Raaka haku:
16-100v = 16,000 naista
Joista kirjautuneena 2vko aikana = 10,000.
Eli voidaan olettaa heti kättelyssä 6,000 olevan vanhoiksi menneitä/feikkejä.
Haetaanpa tämän 10,000 naisen joukosta niitä joita kehtaisi edes panna,
eli ikäraja 16-50v ja painoa 66kg
Löytyy 1400.
Nostetaanpa rimaa vähän, eli vakavaan suhteeseen huolittava rima, alle 30v ja hoikka:
16-30v / 55kg = 200 kpl.
Vain 200 alle 30v 55kg (hoikkia) naisia kymmenen tuhannen joukossa...
On aika säälittävä tarjonta. Kaikki hyvät on jo viety, eihän noita ylipainoisia akkoja kestä kukaan. Hyvä jos kännissa antaa ottaa poskeen...
S24 treffien lihatiski
2
111
Vastaukset
- Mies_yli_30v
Nettideittailleen miehen näkemys postiisi: kasva aikuiseksi ja näe profiilien takana olevan ihmiset ihmisinä tietyn painoisten lihaklönttien sijasta.
- Olkaamiehiähittovie
No tässä välimaastoon puhe. Itse etsin 1.5 vuotta suomalaista naista tuolta. En todellakaan ketään syrjinyt. Otin yhteyttä aktiivisesti, kerroin kaikki rehellisesti. Valokuvaani Vastattiin epärealistisesti. Osa ei pitänyt minua viehättävänä. Osa taas ok:na. Kaikkien tapaamieni naisten mielestä olin huippumies. Mutta kaikki tapaamani naiset vaan ei olleet minun mieleen. Oli jäänyt liikaa hirviöitä elämään. Mutta mietin, että minä olen se ainoa pysyvä asia tässä funktiossa. Vakio. Ihmiset, niin naiset, kuin miehet voi olla paskoja. Mutta ei se vastaantuleva ole siihen syyllinen. Ei ikinä voi yleistää. Pitää miettiä oikeasti mitä haluu. Ja palauttaa ne ajatukset mitkä oikeesti on tärkeitä. Vaatia saa mitä haluaa, mutta mitä saa, on ihan toinen juttu. Nyt minulla on ulkomaalainen nainen. Kaunis kuin aamukaste ja hän rakastaa minua, koska pidän hänestä huolen. En näytä roistolta, mutta kukaan ei satuta häntä. Ja hän on minun nainen ja tietää sen. :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472