Terveiset Sri Lankalta!

MdK-MdK

Olen kotona taas täällä villissä maass´
missä häiriköt ja kahelit käy!

Eli rauhalliset, poikkeavat kirjoittelijat, palataan taas asiaan!
Onko Juttutupa suljettu joulunpyhinä?

13

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumiseen jouluun.
      Eihän Juttutuvan ovet ole milloinkaan suljettu, sinne vain ,juttelemaan ja kertomaan matkastasi.

    • Olikin-hiljaista.

      Ompas kiva taas seurata kuinka muuan Kaide ja El saavat taas kyytiä.

    • ellumari

      Ei Juttutupa taida olla suljettu joulunpyhinäkään.
      Minä kotiuduin juuri joulun vietosta muutaman kilometrin päästä ja ilahduin tavattuani sinut palstoilla.
      Ellin poksi on ollut lomasi ajan kiinni, mutta avaa sinä se taas!
      Olen vilpittömästi iloinen kun olet palannut!

      • Säästyin joulutohinoista kokonaan :-) Tulin nimittäin aattoiltana myöhällä kotiin,
        matka kesti 29 tuntia.
        Uskon unen maistuvan lähivuorikausien aikana!
        Tämä on nyt vaan tavallinen viikonloppu.
        Ainoa tavallisen jouluaaton viettoon kuuluva perinne oli joulusauna ja
        saunominen vastan kanssa oli tosi ihanaa, että sai Sri Lankalla hankitun
        "pintasuolauksen" pois!

        Ellin poksi aukeaa pyhien jälkeen. Herra H.Niätä
        on varmaankin keksinyt uusia juttuja.
        Selema voi kirjoitella vähän matkamuistoja...
        Tulethan sitten taas poksille, Ellumari?


      • ellumari
        MdK-MdK kirjoitti:

        Säästyin joulutohinoista kokonaan :-) Tulin nimittäin aattoiltana myöhällä kotiin,
        matka kesti 29 tuntia.
        Uskon unen maistuvan lähivuorikausien aikana!
        Tämä on nyt vaan tavallinen viikonloppu.
        Ainoa tavallisen jouluaaton viettoon kuuluva perinne oli joulusauna ja
        saunominen vastan kanssa oli tosi ihanaa, että sai Sri Lankalla hankitun
        "pintasuolauksen" pois!

        Ellin poksi aukeaa pyhien jälkeen. Herra H.Niätä
        on varmaankin keksinyt uusia juttuja.
        Selema voi kirjoitella vähän matkamuistoja...
        Tulethan sitten taas poksille, Ellumari?

        poksiin ja kyllä on tuassii mukavata huastoo.

        Onneksi tämä joulu oli lyhyt, vain normaali viikonloppu, niin että sinäkään et kokenut jääneesi kovin paljosta paitsi joulun suhteen.
        Lepäile pois matkaväsymyksesi ja sitten taas "kehiin!"


      • Hili(ma)kka
        MdK-MdK kirjoitti:

        Säästyin joulutohinoista kokonaan :-) Tulin nimittäin aattoiltana myöhällä kotiin,
        matka kesti 29 tuntia.
        Uskon unen maistuvan lähivuorikausien aikana!
        Tämä on nyt vaan tavallinen viikonloppu.
        Ainoa tavallisen jouluaaton viettoon kuuluva perinne oli joulusauna ja
        saunominen vastan kanssa oli tosi ihanaa, että sai Sri Lankalla hankitun
        "pintasuolauksen" pois!

        Ellin poksi aukeaa pyhien jälkeen. Herra H.Niätä
        on varmaankin keksinyt uusia juttuja.
        Selema voi kirjoitella vähän matkamuistoja...
        Tulethan sitten taas poksille, Ellumari?

        Näin televisiosta äsken uutisia tuhoista, kyllä näytti pahalta. Olen käynyt molemmissa paikoissa, Sri Lankassa -84 tammikuussa ja Phuketissa -90 joululoman, kaksi viikkoa. Ne tuntuivat tuolloin ihan paratiisilta.
        Olen viettänyt joulun täällä Keurusselällä, huomenna kotiin. Kävi vain niin, että olen ollut kuumeinen ja flunssainen koko ajan. Nytkin lähden viltin alle, ei puhettakaan tapanintansseista.
        Kuulumisia odotellen, terveisin Hili(ma)kka


      • Hili(ma)kka kirjoitti:

        Näin televisiosta äsken uutisia tuhoista, kyllä näytti pahalta. Olen käynyt molemmissa paikoissa, Sri Lankassa -84 tammikuussa ja Phuketissa -90 joululoman, kaksi viikkoa. Ne tuntuivat tuolloin ihan paratiisilta.
        Olen viettänyt joulun täällä Keurusselällä, huomenna kotiin. Kävi vain niin, että olen ollut kuumeinen ja flunssainen koko ajan. Nytkin lähden viltin alle, ei puhettakaan tapanintansseista.
        Kuulumisia odotellen, terveisin Hili(ma)kka

        tälläkin kertaa! Puhelinyhteydet eivät toimi niille seuduille, missä olin, joten pahalta näyttää!
        Ystävättäreni on huolissaan, kun ei saa sukulaisiinsa yhteyttä.

        Edellinen katastroofista "selviämiseni" oli kun olin päässyt turvallisesti laivalla kotiin Suomesta tullessani.
        Tapasimme Estonian merellä kun se oli menossa Tallinnaan viimeistä kertaa...

        Suojelusenkeleitä, onko heitä?


    • Sens-Ori

      "Joulut on juhlittu taakse poistu" komensi vääpeli.
      Poistun GC:lle pariksi kuukaudeksi simpukoita ja sadiineja särpimään unohtamatta espanjalaisia laatubrandy'jä ja kanarian tummaat rommia.
      Nettikahvilasta vilkaisen palstaakin.

      Minkäslainen lomapaikka tuo Sri Lanka onkaan?

    • Sens-Ori

      Selvisit hengissä Sri, kun poistuit sieltä kreivin aikaan!
      Vilpittömät ja vakavamieliset onnitteluni.

      Sens-Ori

      • arpapeliä...Tänään tuntuu kuin olisi saanut
        suurvoiton...että kiitos vaan onnitteluistasi!


      • hämy
        MdK-MdK kirjoitti:

        arpapeliä...Tänään tuntuu kuin olisi saanut
        suurvoiton...että kiitos vaan onnitteluistasi!

        ja toivotan sinulle hauskaa ja pitkää jatkoelämää.


    • Onni myötä

      ehdit järistyksen alta pois.
      Sinulla taisi olla tosi hyvät suojelusenkelit matkassa mukana kun ohjasivat kotiin juuri ajoissa. Toivottavasti muillakin olisi.

    • Sinä

      Aika nainen, kun tuot mukanasi monta miestä kun palaat palstoille. Olet kai muutaman suosiossa kun esim. maalaismies , ei ole ollut palstalla niin pitkään kun sinäkin olit poissa, Samoin eemelin isä sukuineen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe