Pettäjällä mahdollisuus kertoa

prisman

Täällä on ollut pari pettäjän tekemää aloitusta jotka kumpikin tuomittiin palstalaisten toimesta provoiksi.
Siksi aloitan uuden keskustelun aiheesta. Kertokaapa mitä tunnette, miksi petitte ?Puuttuiko annetusta lupauksesta "tahto rakastaa" oliko se valhetta jo silloin? Vai muuttuiko lupaus, "tahdosta rakastaa" valheeksi?
Pyytäisin kakkosia olemaan tälläkertaa puuttumatta keskusteluun.

10

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivoinutmitään

      Oli jo silloin suhteen alussa epävarmuus mutta en ymmärtänyt itseäni ja vasta kun kohtasin tämän joka "vei jalat alta" tajusin mistä oli ollut kysymys.

    • Kokemususkottomuudesta

      Suhteemme oli ollut vuosia seksitön. Apua oli haettu, mutta puolisoni ei jotenkin ymmärtänyt että kaipaan oikeasti läheisyyttä ja seksiä. Kärsin tilanteesta kovasti. Sitten sattuman kautta kivan illan jälkeen päädyin sänkyyn vieraan kanssa. Tuntui todella hyvältä ja vapauttavalta. Tietysti seksi oli mahtavaa, mutta ennen kaikkea oli lohdullista huomata, ettei seksistä nauttiminen ole epänormaalia enkä ole "viallinen".

      Tuon jälkeen avioliittomme jatkui vielä pari vuotta ennen kuin lopulta hain eroa seksittömyyden aiheuttaman jatkuvan pettymyksen ja siitä seuranneen alakulon vuoksi.

    • Kyllähän se tosi on, seksittömyys johtaa siihen että sitä haetaan muualta. Toisaalta kotona seksi paranee, kun kertoo aikoinaan.

    • Ihmisiävainolemme

      Olimme olleet miehen kanssa suhteessa yhdeksän vuotta. Hyvä suhde eikä oikeastaan mitään ongelmia, seksiäkin oli loppuun asti ja aitoa innostuneisuutta toisistamme, mutta kirjaimellisesti muutuimme niin erilaiseksi noiden vuosien aikana. Eli siis olimme suhteemme alussa suhteellisen samalla viivalla ja kaikki toimi hyvin. Mutta sitten oma elämäntapani muuttui maanläheisemmäksi. Enää iso palkka, tietty titteli tai suoritukset ja saavutukset tai tietynlainen edustava koti ei kiinnostanutkaan. Se ei ollut siihen asti ollut itselleni muutenkaan tärkeää, vaan mies oli määritellyt, että nyt pitää hankkia asunto ja tietynlainen jne.... menin vaan hänen projektinsa mukaan. Kunnes muutuin itse jotenkin vähitellen vielä syvällisemmäksi. Toisenlaiset asiat muuttuivat tärkeiksi.
      Hän jatkoi materialistisesti painottuvalla asenteellaan. Ratkaiseva erilaisuus tuli vastaan kuitenkin siinä kohdassa, kun sen lisäksi, että hänen mielestään piti olla omistusasunto, tietynlainen uusi auto, työ, siis kun nämä asiat olivat yhtälössä kohdallaan, hän halusi, että menemme naimisiin ja teemme lapsia. Ei mulla olis ollut mitään sitä vastaan, mutta en halunnut lapsia sellaiseen asetelmaan, jossa asutaan kaupungissa täydellisesti sisustetussa kodissa ja käytännössä mitä sellaisilla ihmisillä on antaa lapsilleen muuta kuin materiaa.

      Olimme kihloissa, mutta purimme sen, kun huomasimme, että haluamme eri asioita. Emme vielä tuolloin eronneet, mutta menimme koko ajan kauemmas toisistamme. Emme jotenkaan osanneet erota, kun ei ollut mitään kriisiä eikä draamaa, vain erilaiset ajatukset tulevaisuudesta. Siihen saumaan sitten menin ihastumaan toiseen mieheen, itse asiassa kahteen. Petin heidän molempien kanssa kumppaniani. Nuo suhteet olivat oma tapa päästä irti entisestä ja siirtyä eteenpäin. Kumpikin pettämissuhde jäi ohimeneväksi eli ne päättyivät, kun tekivät tehtävänsä eli tajusin liikkua eteenpäin.
      Mies ei koskaan saanut tietää pettämisestäni, sillä niihin aikoihin muutin yhteisestä kodistamme toiselle paikkakunnalle. Melko pian eromme jälkeen hän löysi itselleen sopivan naisen, jonka kanssa jatkoi periaatteessa siitä mihin minun kanssa oli jäänyt eli perusti heti perheen ja heillä on nyt kolme pientä lasta. He ovat onnellisia, samoin kuin itsekin omissa ratkaisuissani. Se suhde oli aikansa "oikea", mutta sitten pidemmän päälle aivan väärä. Ja näin siksi, että muutuin itse todella voimakkaasti suhteen aikana, kun omat arvot ja elämänkatsomus muuttuivat.

    • Mariqa

      Hyvässä suhteessa olin minäkin. Yhteistä taivalta 12 vuotta. Suhde oli siis siinä mielessä hyvä, että kumpikaan ei ollut mikään rikkinäinen tai kaaottinen kulkija, vaan molemmat oli tunnemaailmaltaan tasapainoisia, jolloin suhteessa tuli mahdolliseksi se, että se kehittyi eteenpäin eikä jäänyt junnamaan arkisiin draamoihin.
      Jokin tuntematon tyhjä kaiherrus kuitenkin välillä valtasi mieleni enkä tiennyt mihin se liittyy. Se meni pois välillä ja sinänsä suhteessa ei tullut mitään klikkiä, eikä edes intohimo jäänyt pois vaan pikemminkin sekin syventyi ja muuttui vahvemmaksi. Se vaan oli jokin oma henkilökohtainen kaiherrus.

      Sitten vaan eräänä päivänä tapahtui jotain aivan älytöntä. Siis olen luonteeltani rauhallinen koti-ihminen, joka ei äkkinäisiä liikkuja elämässä tee ja joka elelee tavallista rauhallista arkea. No kävi niin, että kohtasin miehen, joka sai minut jotenkin pois tolaltaan. En ollut kohdanut sellaista aiemmin. Ei se mitään ihastusta ollut, ei sinne päinkään, vaan jotain käsittämätöntä mitä en ollut koskaan kokenut siihen mennessä enkä sen jälkeenkään. Lähinnä kyseinen mies oli minusta omituinen ja todella ärsyttävä tapaus.
      En saanut moneen yöhön unta enkä osannut liittää siis tätä oloani vielä tämän miehen tapaamiseen, vaan mietin mikä ihme mua painaa ja on niin käsittämättömän levoton olo. Jatkoin elämistä ja kun luonnostaan tuli tilaisuus tavata tämä ihminen uudelleen, järjestin melko monimutkaisestikin niin, että tapaaminen tulee mahdolliseksi. Enkä tajunnut vieläkään mitä hittoa oli meneillään. Niihin aikoihin mulla oli työhön liittyen yksi keskeneräinen projektihanke ja ajattelin, kun tämä mies oli samalla alalla, että kenties häneltä saisin rahoitusvinkkejä yms. kun kerta tällainen tuttavuus sattui tielleni.

      Täysin varautumatta mihinkään menin tapaamiseen ja sitten vasta tajusin sen. Se mieshän oli aivan helvetin hyvännäköinen ja kaikin puolin sellainen unelmien mies, jota en tiennyt olevan olemassakaan. Menin ihan puihin, ihan sekaisin. Änkytin, en pystynyt puhumaan mitään normaalia. Kaikki tuntui todella voimakkaana. En ole sellaista tyyppiä, että menisin kenenkään kanssa noin vaan sänkyyn, varsinkin kun elin suhteessa ja oli tehty sopimus, että muiden kans ei olla. En siis mennyt miehen kanssa sänkyyn, mutta tunsin voimakasta vetoa häneen enkä saanut miestä mielestäni. Etäinen itsehillintäni ja sähläämiseni olivat tapaamisessamme viesti miehelle, että en ole kiinnostunut, jolloin hän toimi minun kanssani etäisen asiallisesti ja minä sain käsityksen, että ei hänkään ole minusta kiinnostunut.
      Mutta jännite jäi päälle. Se ei purkautunut, vaikka käytännössä unohdin tämän miehen olemassa olon. Eihän meillä ollut mitään syytä pitää yhteyttä. Ollut tapaamisemme ei mitenkään liittynyt työhön, vaikka molemmat sen verukkeella olimme tulleet tapaamiseen. Ja lähteneet siitä pois omine tulkintoinemme toistemme etäisyydestä.

      Vasta paljon myöhemmin mies kertoi tuntemuksensa ja minä tunnustin omani. En koskaan harrastanut tämän miehen kanssa seksiä. Pidimme välillä viestein yhteyttä, mutta todella pienimuotoisesti ja harvoin. Sen verran, että vähitellen opin tuntemaan häntä enemmän. Jännite välillämme säilyi ja se oli jopa yliluonnollisen voimakas. Siitä huolimatta en tehnyt mitään siirtoja, sillä tiedän, ettei se ole mikään ratkaisu pomppia rakastumisen huuman mukana suhteesta toiseen.
      Vähitellen ollut ihastus hiipui (siihen meni kolme vuotta) ja alkoi tuntua jopa älyttömältä. Elin siis ihan normaalia elämääni kaiken keskellä. Seksi ja muu oman puolison kanssa sujui eikä ollut olemassa mitään etäisyyttä tms. Taustalla oli vain tämä vahva hullaantumisen tunne, joka aika ajoin virisi pintaan.
      Vaikka sinänsä en pettänyt, kyllä minusta tuntui nololta, että tunteeni rävähtivät niin voimakkaasti toiseen mieheen. Tiedän, ettei tunteitaan voi hallita, mutta onneksi tekonsa voi valita. Siis voi valita pettääkö vai ei. Olin sen verran tuosta toisesta miehestä sekaisin, että ainoastaan pidättyväinen ujouteni esti ryntäämästä seksisuhteeseen hänen kanssaan. Jossain määrin toimintani olikin kai pettämistä, sillä oli siinä sellainen vaihe, jolloin haaveilin tästä miehestä. Eniten se kyllä oli itsepetosta, niin kuin kaikenlainen pettäminen pidemmän päälle yleensä.

    • pettäjienseksiä

      Petin miestäni Rhodoksen matkalla

      Ei kaukana ikkunastamme, samassa tasossa pienen kujasen toisella puolen kattotasanteella venytteli tumma mies. Päällään hänellä oli urheilumallinen t-paita jonka helma ulottui suunnilleen napaan asti, alapäästään hän oli alasti. Paksuhko kulli roikkui kauniilla kaarella suoraan eteen ikäänkuin raskaan terskan painamana. Terskan tummanpuhuva pää heilahteli lähelle karvaisten reisien puoliväliä. Muut vartalonosat olivat kohtalaisen sileitä ja puhtaita karvoituksesta, lukuunottamatta aluetta, jota paksu kulli ja kivespussi hallitsi. Pää oli mustan kiharan tukan peitossa sekä kasvot sileäksi ajeltuina, vaikka tumma sänki kuulsikin ihon alta. Ihmettelin, ettei miehellä ollut niin tyypillistä aamuseisokkia, joka esimerkiksi vaivasi aina miestäni, ja mikä näkyi hänellä nytkin olevan, vaikka makasi puoliunessa sängyllä.

      Olimme mieheni kanssa lomamatkalla Rhodoksella tutussa vanhassa ja viehättävässä hotellissa, jossa olimme jo useasti lomillamme asuneet. Tiesin, että vastapäisen talon katolla oli pieni asunto, jossa majaili hotellimme henkilökuntaa, niinkuin nyt tämä venyttelevä respan mies, tarjoilija ja kaikentietävä ystävällisyys. Katselin mielenkiinnolla kiharapään heräämistä ja jo nousi hieman kalukin aamupäivän auringossa. Mies otti siitä kiinni ja hieroi sitä kurkistellessaan alas kujalle. Hän vilkaisi hotellimme ikkunoihin ja huomasi minut ikkunassa. Käsi pysähtyi aarteelle ja katse tarkentui minuun, joka en itsekään ollut pukeutunut kuin aivan pieniin läpikuultaviin hipstereihin. Nostin salamana kädet rinnoilleni ja siirryin hieman sivuun. Pieni hymy nousi miehen kasvoille hänen perääntyessä työsuhdeasuntoonsa. Hän oli tuntenut minut.

      Miten pääsisen vierailulle sen kattomiehen boksiin? Halusin saada sisääni tämän kreikkalaisen munaa, heti ensi yönä, mutta miten? Olin pari kertaa aiemmilla matkoilla, kerran Espanjassa ja kerran ruotsinlaivalla saanut mieheni pois pelistä ja päässyt vieraaseen sänkyyn. En siis aivan nuhteeton aviovaimo ollut. Nyt päätin rantakivillä maatessani, että syrjähyppy tulee tapahtumaan ja mies on saatava jotenkin pois kuvioista. Ensinäkin, ei pidä antaa hänen nukkua koko päivänä, ei alkuiltana, vaan pidettävä pientä toimintaa yllä ja väsytettävä siippa. Oli paras alkaa jo heti, ja siksi kipaisin hakemassa olutta, mutta itselleni otin alkoholitonta ja miehelle vahvaa paikallista. Lounaalla käyttäisimme runsaammin ruokajuomana viiniä kuin tavallisesti, niin siitä se lähtisi käyntiin miehen tainnutus. Kokemustahan minulla siihen oli.

      Ilta oli jo pitkälle hämärä, ja pian olisi pimeä. Olin onnistuneesti saanut mieheni uneliaaseen tilaan itse pysyen virkeänä ja odotin yön iskuoperaatiota. Olimme päivällä viettäneet pitkän lounaan pitkine viinipulloineen. Juomat olin saanut upotettua mieheeni. Tämän jälkeen emme menneetkään hotellille suihkuttelemaan, vaan jatkoimme kiertelyä vanhankaupungin kujilla poiketen välillä jonkin varjoisan puun alle oluelle ja ouzo-lasillisille. Olimme kävelleet rauhallisesti hotellille poiketen erääseen ”vävypojan viinakauppaan” ostamaan iltaevästä hotellihuoneeseen. Horjuvin askelin mieheni käveli hotellin aulan läpi hissille minun seuratessa perässä vilkuilen respaan ja hymyillen sen valtiaalle. Sain vastaani kutsuvan silmäniskun ja leveän hymyn välkkyvine valkohampaineen.

      Huoneemme oli siistitty ja kylpyhuoneessa tuoksui pesuaine. Sanoin miehelleni, että nyt vaatteet pois ja suihkuun. Autoin häntä paidan riisumisessa, mutta itse hän sai housunsa pois. Hän oli suoraan sanoen kännissä. Vein hänet suihkuun ja avasin hanat ja annoin veden valua hänen päälleen. Hän seisoi välillä horjahdellen niin, että oli otettava tukea seinästä. Katsoin, että suihku sai riitti ja toin hänet pois ja annoin suuren kylpypyyhkeen, johon hän yritti itseään kuivata. Ei se kovin hyvin onnistunut, vaan hän romahti nojatuoliin pää huojahdellen. Avasin ouzo-pullon ja tein hänelle paukun jota hän jo odotti käsi ojossa. Avasin myös valmiiksi sängyn ja olutpullon, jonka asetin pikkupöydälle nojatuolin viereen. Itse riisuuduin ja menin suihkuun pesemään kaiken hien ja pölyn pois mikä päivän aikana oli minuun tarttunut. Siistin myös muutenkin itseäni. Tarkistin kainalot ja niiden karvattomuuden. Saksin häpykarvoitukseltani karkaamaan päässeet vallattomat kiharat ja sheivasin rajat kuntoon. Levitin iholleni hyvälle tuoksuvaa voidetta ja harjasin hampaat välkkyviksi. Hampaista muuten olen erittäin ylpeä, tasaiset ja eikä ainakaan vielä ole yhtään reikää löytynyt. Kuulin mieheni jotain kolistelevan joka epäilyttävästi kuulosti uuden olutpullon avaamiselta. Juokoon ukko nyt oikein kunnolla. Vielä puin itselleni ohuttakin ohuemmat pitsihipsterit ja niiden pariksi pienet rintaliivit. Peilistä katsoen olin oikein edustavan näköinen pienissä alusvaatteissani.

      jatkuu...

      • pettäjienseksiä

        Tullessani alusvaatteissa kylpyhuoneesta niin epäilin, että mieheni jotain huomauttelisi ja vaatisi selitystä, mutta ei. Silmät sameana hän nuokkui tuolissa. Ei nukkunut, mutta ei paljon muutakaan. Tein vielä yhden ouzopaukun ja yhden aivan pienen itsellenikin. Miehen paukun nostin yöpöydälle. Otin häntä kainaloista ja nostin tuolista siirtäen hänet sängynreunalle istumaan.
        ”Nyt kulta, otetaan pienet hömpsyt ouzoa. Eikö olekin hyvän makuista, ainakin minusta on”?
        Mies otti lasin ja tyhjensi sen puoleen väliin. Käsi vielä ojentui ja tavoitteli pakaroitani. Silmät lurpahteli ja otin varovasti kiinni hartioista ja laskin hänet avattuun sänkyyn. Se oli kaksi sekuntia ja taju kaikkosi. Tiesin, että uni kestää aamuun saakka, ja jos vaikka herääkin, niin mitään ei ympäristöstä pysty huomioimaan. Esimerkiksi jos minä olen pois, niin mitään havaintoa ei hänellä siitä tulisi olemaan.

        Nyt alkaisi minun iltaelämäni. Puin päälleni ohutkankaisen, melko avaran hihattoman mekon. Helma jäi hieman polvien yläpuolelle ja panin jalkaani korkkarit. Niillä ei pystyisi mukulakivillä kävelemään, mutta alakerran ravintolassa niillä pärjäisi hyvin. Olin ylpeä itsestäni ja tiesin olevani hyvännäköinen. Vilkaisin miestäni ja totesin, ettei hänestä ole kavaljeeriksi ja tuskin edes huomiseksikaan, siitä pitäisi kuparisepät huolen. Minulle tulisi shoppailut ja muut asiat toimitettavaksi yksin. Menin ovesta ulos.

        Istuin hotellin nk. louange-tiloissa syvälle upottavassa nojatuolissa.

        Mies tuli ja auttoi minut ylös syvästä tuolista. Hänen silmänsä katsoivat syvälle silmiini. Hän vilkaisi helman paljastamaa ja läpikuultavien pikkareitten verhoamaa häpyäni. Kuljimme ohi vastaanottotiskin jonnekin taakse. Emme enää kiinnittäneet kenenkään huomiota, sillä kaikkialla oli jo tyhjää. Ainoastaan vastatullut yörespa nojasi tiskiin selaillen jotain jalkapallolehteä. Hän ei edes vilkaissut. Menimme ovesta ulos kujalle ja sen yli kohti toista ovea. Siellä oli pikkuruinen hissi joka nosti meidät talon ylimpään kerrokseen, josta sitten menimme kierreportaita katolle. Nyt olin sillä katolla jota olin aamuisin katsellut. Mies vei minut katonreunalle vastapäätä huoneemme ikkunaa. Siellä paloi heikosti yölamppu jonka olin jättänyt päälle. Katsahdin miestä ja hymyilin ja ravistin hieman päätä muistellen aamuisia näkymiä. Mies käänsi minut kohti itseään ja suuteli. Suutelimme ehkä vaan 6-7 metrin päässä miehestäni. Niin kapea oli kuja välissämme. Käännyimme kohti miehen boksia ja astuimme lukitsemattomasta ovesta sisään. Yllätyin, sillä niin siisti ja kodikaskin kämppä oli. Ajattelin, että hotellin siivoojat käyvät tämänkin asunnon siivoamassa. Asunnossa oli yhdistetty makuu- ja olohuone, pieni keittokomero ja kylpyhuone. Suuret, verhojen peittämät ikkunat kahdella seinällä. Saattoi asunto elo-syyskuun hellepäivinä olla melkoinen sauna. Menin ensimmäiseksi kylpyhuoneeseen ja yllätyin siitä, että siellä oli myös bide-allas. Tein pienet pisut ja kuivasin huolella itseni ylimääräisistä ja jo valuneista kiimanesteistä. Pikkarit olivat kosteat. Tarkistin itseni peilistä ja kaikki oli kunnossa tulevaa tehtävää varten.

