10v yhdessä teinistä asti

Miggi90

Erosin keväällä ensimmäisestä oikeasta rakkaussuhteestani. Olimme yhdessä noin 10 vuotta yläasteelta saakka. Saman katon alla ehdimme asua noin neljä vuotta. Petin, valehtelin ja jätin. Lopputalvi ja kevät meni sen kummemmin asioita ajattelematta, keskityin vain työhön. