Haluaisin vakikumppanin mutta naiset ei halua seurustella. Yhden yön panoja ollut n sata. Olen usein pyytänyt naista kahville ja halunnut tutustua mutta nainen sanoo että nähdään joskus.
Olen pannut liikaa naisia
20
492
Vastaukset
- Meizzi
Se on rankkaa, on se..
Keksiikö joku tuohon muuta selitystä kuin se, että seksi ei ole ollut naisia tyydyttävää?
- Nnnniinen
En keksi YHTÄKÄÄN muuta selitystä. Ulkonäöllä, karismalla tai/ja käytöksellä pääsee nussii mut toista kertaa...saatika loppuelämää ei haluta sekstailla aloittajan kans.
- PakkejaTaasOdotellessa
Ei o ainakaan kerrottu mutta tuohon väitteeseen esitän vastalauseen. Itse pääsen suhteeseen kohtuu helposti ja useinmiten aina naiset ovat pitäneet seksistä kanssani koska haluan panostaa siihen että nainen nauttii ja toimin myös niin seksin aikana enkä näe ainoastaan omaa napaa. Olen monasti kuullut kuinka taivaallista ja nautittavaa seksi kanssani on ja vaikka väitätte seuraavaksi että "ei naiset kehtaa muuta sanoa" niin uskon silti että nämä puhuvat totta koska ovat yleensä myös niitä jotka himoitsevat useammin seksiä kanssani vaikka itsekin paljon haluan. Silti se ei poissulje sitä tosiasiaa että käytännössä joka ainoasta parisuhteesta olen tullut aina jätetyksi. Faktaa on se että seksistä se ei ole ollut kiinni eikä siitä että kohtelisin naisia huonosti mutta mistä sitä ei yksikään nainen ole mulle kertonut vaikka jättäneet ovatkin. Nytkin suhteessa ja nainen suorastaan himoitsee seuraani kuten minäkin hänen mutta vanhoja muistellen niin koskaan ei tule yllätyksenä jätetyksi tuleminen. Se että jättääkö hän minut ensiviikolla, kuukauden päästä, kolmen kk.n en tiedä mutta sen osaan kokemuksesta sanoa vaikka kuinka itse tätä yritänkin ja haluan ei koivuun lehti ehdi puhjeta kun olen taas jätetty.
Ja turha väittää "kun asenteesi on tollanen" Asennettani en paljasta yhdellekään kumppanilleni ja olen oma itseni eikä naisillakaan ole sitä väitettyä kristallipalloa tai yhdeksättä aistia jolla he näkisivät lukea ajatukseni että "kohta tuokin taas kuitenkin jättää" Niin se ei mene vaikka tasan varmasti alatte sitä kohta inttämään. Sellaiset viestit sitten menee kommenttieni ulkopuolelle. - Nnnnaiinenn
PakkejaTaasOdotellessa kirjoitti:
Ei o ainakaan kerrottu mutta tuohon väitteeseen esitän vastalauseen. Itse pääsen suhteeseen kohtuu helposti ja useinmiten aina naiset ovat pitäneet seksistä kanssani koska haluan panostaa siihen että nainen nauttii ja toimin myös niin seksin aikana enkä näe ainoastaan omaa napaa. Olen monasti kuullut kuinka taivaallista ja nautittavaa seksi kanssani on ja vaikka väitätte seuraavaksi että "ei naiset kehtaa muuta sanoa" niin uskon silti että nämä puhuvat totta koska ovat yleensä myös niitä jotka himoitsevat useammin seksiä kanssani vaikka itsekin paljon haluan. Silti se ei poissulje sitä tosiasiaa että käytännössä joka ainoasta parisuhteesta olen tullut aina jätetyksi. Faktaa on se että seksistä se ei ole ollut kiinni eikä siitä että kohtelisin naisia huonosti mutta mistä sitä ei yksikään nainen ole mulle kertonut vaikka jättäneet ovatkin. Nytkin suhteessa ja nainen suorastaan himoitsee seuraani kuten minäkin hänen mutta vanhoja muistellen niin koskaan ei tule yllätyksenä jätetyksi tuleminen. Se että jättääkö hän minut ensiviikolla, kuukauden päästä, kolmen kk.n en tiedä mutta sen osaan kokemuksesta sanoa vaikka kuinka itse tätä yritänkin ja haluan ei koivuun lehti ehdi puhjeta kun olen taas jätetty.
