Mikä on sinun tämän illan tunnetila?
Iltaa, iltaa
34
91
Vastaukset
- musta1
Jos punaista vaatetta näytät. En mä parisuhteessa aina näin tulinen oo
- Hap-py-Day
Sen värinen paitahan mulla on nyt päällä. Mut tämän hetken tunnetila jäi sulta uupumaan, mikä se on?
Tahdon vahingoittaa itseäni....
- musta1
Mee itsari sivustolle, siellä voi olla vertaistukea
- kuulostaapahalta
Pitäiskö sun mennä hakemaan apua itsellesi.
- rogersanchez_
Mulle tulee Risto sun kuvasta mieleen tää mun yx lembbaripiisi
https://m.youtube.com/?hl=fi&gl=FI
- uölbj.vg
Helpottunut
- tarvevaihtaamaisemaa
Kaipaan muutoksia elämääni. Nykyinen työpaikka ei oikein innosta vaan ahdistaa. Ja muuttokin vois tehdä hyvää.
- munamiestä
Ikävöin..
- yksinainen1-
Yksinäinen.
- Mitäteen
Siivoillut päivän. Tunnelma on ollut reipas. Olen miettinyt, miten toimisin..
- pahisss
Inhoan tossukoita!
- tuhmakoi
Minäkin inhoan tossukoita. On niin paljon mukavampaa, kun tossut ovat ehjät.
- stressaapaljon
Mulla on työ stressiä.
- muualle_
En tykkää pimeästä, peikosta... Tykkäisin aloittaa ihan uuden arjen jossain...
- männöösenäinnii
Tämä päivä on ollut melko monimuotoinen toimintapäivä. On ollut kalastusta,uuninlämmitystä . siivousta, syömistä. tiskiä.koiran kanssa lenkkeilyä, työvälinehuoltoa,monelta kantilta ajattelua siitä yhestä. Tunnetila=Raahallinen.
- sekavaniinkuyleensä
istua möllötän.
- surutar
pohdin miten pääsen väkivaltaisesta miehestä äkkiä eroon, takana 30 vuotta yhteistä elämää, nyt yhtä tuskaa. Mielialani pettynyt, surullinen. Tunnetila diippi.
- suunnaton
Tuntuu typerältä. :( Haluan eroon tästä epätietoisuudesta. Haluan tietää, haluaako hän pysyä etäällä vai ei. Laittaisi jonkun viittauksen meihin ja kertoisi.
- huokausyöhön
Tyytyväinen ja uupunut. Yks työ-dead line hoidettu, aika yrittää levätä hetki. Rakkauskaan ei enää vaadi resursseja.
- levotonlevoton
Tyhjä.........
- Happy.night
Good dreams!
- aina-mielessä
Kova ja ahdas on olotila, housujen sisällä.
- Ajatus6
Juuri nyt, halaus ja saman peiton alle.
- Nofuturenolove
Elämälläni ei ole yhtään mitään sisältöä tai merkitystä. Yhtä hyvin voisin olla kuollut ei paljoa muuttais mitään
- äläajattelenoin
Ootko aivan varma siitä.
- Jumala.rakastaa
jokaista ihmistä, kun ihminen sitä janoaa Jeesuksen nimessä.
- kiitoskysymästä
Melko seesteinen on ollut..
- herranhaltuun
Hyvää yötä yläkertaan. Sielä tähti tuikkii............
- tohtori_ei
"Mikä on sinun tämän illan tunnetila?"
Melko hyvä. Sait minut iloiseksi
- asuntoo
Aika rauhallinen. Harmittaa, kun satoi eikä voinut mennä lenkille.
- eräsvain
Pieni sade mitään haittaa. Piristää vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466