Poraa tämä kalloosi...

ole_hyvä

En tule ottamaan yhteyttä.. En jaksa enempää ongelmia.

21

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(
      ............
      <3

    • olen_paha

      Joo joo. Enkä minäkään.

    • musta1

      Suosittelen...

    • eipäsitten

      Niin mitäs ongelmia se sitten sulle tuottaa?

    • kunhanhöpötin

      En mäkään. Ei toivottua, tiedän, ja silloin ei ole tietysti halua tai tarvettakaan. Ei haittaa, tai harmittaa mutta ei sitä voi menettää mitä ei ole ollutkaan.

    • Tekstion

      Olikos tää miehelle vai naiselle? Mieheltä vai naiselta? Aika katkeraa kirjoitusta.
      Olet tainnut tulla loukatuksi?
      Se henkilö ei ymmärrä asiaa jos et kerro tätä sille livenä, puhelimessa tai viestillä. Säälittävää kyllä kun et käytä näitä vaihtoehtoja vaan raukasti tänne vaan. Ei ota kukaan tosissaan sua.

      Oot varmaan nainen?

    • eioohätää

      Etkö jo rauhottuisi? :)

    • byäääää

      No älä ota. Sun elämä. En voi mitään, jos et ota yhteyttä. Kaikki on loppu, finito, in the end. Bye bye honey. Vihaa mua kaikessa rauhassa, en häiritse, en aiheuta ongelmia enempää. Sori, jos samaa ilmaa kuitenkin hengitän ja maapallolla asun. Samaa kuuta ja aurinkoakin katselen. :'(((((

    • eitulisi

      enää ongelmia koska tietäisin nyt että se olet sinä jota en aiemmin tiennyt. yhteydenotto olisi hyvin toivottu ja jos vain itselläni se olisi mahdollista olisin tehnyt sen jo aikoja sitten.

    • unelias_poiju

      Alotus ei ole multa, odotan että mies ottaa yhteyttä. Odotan vaikkei haluisi ottaa. Olen itsekin ottanut häneen joskus.

      • eitulisi

        kyllä täällä ainakin halutaan mutta ei ole keinoja.


    • aapeen

      Päätä pitäis vähän porata kaikesta päätellen....vai oisko muita neuvoja neuvojalla? Helvetti että nauran vatsa kipeänä noille sun harhoille! =D

    • Onneksinytjo

      noin moni on ominut itselleen, ettei minun tarvitse enää olla jonossa ;-D.

    • 4844

      mistäs luulet niin että edes haluaisin sinun ottavan yhteyttä, et sinä niin korvaamaton ole, ole kuule rauhassa vaan niinkuin olet sanut olla tähänkin asti.

    • Kivatsulle

      On varmaan sen pullakasan mies. Paistakaa vaan sitä pullaa, se pitää kotona.

    • TeinTyötäKäskettyä

      Porasin kaljuun 500x35mm reikiä ja kaadoin laajentajaa sisään.
      Vaikutus näkyy vuorokaudessa.

    • boring

      Voi kuin tylsää....

    • KiitosVastauksestaetukät

      Heti kun kerrot tässä, koska näimme viimeksi ja millaisessa tilanteessa.

    • varmaksisano

      Joskus musta tuntuu kuin hän olisi ottanut mutta mitään täyttä varmuuttaa asiasta ei ole.

    • AnnaTulla

      Odottelen tarkennusta.

    • kompsistavaan

      En usko että kukaan meistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe