Iltaa, iltaa

Hap-py-Day

Mikä on sinun tämän illan tunnetila?

34

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta1

      Jos punaista vaatetta näytät. En mä parisuhteessa aina näin tulinen oo

      • Hap-py-Day

        Sen värinen paitahan mulla on nyt päällä. Mut tämän hetken tunnetila jäi sulta uupumaan, mikä se on?


    • Tahdon vahingoittaa itseäni....

      • musta1

        Mee itsari sivustolle, siellä voi olla vertaistukea


      • kuulostaapahalta

        Pitäiskö sun mennä hakemaan apua itsellesi.


      • rogersanchez_

      • Ei Risto, et sinä halua.


    • uölbj.vg

      Helpottunut

    • tarvevaihtaamaisemaa

      Kaipaan muutoksia elämääni. Nykyinen työpaikka ei oikein innosta vaan ahdistaa. Ja muuttokin vois tehdä hyvää.

    • munamiestä

      Ikävöin..

    • yksinainen1-

      Yksinäinen.

    • Mitäteen

      Siivoillut päivän. Tunnelma on ollut reipas. Olen miettinyt, miten toimisin..

    • pahisss

      Inhoan tossukoita!

      • tuhmakoi

        Minäkin inhoan tossukoita. On niin paljon mukavampaa, kun tossut ovat ehjät.


    • stressaapaljon

      Mulla on työ stressiä.

    • muualle_

      En tykkää pimeästä, peikosta... Tykkäisin aloittaa ihan uuden arjen jossain...

    • männöösenäinnii

      Tämä päivä on ollut melko monimuotoinen toimintapäivä. On ollut kalastusta,uuninlämmitystä . siivousta, syömistä. tiskiä.koiran kanssa lenkkeilyä, työvälinehuoltoa,monelta kantilta ajattelua siitä yhestä. Tunnetila=Raahallinen.

    • sekavaniinkuyleensä

      istua möllötän.

    • surutar

      pohdin miten pääsen väkivaltaisesta miehestä äkkiä eroon, takana 30 vuotta yhteistä elämää, nyt yhtä tuskaa. Mielialani pettynyt, surullinen. Tunnetila diippi.

    • suunnaton

      Tuntuu typerältä. :( Haluan eroon tästä epätietoisuudesta. Haluan tietää, haluaako hän pysyä etäällä vai ei. Laittaisi jonkun viittauksen meihin ja kertoisi.

    • huokausyöhön

      Tyytyväinen ja uupunut. Yks työ-dead line hoidettu, aika yrittää levätä hetki. Rakkauskaan ei enää vaadi resursseja.

    • levotonlevoton

      Tyhjä.........

    • Happy.night

      Good dreams!

    • aina-mielessä

      Kova ja ahdas on olotila, housujen sisällä.

    • Ajatus6

      Juuri nyt, halaus ja saman peiton alle.

    • Nofuturenolove

      Elämälläni ei ole yhtään mitään sisältöä tai merkitystä. Yhtä hyvin voisin olla kuollut ei paljoa muuttais mitään

      • äläajattelenoin

        Ootko aivan varma siitä.


    • Jumala.rakastaa

      jokaista ihmistä, kun ihminen sitä janoaa Jeesuksen nimessä.

    • kiitoskysymästä

      Melko seesteinen on ollut..

    • herranhaltuun

      Hyvää yötä yläkertaan. Sielä tähti tuikkii............

    • tohtori_ei

      "Mikä on sinun tämän illan tunnetila?"

      Melko hyvä.

    • Sait minut iloiseksi

    • asuntoo

      Aika rauhallinen. Harmittaa, kun satoi eikä voinut mennä lenkille.

      • eräsvain

        Pieni sade mitään haittaa. Piristää vaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe