Joo tollasta nyt oon ettiny jo pitkään, eikä vihjeitä oo enempää ko toi pieni pätkä tossa, joskin laatu nyt on hieman huono :( Mut saako ketään niinko kiinni.
https://www.youtube.com/watch?v=wD5_Zvwi8jw
Mikähän kappale soi tossa videossa?
7
<50
Vastaukset
- gihoi
"Hieman huono". En saa mitään selvää, kun kolisee ja rohisee niin paljon kaikkea turhaa ääntä.
- Paroni8585
No kieltämättä joo. Ei nyt ole toin parempaa... Mutta jotain light is on the day siinä sanotaan mielestäni, mutta en ole tuolla haulla löytänyt.
- stardustO9
Missä sä oot äänittäny sen? Ja miten ihmeessä ootki saanu siihen noin paljon mökää? Musta melkein kuullostas, et ...love (?) so is not the best..., mutta ei siitäkään muunneltunakaan saa mitään irti.
- Paroni8585
Ihan vaan kameraan on tarttunut, kun on radiossa tuo biisi soinut... Eli siinä on juurikin kaikkea ylimääräistä.....ikävä kyllä
- stardustO9
Ai radiossa! No ei toi biisit/info ' https://biisit.info/haku ' osannu kertoa mitään - pistäpä sinne päivämäärää ja noin-kellonaikaa (ja kanava, jos satut muistamaan). Kai sä talletuksesta näet ajankohdan.
Ja jos löydät, ni kerro sit meillekin! - Paroni8585
Ei toi kyl tunnista mitään. Mut biisi on soinut 01.01.2006. noin klo 00:58.. Et on täst aikaa jo kyllä aikas lailla... kanavaa en kyl tiedä
No on vähän aikaa, ja runsaasti on jo vettä Vantaassa virrannu. Oli varmaan ihan hyvät uudenvuoden bileet. Eipä tuota hakusivua vielä sillon ollu, joten sorry, oli huono ehdotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863