En tule ottamaan yhteyttä.. En jaksa enempää ongelmia.
Poraa tämä kalloosi...
21
170
Vastaukset
:(
............
<3- olen_paha
Joo joo. Enkä minäkään.
- musta1
Suosittelen...
- eipäsitten
Niin mitäs ongelmia se sitten sulle tuottaa?
- kunhanhöpötin
En mäkään. Ei toivottua, tiedän, ja silloin ei ole tietysti halua tai tarvettakaan. Ei haittaa, tai harmittaa mutta ei sitä voi menettää mitä ei ole ollutkaan.
- Tekstion
Olikos tää miehelle vai naiselle? Mieheltä vai naiselta? Aika katkeraa kirjoitusta.
Olet tainnut tulla loukatuksi?
Se henkilö ei ymmärrä asiaa jos et kerro tätä sille livenä, puhelimessa tai viestillä. Säälittävää kyllä kun et käytä näitä vaihtoehtoja vaan raukasti tänne vaan. Ei ota kukaan tosissaan sua.
Oot varmaan nainen? - eioohätää
Etkö jo rauhottuisi? :)
- byäääää
No älä ota. Sun elämä. En voi mitään, jos et ota yhteyttä. Kaikki on loppu, finito, in the end. Bye bye honey. Vihaa mua kaikessa rauhassa, en häiritse, en aiheuta ongelmia enempää. Sori, jos samaa ilmaa kuitenkin hengitän ja maapallolla asun. Samaa kuuta ja aurinkoakin katselen. :'(((((
- eitulisi
enää ongelmia koska tietäisin nyt että se olet sinä jota en aiemmin tiennyt. yhteydenotto olisi hyvin toivottu ja jos vain itselläni se olisi mahdollista olisin tehnyt sen jo aikoja sitten.
- unelias_poiju
Alotus ei ole multa, odotan että mies ottaa yhteyttä. Odotan vaikkei haluisi ottaa. Olen itsekin ottanut häneen joskus.
- eitulisi
kyllä täällä ainakin halutaan mutta ei ole keinoja.
- aapeen
Päätä pitäis vähän porata kaikesta päätellen....vai oisko muita neuvoja neuvojalla? Helvetti että nauran vatsa kipeänä noille sun harhoille! =D
- Onneksinytjo
noin moni on ominut itselleen, ettei minun tarvitse enää olla jonossa ;-D.
- 4844
mistäs luulet niin että edes haluaisin sinun ottavan yhteyttä, et sinä niin korvaamaton ole, ole kuule rauhassa vaan niinkuin olet sanut olla tähänkin asti.
- Kivatsulle
On varmaan sen pullakasan mies. Paistakaa vaan sitä pullaa, se pitää kotona.
- TeinTyötäKäskettyä
Porasin kaljuun 500x35mm reikiä ja kaadoin laajentajaa sisään.
Vaikutus näkyy vuorokaudessa. - boring
Voi kuin tylsää....
- KiitosVastauksestaetukät
Heti kun kerrot tässä, koska näimme viimeksi ja millaisessa tilanteessa.
- varmaksisano
Joskus musta tuntuu kuin hän olisi ottanut mutta mitään täyttä varmuuttaa asiasta ei ole.
- AnnaTulla
Odottelen tarkennusta.
- kompsistavaan
En usko että kukaan meistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466