Onko kukaan ollut töissä Unkarissa? Ihan missä tahansa hommassa, korkeasti koulutetusta DI:stä johonkin hanttihommaan.
Minkälaista kokemusta on työnteosta? Onko jossain työvoimasivustoja tms joita paikalliset pitäisivät yllä?
Kaikki tieto kelpaa aiheesta.
Töissä Unkarissa
Unkariin
2
665
Vastaukset 2
- noway19990
olen unkarilainen, ja ns. pakenin sieltä . työtilanne huonompi kuin Suomessa. sieltä lähti lähes 2 miljoona unkarilaista jo vakituisesti ulkomaille töihin /elämään viimeisen 10v ajan.Palkkaus todella huono,ellet ole joku iso guru. esim.Lastenhoitajan palkka on 300 e, opettajan 300-350.
en suosittele. - entinentyöntekijä
Varoitus!!11! Pysykää kaukana tästä Unkarista! Voin sanoa tiedän heidän "metkunsa". Niiden toimitusjohtaja on täysin kyvytön epäsosiaalinen kiusaaja ja työehtoja poljetaan. Jos saat pari päivää kuukaudessa töitä, niin hyvä! t. entinen työntekijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061424Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja125645Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530