Vieraissa luvan kanssa

vaihtelua

Olemme jutelleet vaimoni kanssa vieraissa käymisestä luvan kanssa ja haluaisimme kuulla kokemuksia aiheesta.Meillä on takana yli 15 vuotta kestänyt suhde ja kummallakaan ei ole muita seksikokemuksia,joten ajatuskin asiasta piristää kummasti.Tokihan seikkailuissa piilee omat vaaransa ja sen vuoksi muiden kokemukset kiinnostaa!

4

1184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin minä

      Olen ollut ja tulen olemaan vieraissa nyt alkuun haavemaailmassani, mutta kun aika on tapahtuu tämä todellisessa elämässä. Mieheni on sairaseläkkeelle jouduttuaan ihan mustasukkaisuudestaankin jo valmis eläkkeeseen, sairaus mikä sairaus. Olemme 25v. taivaltaneet yhteistä taivalta ja jos se ei aina ole ollut ruusuilla tanssimista on tämä nyt pelkkää ruusumattoa parkettina ps. piikkejä EI ole tanssimatostani poistettu, joten kun aika on ja kiikariini osuu nami tyyppi EN katso onko Hän vapaa, karannut vaiko vaimonsa vierestä noussut, minä otan mutta en omista, teen sen mitä minun luullaan tekevän. Nam odotusta.. mutta ei kyllästymistä, sillä haaveella on taipumus toteutua.

    • Asiassa on monta puolta , ja lisäksi teidän omat persoonallisuudet.

      Siis oikeaa vastausta siihen , miten siinä käy , ei ole olemassakaan.

      Koska vaaroja on paljon , niin niiden kartoitus pitäisi tehdä ensin .
      Jos ei ole kokemusta , vaarojen tunnistaminen on vaikeaa ja epäonnistumisen vaara suurempi.

      Jos ei ole muita kokemuksia , niin uutuuden viehätyksen vuoksi voi erehtyä luulemaan että kaikki uusi on parempaa.

      Kysyt toisten kokemuksia , mutta todellisuudessa kaikilla on erilaiset lähtökohdat ja suhteet . Ei voi koskaan sanoa , että itsellä menee samalla tavalla kuin joillakin toisella.

      Tarkeimpänä pitäisin teidän oman suhteenne hoitamista, se on asia joka ratkaisee kaiken.
      Teillä on mahdollisuus onnistua , koska pystytte puhumaan . Rehellisyys itseä ja toisia kohtaan, on keino suojautua epäonnistumiselta.

      Voitte kokeilla asiaa mielikuvitustasolla , ja tehdä siitä summittaisia päätelmiä.

      Tiedän kokemuksesta , että se antaa kovasti potkua , mutta voi helposti riistäytyä käsistä.

      Siispä ei soitellen sotaan , mutta jos kiinnostaa vielä niin ... minut löytää osoitteesta "nimimerkki"@suomi24.fi

    • Kokeillut

      Heips!

      Meillä samanmittainen liitto takana ja teimme samanlaisen päätöksen. Tilanne sikäli erilainen että miehelläni kokemuksia ennen liittoamme ja minulla ei. Hän antoi minulle luvan mennä kokeilemaan vierasta.. ja minä tasapuolisuuden vuoksi hänelle. Olen käynyt 2 kertaa, hän toistaiseksi ei. Ja sänkyelämämme arjessa on selkeästi piristynyt! Ei ole tullut mustasukkaisuutta, olen kertonut tuntemukseni kokeiluistani vieraissa ja aiomme näin antaa suhteemme jatkuakin.

      • naulan kantaan

        Pelisäännöt tehtävä selväksi ja molempien suostuttava siihen. Juuri avoiimuus on se oleellinen.

        Muuten alkaa valehtelu, sillen menee luottamus ja sen myötä katoaa liitto ja yhdessäolo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3499
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2919
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      268
      1320
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe