Hyvää huomenta ystäväiset!

Toivottavasti yö on nukuttu hyvin ja on virtaa uuteen viikkoon. Aurinko pilkahtelee ja tuo valoa päivään. :)
Tehdään tänään jotain mistä tulee hyvä mieli itselle ja joka välittyy myös muille.
Ihanaa maanantaita ihan jokaiselle! :)

34

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko oli kiva tänään :) Mukavaa maanantaista iltaa! :)

    • Oliko päivässä muuta kivaa? :)
      Mä kävin uimahallissa ystävän kans ja toisella ystävällä kylässä.
      Hyvää yötä ja kauniita unia! :)

    • Olihan siinä :) Energia tuntui riittävän. Hyvää yötä ja kauniita unia! :)

    • Mitäs kuuluu tiistai päivään? Mulla on vähän saamaton päivä. Yhtä tehtävää yrittänyt tehdä, mutta motivaatio on hukassa... :/
      Kivaa päivää! :)

    • Tiistai päivään kuuluu hyvää :) Itselläkin vähän keskittyminen herpaantui. Ehkä se tästä tasaantuisi. Hyvää yötä ja kauniita unia! :)

    • Heissan! :)

      Mitäs kuuluu päivään keskiviikkoiseen? Talvi taisi tulla, kun on niin ihanan pirtsakka ilma. :) Mun päivään on kuulunu vähän koulujuttuja ja harjoituksia. Nyt vähän töllön katselua ja sit lenkille.

      Ihanaa iltaa sinulle! :D

    • Huomenta! :) Oho, nyt on ollut niin kiirus, etten ole ehtinyt vastaamaan päiviin. Oli tosiaan ihan mukava loppuviikko minulla ainakin :) Hieman kiirettä on ollut, mutta ihan sopivissa määrin. Onko sinulla muuten mitään tiettyä harrastusta? :) Mukavaa lauantaita sinulle ystäväisein! :)

    • Huomenta päivää! :)

      Välillä on vähän kiireisempi ja välillä on sit enemmän aikaa kirjuutella tänne. :)

      Ikimuistoinen vkl ystävien kans vietetty. Aina sattuu ja tapahtuu, kun jonnekkin mennään. :D Noh, siitä ei sit sen enempää...

      Harrastuksia hmm, jumppa, vesijumppa, koiralenkit ja tietynlainen henkisen ajatusmaailman kehittäminen. Mitäs sä harrastat?

      Ihanaa sunnuntaita! :)

    • Päivää! :) Niin onkin :) Itselläkin on hyvä viikonloppu takana ja menoja on riittänyt. Harrastan tanssia, lenkkeilyä, kirjojen lukua ja voimistelua, kun on aikaa :) Mukavaa sunnuntaita! :)

    • Tanssi kuulostaa kivalta. Missä käyt tanssimassa? Puhuttiin just kaverin kans, et täytys mennä tanssikurssille. Sen verran töppäiltiin juuri tanssilattialla. :) Millaisia kirjoja luet?
      Kohta tarttis suunnitella iltalenkkiä ja sen jälkeen saunaan.
      Ihanaa iltaa ystäväiseni! :)

    • Hei kiitos.

    • Käyn ihan tanssiparketilla :) Kaikenlaiset kirjat menee, vähän vaihdellen. Hyvää yötä ja kauniita unia! Mukavaa ensi viikkoa ystäväisein! :)

    • Iltapäivää! :)

      Vauhdikkaasti on alkanut taas viikko. Ihana marraskuu, talvi on tulossa. :D Tulispa pian lunta, niin saatais valoa pimeään.
      Toi tanssi kuulostaa kyllä hyvältä harrastukselta. Siinä saa liikuntaa ja näkee uusia ihmisiä ja tanssitettavia varmaan riittää. :D
      Kohta pääsee uimahalliin polskuttelee kaverin kans. :)
      Ihanaa iltaa sinulle! :D

