Olen kotona taas täällä villissä maass´
missä häiriköt ja kahelit käy!
Eli rauhalliset, poikkeavat kirjoittelijat, palataan taas asiaan!
Onko Juttutupa suljettu joulunpyhinä?
Terveiset Sri Lankalta!
13
1158
Vastaukset
lumiseen jouluun.
Eihän Juttutuvan ovet ole milloinkaan suljettu, sinne vain ,juttelemaan ja kertomaan matkastasi.- Olikin-hiljaista.
Ompas kiva taas seurata kuinka muuan Kaide ja El saavat taas kyytiä.
- ellumari
Ei Juttutupa taida olla suljettu joulunpyhinäkään.
Minä kotiuduin juuri joulun vietosta muutaman kilometrin päästä ja ilahduin tavattuani sinut palstoilla.
Ellin poksi on ollut lomasi ajan kiinni, mutta avaa sinä se taas!
Olen vilpittömästi iloinen kun olet palannut!Säästyin joulutohinoista kokonaan :-) Tulin nimittäin aattoiltana myöhällä kotiin,
matka kesti 29 tuntia.
Uskon unen maistuvan lähivuorikausien aikana!
Tämä on nyt vaan tavallinen viikonloppu.
Ainoa tavallisen jouluaaton viettoon kuuluva perinne oli joulusauna ja
saunominen vastan kanssa oli tosi ihanaa, että sai Sri Lankalla hankitun
"pintasuolauksen" pois!
Ellin poksi aukeaa pyhien jälkeen. Herra H.Niätä
on varmaankin keksinyt uusia juttuja.
Selema voi kirjoitella vähän matkamuistoja...
Tulethan sitten taas poksille, Ellumari?- ellumari
MdK-MdK kirjoitti:
Säästyin joulutohinoista kokonaan :-) Tulin nimittäin aattoiltana myöhällä kotiin,
matka kesti 29 tuntia.
Uskon unen maistuvan lähivuorikausien aikana!
Tämä on nyt vaan tavallinen viikonloppu.
Ainoa tavallisen jouluaaton viettoon kuuluva perinne oli joulusauna ja
saunominen vastan kanssa oli tosi ihanaa, että sai Sri Lankalla hankitun
"pintasuolauksen" pois!
Ellin poksi aukeaa pyhien jälkeen. Herra H.Niätä
on varmaankin keksinyt uusia juttuja.
Selema voi kirjoitella vähän matkamuistoja...
Tulethan sitten taas poksille, Ellumari?poksiin ja kyllä on tuassii mukavata huastoo.
Onneksi tämä joulu oli lyhyt, vain normaali viikonloppu, niin että sinäkään et kokenut jääneesi kovin paljosta paitsi joulun suhteen.
Lepäile pois matkaväsymyksesi ja sitten taas "kehiin!" - Hili(ma)kka
MdK-MdK kirjoitti:
Säästyin joulutohinoista kokonaan :-) Tulin nimittäin aattoiltana myöhällä kotiin,
matka kesti 29 tuntia.
Uskon unen maistuvan lähivuorikausien aikana!
Tämä on nyt vaan tavallinen viikonloppu.
Ainoa tavallisen jouluaaton viettoon kuuluva perinne oli joulusauna ja
saunominen vastan kanssa oli tosi ihanaa, että sai Sri Lankalla hankitun
"pintasuolauksen" pois!
Ellin poksi aukeaa pyhien jälkeen. Herra H.Niätä
on varmaankin keksinyt uusia juttuja.
Selema voi kirjoitella vähän matkamuistoja...
Tulethan sitten taas poksille, Ellumari?Näin televisiosta äsken uutisia tuhoista, kyllä näytti pahalta. Olen käynyt molemmissa paikoissa, Sri Lankassa -84 tammikuussa ja Phuketissa -90 joululoman, kaksi viikkoa. Ne tuntuivat tuolloin ihan paratiisilta.
Olen viettänyt joulun täällä Keurusselällä, huomenna kotiin. Kävi vain niin, että olen ollut kuumeinen ja flunssainen koko ajan. Nytkin lähden viltin alle, ei puhettakaan tapanintansseista.
Kuulumisia odotellen, terveisin Hili(ma)kka Hili(ma)kka kirjoitti:
Näin televisiosta äsken uutisia tuhoista, kyllä näytti pahalta. Olen käynyt molemmissa paikoissa, Sri Lankassa -84 tammikuussa ja Phuketissa -90 joululoman, kaksi viikkoa. Ne tuntuivat tuolloin ihan paratiisilta.
Olen viettänyt joulun täällä Keurusselällä, huomenna kotiin. Kävi vain niin, että olen ollut kuumeinen ja flunssainen koko ajan. Nytkin lähden viltin alle, ei puhettakaan tapanintansseista.
Kuulumisia odotellen, terveisin Hili(ma)kkatälläkin kertaa! Puhelinyhteydet eivät toimi niille seuduille, missä olin, joten pahalta näyttää!
Ystävättäreni on huolissaan, kun ei saa sukulaisiinsa yhteyttä.
Edellinen katastroofista "selviämiseni" oli kun olin päässyt turvallisesti laivalla kotiin Suomesta tullessani.
Tapasimme Estonian merellä kun se oli menossa Tallinnaan viimeistä kertaa...
Suojelusenkeleitä, onko heitä?
- Sens-Ori
"Joulut on juhlittu taakse poistu" komensi vääpeli.
Poistun GC:lle pariksi kuukaudeksi simpukoita ja sadiineja särpimään unohtamatta espanjalaisia laatubrandy'jä ja kanarian tummaat rommia.
Nettikahvilasta vilkaisen palstaakin.
Minkäslainen lomapaikka tuo Sri Lanka onkaan? - Sens-Ori
Selvisit hengissä Sri, kun poistuit sieltä kreivin aikaan!
Vilpittömät ja vakavamieliset onnitteluni.
Sens-Ori- hämy
MdK-MdK kirjoitti:
arpapeliä...Tänään tuntuu kuin olisi saanut
suurvoiton...että kiitos vaan onnitteluistasi!ja toivotan sinulle hauskaa ja pitkää jatkoelämää.
- Onni myötä
ehdit järistyksen alta pois.
Sinulla taisi olla tosi hyvät suojelusenkelit matkassa mukana kun ohjasivat kotiin juuri ajoissa. Toivottavasti muillakin olisi. - Sinä
Aika nainen, kun tuot mukanasi monta miestä kun palaat palstoille. Olet kai muutaman suosiossa kun esim. maalaismies , ei ole ollut palstalla niin pitkään kun sinäkin olit poissa, Samoin eemelin isä sukuineen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
