaan.
Eka kerrasta olin paikkaan tyytyväinen, toka kerralla oli kaikenlaista sähellystä (väärä hinta, väärään paikkaan pistoksia). Olen nyt katsonut jotain uutta paikkaa mistä saisi samoja hoitoja. Vielä en ole löytänyt vastaavaa, bruksismiin saa botoxia myös hammasklinikoilla, mutta en tiedä migreenihoidoista.
Minulla hampaiden juuret olivat jo tosi ärtyneet ja tulehtuneet sekä leuka hirveän kipeä. Botoxista on kyllä ollut apua, mutta kallista on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701