    • Iltapäivää vaan! :) Itselläkin on lähtenyt hyvin viikko käyntiin. Totta, olisi kiva, jos lumet tulisi. Olisi paljon valoisampaa. Mukava, kun ilma on vielä lämmin. Niin on se hyvä harrastus :) Mukavaa uintia ja iltaa sinulle! :)

      • Nyt on polskittu oikein urakalla. :) Iltapalaa , rauhoittumista ja sit unten maille.
        Hyvää yötä ja kauniita unia. Nähdään unimaassa. :)


    • voi hitto näitä kirjotuksii

    • Iltaa! :) Tänään on tosiaan ollut ihan hyvä päivä, vähän kiirettä, mutta ei paljoa :D Mukavaa iltaa sinulle! :)

      • kenelle sinä sitä mukavaa iltaa toivotat?

        Tää vitja on ihan perseestä(!)


      • doq kirjoitti:

        kenelle sinä sitä mukavaa iltaa toivotat?

        Tää vitja on ihan perseestä(!)

        Ihan yleisesti toivotan :)


      • sademetsänkuiske kirjoitti:

        Ihan yleisesti toivotan :)

        minkä tähen?

        Ei tämä minun ilta sen mukavammaksi muutu jonkun toivottelulla. Alkaa vaan ahistaa, kun jollain voi olla mukavampi ilta kuin mulla.


      • doq kirjoitti:

        minkä tähen?

        Ei tämä minun ilta sen mukavammaksi muutu jonkun toivottelulla. Alkaa vaan ahistaa, kun jollain voi olla mukavampi ilta kuin mulla.

        Haluan jakaa hyvää mieltä :)


      • sademetsänkuiske kirjoitti:

        Haluan jakaa hyvää mieltä :)

        minkä tähen se täällä pitää tehdä, kun täällä ei näytä olevan kuin pelkkää ahdistusta. Vielä kammottavampi palsta on tuo yksinäisyys-palsta. Mee sinne jakamaan sitä hyvää mieltäsi.


      • doq kirjoitti:

        minkä tähen se täällä pitää tehdä, kun täällä ei näytä olevan kuin pelkkää ahdistusta. Vielä kammottavampi palsta on tuo yksinäisyys-palsta. Mee sinne jakamaan sitä hyvää mieltäsi.

        Ei täällä ole ahdistusta :)


      • sademetsänkuiske kirjoitti:

        Ei täällä ole ahdistusta :)

        en minä täällä ole nähnyt muuta kuin ystävänhakuilmoituksia.

        Sinä vaan toivottelet mukavaa iltaa näille onnettomille, jotka oikeasti hautovat itsemurhaa, koska ovat yksinäisiä. Täältäkin saavat vain jotain umpihullujen sähköpostiosoitteita, jotka eivät johda mihinkään muuhun kuin vielä pahempaan pettymykseen.


      • doq kirjoitti:

        en minä täällä ole nähnyt muuta kuin ystävänhakuilmoituksia.

        Sinä vaan toivottelet mukavaa iltaa näille onnettomille, jotka oikeasti hautovat itsemurhaa, koska ovat yksinäisiä. Täältäkin saavat vain jotain umpihullujen sähköpostiosoitteita, jotka eivät johda mihinkään muuhun kuin vielä pahempaan pettymykseen.

        Toivon vain hyvää kaikille tasapuolisesti, ei se ole keltään pois. Voin näin poistaa oman yksinäisyyteni, kun tietää, että joku kuuntelee sanottavani ja vastaa siihen.


      • sademetsänkuiske kirjoitti:

        Toivon vain hyvää kaikille tasapuolisesti, ei se ole keltään pois. Voin näin poistaa oman yksinäisyyteni, kun tietää, että joku kuuntelee sanottavani ja vastaa siihen.

        joo

        Tosi nerokasta(!)

        Sulla on siis hyvää mieltä jaettavaksi asti, vaikka kieriskelet yksinäisyydessä. Minä olen sinulle ainoa lohtu tänäkin iltana. Eihän täällä ketään muitakaan näytä olevan.


      • doq kirjoitti:

        joo

        Tosi nerokasta(!)

