10v yhdessä teinistä asti

Miggi90

Erosin keväällä ensimmäisestä oikeasta rakkaussuhteestani. Olimme yhdessä noin 10 vuotta yläasteelta saakka. Saman katon alla ehdimme asua noin neljä vuotta. Petin, valehtelin ja jätin. Lopputalvi ja kevät meni sen kummemmin asioita ajattelematta, keskityin vain työhön. Kesällä aloin ikävöidä kun ei juuri yhteyttä pidetty. Ex-kumppani sanoi minulle, että jos joskus eroamme niin emme koskaan voi olla ystäviä. Ja ymmärrän, että ei varsinkaan enää. Nyt katselen vanhoja kuvia ja ikävöin paljon. Haluaisin jutella, edes jostakin. Vaan ei onnistu, kun pilasin asiat ja sain toisen vihaamaan.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että ero oli oikea ratkaisu. Olihan minulla ollut ajatuksia muista ihmisistä jo aiemmin, enkä jotenkin osannut kuvitella loppuelämää tai lasten hankkimista yhdessä ex-kumppanin kanssa. Ihastuminenkin oli välissä. Ei elämä aina ollut ruusuilla tanssimista. En vaan ymmärrä kuinka saatoin valehdella exälleni viimeiset pari vuotta. Lopulta totuus tuli esille, eikä edes suoraan omasta tahdostani. Minussa ei ollut edes miestä myöntää tekojani, vaan peittelin viimeiseen asti kunnes totuus oli pakko kertoa. Pelkäsin eroa. En halua toistaa enää samoja virheitä ja valehdella ehkä joskus tulevalle kumppanilleni. Katson vanhoja kuvia, itken yksin kotona ja toivon, että jonain päivänä ex-kumppani uskoo että olen oikeasti pahoillani kaikesta. Sain sen mitä kerjäsin.

Olkaa te muut rehellisiä ja kertokaa vaikka asia tuntuisi miten kipeältä.

1

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monchichi

Hienoa, että olet jotakin ymmärtänyt ja oppinut. Itse opin "olemaan ihmisiksi" vasta juuri vastaavanlaisen tapahtumaketjun jälkeen. Ilman sitä tuskin osaisin olla kunnollinen kumppani nykyiselle puolisolleni. Onneksi petetty exänikin löysin uuden onnen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe