Verikokeita otettu melkein kolme viikkoa sitten, mutta niistä ei näy mitään mainintaa (lähete tai tulokset) vieläkään... Eikö kaikki näkyville tarkoitettu pitäisi näkyä Kanta-arkistossa kahden viikon kuluessa?
Labra-tulokset Omakannassa?
12
1185
Vastaukset
- hoit_su
Minun mielstäni verikokeet ei näy omakannassa, tuloksien tiedusteluun sinun täytyy tilata soittoaika lääkäriltä.
- eitulekantaanne
Labrakokeiden tulokset eivät tule oma kantaan.
Pyydä ne lapulle sieltä, missä ne on otettu. - kytsijä
Kyllä tulee tulokset sinne, ainakin viime kesältä ja keväältä verikokeiden tulokset on näkynyt siellä... Mutta nyt ei jostain syystä tule.
- Anonyymi
Hoitsuille lisää palkkaa, niin tekevät työnsä.
- Anonyymi
Aika kauan mennä, kun laboratorio tulokset tulee, minä kävin joulukuussa laboratoriossa, nyt on helmikuu,
eikä edelleenkään tuloksia näy.
Voiko tuloksia joutua odottamaan monta kuukautta. - Anonyymi
Miten kauan tuloksien julkaisuissa menee, en muista, kun edellisistä verikokeista on muutama vuosi, ne kyllä näkyy, en muista enää kuinka kauan tuloksissa meni, kun ne näkyi oma kannassa.
Nyt on mennyt kuitenkin jo noin pari kuukautta, voiko mennä niin kauan. - Anonyymi
Soitin tuloksista, mutta minulle vastattiin, että ne tulevat oma kantaan, ei ainakaan vielä kahteen kuukauteen ole tullut.
- Anonyymi
Ehkä lääkäri on laittanut rastin väärään paikkaan, eli tulokset pidetään salassa potilaalta siihen saakka kun lääkäri on ne vapauttanut (potilas käynyt vastaanotolla kuulemassa esim. syöpälöydöksestä).
- Anonyymi
Minä olen vuosia ihmetellyt julkista puolta sairaanhoidosta. Tuntuu olevan yleistä että siellä ollaan ylettömän kiinnostuneita toisten yksityiselämästä. Senkin tiedän että viina ja muutkin aineet kelpaa, ei yhtään kannata esittää parempaa kuin onkaan. Yksityinen puoli sama hyvinkin uteliaita ja erittäin kiusallisen ja häiritsevän tiedonhaluisia. Laboratorio henkilökunta mennyt jopa kyselemään avioliitot mikä sukuselvitys siellä on tehtävä?
- Anonyymi
En ole omakanta,en maisa en kaisia. Verikokeidden tulokset saan ihan varaamalla ajan terveyskeskus.Eli sieltä sain soitto ajan. Minulle soitto aika tuli juuri 3 viiko päästä, lapra käynnin jälkeen..Lisäksi hain lapra tulokset terveysaseman ajan varaus kopista. A-4 paperin nistä tulostivat minulle ihan ilmasiksi.
- Anonyymi
Kolme kuukautta sitten otetuista verikokeista ei tietoa.
Pyysin tulosteen lääkäriltä. Unohti antaa. Seuraavan verikokeen yhteydessä pyysin lähettämään tulokset kotiin. Ei he tee niin.
Kolmannen verikokeen jälkeen pyysin hoitajalta tulokset. Sain yhden viimeisimmän tulosteen.
Käyn verikokeissa kolmen viikon välein. Oma kannassa on merkintä, että tulokset lähetetään kotiin, Oma kanta ei käytössä.
Puolen vuoden aikana yksi tuloste tullut yhdestä lääkärikäynnistä noin kolmen kuukauden päästä käynnistä.
Hienosti toimii. - Anonyymi
On se hienoa mennä verikokeisiin kun kaikki mahdolliset tahot tietävät tulokset kun Omakantaan on pääsy kaikilla mahdollisilla taholla lupaa kysymättä!!! Mitään ei voi tehdä saisi tämän estettyä muuten kun olemalla menemättä kokeisiin ja itse olen näin tehnyt. Siinähän ihmettelevät kun ei näy tuloksia Omakannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379