        Sulla on siis hyvää mieltä jaettavaksi asti, vaikka kieriskelet yksinäisyydessä. Minä olen sinulle ainoa lohtu tänäkin iltana. Eihän täällä ketään muitakaan näytä olevan.

        Kyllä on. Lähestyn yksinäisyyttä toiselta puolelta, kun muut lähestyy sitä eri puolelta, kuin minä :)


      • sademetsänkuiske kirjoitti:

        Kyllä on. Lähestyn yksinäisyyttä toiselta puolelta, kun muut lähestyy sitä eri puolelta, kuin minä :)

        just


      • Heippa! :D

        Olipas tänne tullu tekstiä. Ikäänkuin ottais kovasti jollakulla hermoon kauniit sanat. Ihan vinkkinä, et se mitä annat, palaa sun luo. Jos toiselle puhuu kauniisti, niin saa kauniita sanoja takaisin, mutta toimii myös toisin päin.
        Olin eilen ihan väsy enkä jaksanu edes konetta avata. Tänään taas uudella innolla asioiden pariin. :) Tänään on taas tullu opittua monta uutta juttua ja pariin uuteen ihmiseen tuli tutustuttua. Kohta pihalle raittiiseen ilmaan.
        Kivaa iltaa ihan jokaiselle! :)


      • enkelinsilmin kirjoitti:

        Heippa! :D

        Olipas tänne tullu tekstiä. Ikäänkuin ottais kovasti jollakulla hermoon kauniit sanat. Ihan vinkkinä, et se mitä annat, palaa sun luo. Jos toiselle puhuu kauniisti, niin saa kauniita sanoja takaisin, mutta toimii myös toisin päin.
        Olin eilen ihan väsy enkä jaksanu edes konetta avata. Tänään taas uudella innolla asioiden pariin. :) Tänään on taas tullu opittua monta uutta juttua ja pariin uuteen ihmiseen tuli tutustuttua. Kohta pihalle raittiiseen ilmaan.
        Kivaa iltaa ihan jokaiselle! :)

        "Ikäänkuin ottais kovasti jollakulla hermoon kauniit sanat"

        Minua tarkoitat(!) Kauniit sanasi ovat lähinnä naljailua, eikä mitään muuta.


    • Nyt alkaa tuntua, et mun aikani tällä palstalla on täynnä. Ei ole ollut tarkoitus kenellekään naljailla tai kenenkään mieltä pahoittaa, mutta ilmeisesti niin olen tehnyt. Minä kiitän kaikkia juttukavereita ja toivotan hyvää jatkoa kaikille, erityiskiitos sademetsänkuiskeelle <3

      • heti otti tyyppi herneen nenään, kun ei joku ollutkaan ihan samalla aaltopituudella.

        Ystävyys on vakava juttu. Kaikenlainen höpöhöpö toivottelu ei tee ketään sen onnellisemmaksi. Voisi verrata touhua jouluhömppään, jossa ollaan niin jeesusta niin jeesusta ja annetaan lahjoja köyhille. Ollaan sitten entistäkin parempia ihmisiä.

        Nämä onnettomat jotka täälläkin hakee itselleen edes jonkinlaista ihmissuhdetta, niin vajoavat entistäkin pahempaan synkkyyteen ja vetävät lopulta itsensä köyden jatkoksi.

        http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/suomessa-tehdaan-lahes-kaksi-ja-puoli-itsemurhaa-paivassa/1961786

        Moni itsemurha tehdään vielä ajamalla päin vastaantulijaa. Siinä kuolee sitten muitakin tai vammautuu.


      • ihan pienetkin asiat voi olla suuria juttuja. Esim tänään näin yhtä tyyppiä, jonka olin viimeksi nähnyt harrastushommissa joskus 10 vuotta sitten. Moikattiin etäältä ja sitten kaveri tuli ihan kättelemään ja sanoi "terve pitkästä aikaa". Muutama sana siinä vain vaihdettiin. Kuitenkin oli ihan hieno juttu, vaikka olikin semmonen ihan puolituttu vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      410
      4208
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2841
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1968
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1302
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1268
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1262
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1031
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe