Olen avoliitossa ja nii on myös exän. Hän uuden avovaimonsa kanssa haukkuu että jos saisin lapsia olisin huono äiti että munlaisen naisen ei kannatta saada lapsia ja puhuvat jostain random tyypistä sanotaan nyt vaikka Simo eli ni rupes jotain että joko Simo on kylässä käynyt kyllä se vie tulee olin silleen wtf! D: ja exäni haukkuu avomiestäni pelkäksi apuäijäksi ja eletään kuulema paskoilla tuloilla! Mikä sitä riivaa? Onko vain katkera vai mitä?
miksi exäni haukkuu minua?
justjuu90
1
283
Vastaukset
- pillitäellipillitä
Miksi olet minkäänlaisissa tekemisissä EKSÄSI kanssa. Kun on erottu niin ei olla tekemisissä eikä eron jälkeen pitäisi jonkun eksän mielipiteillä olla mitään merkitystä mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 54738
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450