Ja turha väittää "kun asenteesi on tollanen" Asennettani en paljasta yhdellekään kumppanilleni ja olen oma itseni eikä naisillakaan ole sitä väitettyä kristallipalloa tai yhdeksättä aistia jolla he näkisivät lukea ajatukseni että "kohta tuokin taas kuitenkin jättää" Niin se ei mene vaikka tasan varmasti alatte sitä kohta inttämään. Sellaiset viestit sitten menee kommenttieni ulkopuolelle.Aloittaja mainitsi seksin sadan naisen kanssa niin jos yksikään sadasta ei ole kerjännyt lisää seksiä niin kyllä siinä seksitapahtumassa jotain epätyydyttävää on jos ei jatkossa haluta nähdä edes seksin merkeissä!
Mitä sinuun tulee -kertomasi perusteella vaikuttaa että suhteesi ylläpitävä voima on seksi ja olet rakastajana harvinaisen hyvä esim ulkonäön tai hurmaavuuden takia.
Kuinka hyvin tunnet naiset ennen suhteen alkamista, henkinen tunteminen vasta tekee parisuhteen. Rakastuminen kestää sen max 2v mutta seksiin voi kyllästyä jo paljon aiemmin, olettaen että se on se syy olla suhteessa.
Jollei rakkaus ole syy parisuhteeseen niin kovin hyvää tulevaisuutta ei voi odottaa. - Sohollow
Ja turha väittää "kun asenteesi on tollanen" Asennettani en paljasta yhdellekään kumppanilleni ja olen oma itseni eikä naisillakaan ole sitä väitettyä kristallipalloa tai yhdeksättä aistia jolla he näkisivät lukea ajatukseni että "kohta tuokin taas kuitenkin jättää" Niin se ei mene vaikka tasan varmasti alatte sitä kohta inttämään. Sellaiset viestit sitten menee kommenttieni ulkopuolelle.Kyllä hetken huumaa on runsain mitoin tarjolla,mutta todellista ja aitoa pysyvää rakkautta ei niinkään.Jokainen valitsee itse,miten elää elämänsä,en käy moittimaan.Itse olen sellainen,etten pidä näistä yhen illan jutuista,jää paha jälkimaku.Tai no,yhden illan suhteita ollut yksi,kolmenkymmenen vuoden aikana,joten ehkä en oikea ihminen ole vastaamaan.Mä olen joko tai ihminen,kahden kanssa ei koskaan sänkyhommia harrasttanut samalla ajanjaksolla,paitsi ton yhden kerran..Mutta miten kukakin,toisille sopii toinen,toiselle taas toinen.
- Anonyymi
Ja turha väittää "kun asenteesi on tollanen" Asennettani en paljasta yhdellekään kumppanilleni ja olen oma itseni eikä naisillakaan ole sitä väitettyä kristallipalloa tai yhdeksättä aistia jolla he näkisivät lukea ajatukseni että "kohta tuokin taas kuitenkin jättää" Niin se ei mene vaikka tasan varmasti alatte sitä kohta inttämään. Sellaiset viestit sitten menee kommenttieni ulkopuolelle.Ehkä sinäkin olet oppinut asioita kokemustesi myötä? Luottamusta vaaditaan paljon, oletko luottamuksen arvoinen? Sitoudutko miten hyvin naisiin. Hyvä luonne antaa paljon anteeksi. Ehkä jossain on sinullekin se, jonka kanssa kaikki tuntuu paljon helpommalta? Naiset osaa vaatia ja heistäkin löytää helposti niitä huonoja puolia. Oletko hyvä tekemään kompromisseja? Vaaditko naisilta kuinka paljon asioita?
- Nibubibin
On mullaki toi et jos mies haluu heti sänkyyn niin en lähde toisille treffeille. Sillon se mies menee kaikkien kans heti sänkyyn niin mitäs vittuu niin tyhjäpäämiehellä tekis. Näitä on nähty lukuisia et mies panee treffien päätteeks ja sit koittaa saada toisille treffeille elokuviin tms. No way.
- ertyt
Jos sinä panet miehen kanssa heti ensimmäisillä treffeillä, niin etkö sinä ole sitten samanlainen kuin se mies? Eihän se mies nyt yksin pane.
ertyt kirjoitti:
Jos sinä panet miehen kanssa heti ensimmäisillä treffeillä, niin etkö sinä ole sitten samanlainen kuin se mies? Eihän se mies nyt yksin pane.
"Eihän se mies nyt yksin pane."
Kyl jotkut panee..... ;D
https://www.youtube.com/watch?v=TUlFDRcw368
....mut vitsi vitsi, eli olen samaa mieltä kanssasi - vaikka ei nyt ihan selvää saanutkaan, onko kyseinen lady sellainen itse.- Ubinom
ertyt kirjoitti:
Miehellä on pippeli ja mies tekee viime kädessä päätöksen minne sen työntää. Vai oletko nähnyt naista joka väkisin survoo munaa sisäänsä? Eli mies on joko valmis/halukas/aloitteellinen seksiin tai sitten ei.
Tietysti jos itse olisin aloitteellinen niin asia olisi eri. Ubinom kirjoitti:
Miehellä on pippeli ja mies tekee viime kädessä päätöksen minne sen työntää. Vai oletko nähnyt naista joka väkisin survoo munaa sisäänsä? Eli mies on joko valmis/halukas/aloitteellinen seksiin tai sitten ei.
Tietysti jos itse olisin aloitteellinen niin asia olisi eri."Vai oletko nähnyt naista joka väkisin survoo munaa sisäänsä?"
No on tuokin tullut nähtyä eli koettua. Tuskin haluat kuulla loppuosaa?- ertyt
Ubinom kirjoitti:
Tietysti jos itse olisin aloitteellinen niin asia olisi eri.En ole nähnyt naista joka väkisin survoo munaa sisäänsä. Pointti ei ollutkaan siinä, vaan jos heti ensimmäisillä treffeillä harrastetaan seksiä, niin molemmat siinä suostuu tai tekee päätöksen harrastaa seksiä. On kaksinaismoralistista syyllistää sitä toista osapuolta, jos itse on suostunut tai tehnyt päätöksen harrastaa seksiä. Eli syyttää toista samasta asiasta, mitä on itsekin tehnyt. Tajusitko Ubinom. Vaikka mies olisikin aloitteellisempi, niin ei se seksiin suostuva nainen siinä mitenkään "viaton" osapuoli ole.
- Viobbp
ertyt kirjoitti:
En ole nähnyt naista joka väkisin survoo munaa sisäänsä. Pointti ei ollutkaan siinä, vaan jos heti ensimmäisillä treffeillä harrastetaan seksiä, niin molemmat siinä suostuu tai tekee päätöksen harrastaa seksiä. On kaksinaismoralistista syyllistää sitä toista osapuolta, jos itse on suostunut tai tehnyt päätöksen harrastaa seksiä. Eli syyttää toista samasta asiasta, mitä on itsekin tehnyt. Tajusitko Ubinom. Vaikka mies olisikin aloitteellisempi, niin ei se seksiin suostuva nainen siinä mitenkään "viaton" osapuoli ole.
Ja sinä taas et ymmärrä ettei naisellisella naisella ole halua/kykyä tehdä mitään päätöksiä. En ole ikinä tehnyt päätöstä harrastaa seksiä. Mitäs vitun romanttista siinä sitten olisi? Päätämpä käydä pissalla, sen päätän kun kusettaa tarpeeksi mutta seksi
Ettekö luojasuo tajua ettei päätöksenteolla seksillä ja naisella ole mitään yhteistä vaan seksi vain tapahtuu.
Eli en ole tehnyt päätöstä etukäteen eikä mies ole IKINÄ kysynyt lupaa minulta.
Sen olen tehnyt että olen nauttinut sen verran etten ole rikosilmoitusta tehnyt.
Vaikka olisit rationaalisesti jatteleva mies, älä ajattele että suurin osa naisista olisi sellaisia!!! Moni nainen haluaa miehen joka tekee isot päätökset naisen puolesta. Esim seksin aloittaminen on melkoisen iso ja suhteen mullistava päätös. - Anonyymi
ertyt kirjoitti:
Ostan käsityksen siitä, että surkea naintikykysi on karkottanut naiset.
Toisaalta, kun kutisi on kuitenkin irronnut, olet omasta puolestasi tehnyt hyvän työn! - Anonyymi
miesvm_1967x kirjoitti:
"Vai oletko nähnyt naista joka väkisin survoo munaa sisäänsä?"
No on tuokin tullut nähtyä eli koettua. Tuskin haluat kuulla loppuosaa?Kyllähän kiimainen nainen ratsastaa miehen päällä, ei tosin väkisin, mutta ei miehen mitään tarvitse tehdä itse.
Koittakaapa vähän harrastaa monipuolisempia asentoja.
- kokenutmies--
Ei voi seksiä harrastaa liikaa.
- sanokaase
On minullakin paljon yhden yön juttuja, naiset ei vaan halua sitoutua ja ne etsii vaan hetken huvia. Miksi aloittaja miehessä olisi joku vika jos nainen ei halua seurustella?
Nykyään kukaan ei halua seurustella kun suomessa on miljoona sinkkua muutenkin. - Anonyymi
Vastaus on otsikossa.
- Anonyymi
Sitten sinä heräsit hanska kädessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644021Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163825Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993619Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o823437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363189Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582678- 502655
- 1212542
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142209Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182199