        Mies oli riisunut paitansa ja mustat virkahousunsa. Hän seisoi pelkissä tangamallisissa alushousuissa edessäni minun tullessa ulos kylpyhuoneesta. Rinta kohoili ja olkavarren lihakset värähteli. Näin tangojen kätkössä olevan elimen paksuna kaatuvan vasemmalle ja sen terskan lähes pyrkivän vyötärönauhan alta esiin. Mies lähestyi minua ja avasi vyötäisiltä mekkoni vetoketjun. Hän kumartui ja tarttui helmasta vetäen asuni pään yli pois. Hetken hän katseli minua ja avasi rintaliivit jotka putosivat lattialle. Hipsterit menivät samaan kasaan. En siedä anteeksi pyyteleviä miehiä, en heidän helliä hyväilyjä, semmoisista olen saanut tarpeekseni. Rakastan toimintaa ja nyt sitä sain. Molemmilla oli tarkoitusperät tiedossa. Kevyesti keikahdin miehen käsivarsille ja siitä hän minut kantoi sängylle. Makasin selälläni ja katsoin miten hän sujautti tangat pois ja paksu kulli ojentui kohti minua. Näin nyt sen valtavan terskan jota parina aamuna olin ihmetellyt. Se oli kuin oikea terska, mutta paljon suurempi mitä olin ikinä nähnyt ja kosketellut. Sen päässä oleva reikä oli avoin soikio, joka oli pituudelta ainakin sentin, jos ei enempikin. Arvioin, että se mitä sieltä kulloinkin tuli, niin tuli sentin levyisenä nauhana. Mies laskeutui vierelleni ja otti rintani käsiinsä, puristi niitä voimakkaasti ja ikäänkuin purskutti nännit esiin kouransilmistä. Nännit kastuivat miehen syljestä hänen niitä imiessä ja nuollessa. Tunsin kullin painavan lantiotani ja siirsin käteni sen kulmikkaalle varrelle. Sormeni eivät riittäneet sen ympäri, mutta sain silti hyvän otteen ja aloin pienen runkkausliikkeen. Käteni osui ylös viedessä terskan alareunaan eikä noussut sen päälle. Minun oli avattava käteni ja siirrettävä käsi tälle hanhenmunalle. Se oli kova, kireä ja kuuma. Tunnustelin reikää sen päässä ja upotin pikkusormen siitä pienen matkaa sisään.

        jatkuu...


      • pettäjienseksiä

        Mies nosti minut päälleen niin, että hänen päänsä oli jalkojeni välissä suun ollessa häpykummulla. Minulla kasvot olivat hänen kullillaan ja kivespussi oli levinnyt poskilleni. Otin tukevan otteen kullista ja ohjasin terskan huulilleni. Miehen kieli tunkeutui pilluuni ja tunsin miten nesteet sieltä vaan valuivat. Terska huulillani vaati päästä suuhuni. Työnsin ensin kieleni ulos ja nuolin kuumaa tattia. Kokeilin työntää kielenpäätä sisään soikeasta aukosta ja sain sen hieman menemäänkin. Yritin avata suuni suureksi ja ottaa koko komeus kielelleni, mutta ei se niin vaan onnistunutkaan. Minun oli venytettävä poskiani oikein kunnolla saadakseni avattua suun niin paljon, että terska lipui sisään. Olin tukehtua, mutta lopuksi se oli suussani. En kuitenkaan voinut tehdä niitä tavallisia kieliliikkeitä, en ottaa sitä syvälle nieluun, se oli liian suuri. Varmaan mieskin sen tiesi ja oli monet kerrat kokenutkin, että ei kaikilta onnistu. Hän otti kevyesti päästäni kiinni ja nosti sen irti kyrvältä. Itse hän teutaroi pilluni kimpussa ja olin syljestä ja muusta märkänä jo liki napaa. Minä tyydyin nuolemaan ja näykkimään kullia ja hieroin vartta, tunnustelin kiveksiä jotka samoin olivat isot ja muljahtelivat terveesti pussissaan. Ne sain sentään yksi kerrallaan suuhuni. Olen usein miettinyt, että olisi mukava nähdä millaista siellä kiveksien pesässä on ja minkälaiset ne oikein ovat, niin mukavasti ne sormissa liukastelevat niiden kanssa leikkiessä.

        Mies oli kääntänyt minut selälleni ja levittänyt jalkani kauas toisistaan. Sormin hän levitteli häpyhuulia ja sylki kouraansa levittäen sen kullilleen, hieroi huolellisesti terskan ja ohjasi sen häpyhuulilleni. Yritin olla aivan rento ja kokeneen oloinen, sillä enhän mielestäni mikään kokematon pikkunarttu ole. Kuitenkin hiukan jännitti tuntiessani kullin olevan aarteeni portilla. Hiljaa mies sitä ohjasi, työnsi kohti syvyyksiä. En tuntenut kipua ja hitaasti tunsin lihasteni laukeavan jännityksestä. Hän seurasi tarkasti ilmeitäni terskan ja koko komeuden liukuessa sisään. Kulli oli jo upottanut koko terskan ja aina vaan tuntui menevän helpommin. Nyt minulla nousi kiima huippuunsa ja paksu kulli hankasi ärsyttävästi klitorista liukuessa sisään. Kuin itsestään alkoi pyllyni tehdä onnenpyörää ja tunsin koko kullin olevan sisällä. Mies alkoi hitaan panemisen, veti kyrpää hitaasti ylös ja työnsi taas kohti pohjaa, jonne se joka kerta törmäsikin päin joustavaa takaseinää. Pilluni alkoi olla tottunut epätavallisen kokoiseen vierailijaan ja saatoin antautua täysin mukaan kuumaan naintiin. Nostelin pyllyäni työntöjä vastaan ja pörrötin kumppanin tukkaa, suutelin hänen kasvojaan ja kuiskin suomenkielisiä kirouksia aina kovan töytäisyn saatuani. Pillu valutti mahlaansa välilihalle josta se levisi sängyn lakanalle. En pelännyt muuta kuin sitä, että jos mies olisi halunnut panna minua pyllyyn. Sinne hänen kalunsa ei olisi mahtunut ilman suurta tuskaa. Muutenkaan en semmoisesta pitänyt. Yhden ainoan kerran olin sen kokenut, ja se oli juuri ruotsinlaivalla kun hullu ruotsalainen sinne vehkeensä survaisi. Se ei ollut miellyttävää.

        Mies tuntui huohottavan ja arvasin kohta hänen tulevan. Luulen itselläni jo olleen parikin orgasmin tapaista kouristusta, mutta en ollut varma, sillä koko tämä naintisessio tuntui niin ennenkokemattomalta. Mies jännittyi vartaloltaan ja kulli sylkäisi spermat pimppiin. Tunsin miten kuuma nestemäinen tulva valui pillunpohjalta ja pursui ulos valuessa kullin vartta myöden leviten ennestäänkin märälle lakanalle. Reiteni kastuivat limoista ja karvani sai kermaisen kuorrutuksen. Tunsin miten kulli lipui ulos sen edelleen sykkiessä. Olisi nyt sen vielä hetken antanut olla sisällä. Nostin hiukan päätäni ja katsoin ulos tulleen terskan päähän miten sieltä sykäysten tahdissa vielä vierähti spermatippoja. Sitä tippui kullinpäästä vatsalleni ja lanteilleni. Mies otti lujan otteen kyrvästään ja puristi viimeiset tipat kouraansa ja levitti ne siitä sitten rinnoilleni. Hieroi koville nänneille uuden peitteen, tuoksuvan spermaisen hyytelöpeitteen.

        Hetken vaan makasimme ja katselimme toisiamme. Minä selälläni kädet kaukana takana pitäen jostain päätypuun aukosta kiinni. Mies oli jalkojeni välissä liikahteleva kalu vatsallani ja tunsin miten kivespussi hiljaa hieroi pillun aukkoa samalla ärsytellen myös märkää välilihaa. Hitaasti hän ujutti kätensä pakaroitteni alle ja nosti keskikohtaani irti vuoteelta. Lantioni nousi ylemmäs liki miehen kasvoja ja lopuksi tunsin hänen suunsa häpyhuulillani jotka edelleen olivat avoinna ja turvonneina. Nostin jalkani miehen olkapäille ja painoin kantapäät hänen selkäänsä. Kuului pientä märkyyden ääntä kielen lipoessa häpyhuulien sisäpintoja ja sen välillä sujahtaessa syvyyksiin. Puristin märin sisäreisin hänen päätään enkä halunnut hänen minusta irtaantuvan, -koskaan! Mutta se oli vaan sen hetken tunne. Olihan minulla omakin, aika taitava ratsumies vaan muutaman kymmenen metrin päässä, mutta joka tosin nyt oli poissa pelistä.

        jatkuu...


      • pettäjienseksiä

        Miehen kalu koveni ja minulla halut velloi. Hän pudotti minut takaisin vuoteelle ja käänsi vatsalle. Nyt oli vuoro nostaa takamukseni ylös nuoltavaksi. Sitä salaa olin toivonutkin ja suorastaan painoin pyllyä kohti miehen suuta. Kieli nuoli aukon reunoja ja kädet levittivät pakaroita. Sormi hieroi ja tunkeutui pienen matkaa sisään. Tunsin miten liukas aukko oli. Sehän litisi! Hetken kuluttua sormi liukui ulos ja sen paikan otti kieli. Pieni parransängen karheus tuntui pakaroiden sisäpinnoilla kun miehen kieli työntyi aukosta sisään. En osannut ajatellakaan miten ihanaa se oli. Irrotin toisen käden sängyn päätypuista ja vein sen pillulleni. Sormetin itseäni samalla kun mies nuoli anusta. Häpyhuulet olivat kovan kireät ja koko pimppi valutti taas mehujaan. Kaksi sormeani seikkaili sylissäni ja hengitykseni oli kiihkoista. -Niin myös hänen.

        Mies irtautui, kohottautui ja ohjasi kalunsa kohti pakaroiden välistä tilaa. En halunnut hänen työntyvän anukseen, se ei ole minun juttuja. Laskin nopeasti selkäni notkolle, rinnat painautuneina vuoteeseen. Näin olisi pillu paremmin maalina ja mies sen ymmärsikin. Olin kuin tarjottimella, pylly pystyssä, paikat avoimena, toinen poski painamassa vuodetta ja kädet ojennettuina suoraan sivuille. Puristelin sängyn laitoja. Miehen kalu tunnusteli pilluaukon laidoilla ja hiljakseen alkoi lipua sisään. Töytäisyt alkoivat tuntumaan pohjalla ja miehen kädet lantiollani antoivat lisävoimaa työntöihin. Suustani pääsi kirahduksia, voihkaisuja ja kuin nyyhkytystä. Oli niin ihanaa, niin ihanaa. Sain orgasmeja ja väsyin. Mies laukesi taas sisääni ja antoi kalunsa nyt olla sisällä. Tunsin miten ulospursuava sperma valui pitkin vatsaani alas kohti rintojani. Olin edelleen vuoteella notkoselkäisenä ja annoin lämpimän ja valuvan tunteen hyväillä vatsaa ja palleaa. Otin valuvaa nestettä kädelleni ja nuolin sen suuhuni. Se maistui samalle kuin miehenikin, suolaiselle.

        Hipsin aamuyöstä hotelliin, samaa kautta kuin olin tullutkin. Ketään en vastaanotossa nähnyt kun menin hissiin ja ylös huoneeseen. Ukko makasi samassa asennossa kuin minun lähtiessäkin. Mahtaa olla aamulla ukolla kankkunen, ajattelin. Olisin voinut seuraavan päivän aikana tehdä saman panoreissun, mitään ei ukko olisi huomannut. Mutta jäi tekemättä. Seuraavan päivän shoppailut tein yksin.
        ——-

        Tämä oli sitten tässä, tämä minun syrjähyppyni. Tein sen minkä halusinkin ja panin respan kanssa. En tiedä edes hänen nimeään, enkä kysynyt. Olkoon, pilluni ainakin piti saamastaan ja se tuntui vielä kahden päivän jälkeenkin.


    • allahakbar

      Eiköhän oteta Kaikkivaltiaan Pyhä Sana ja Laki tässäkin elämän perustaksi, etenkin nyt, kun Suomenmaa on siirtynyt jo Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman oikean Islamin alaisuuteen.

      Varkaiden nimet ja yhteystiedot otettakoon selville ja laitettakoon julkiseksi niin tiedetään, mistä tavoittaa sitten, kun aletaan käymään ns. islamilaista oikeutta.

      Varkaan ja varkauden Jumalan oikeuden mukainen tuomitseminen, rangaistukset ja korvaukset:

      Yleislinjaus varastamiseen:

      "Älä varasta." (2.Ms.20:15 & 5.Ms.5:19)

      "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2.Ms.20:17)

      "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (5.Ms.5:21)

      "Varkailta taasen, olkootpa mies- tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. ALJAH (Jumala) on mahtava, viisas.

      Mutta ken tekee katumuksen ja parannuksen pahoista teoistaan, häntä kohtaan on ALJAH (Jumala) sääliväinen. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava, laupias."

      (Koraani 5:38-39)

      "Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

      Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt.18:8-9 & Mark.9:43-48)

      "Joka varastaa Aadamin (ihmisen) ja joko myy hänet tahi pitää häntä hallussansa, se rangaistakoon kuolemalla." (2.Ms.21:16)

      "Jos joku tavataan siitä, että hän on varastanut jonkun veljistään, israelilaisista, ja kohdellut häntä tylysti tai myynyt hänet, niin varas kuolkoon. Poista paha keskuudestasi." (5.Ms.24:7)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe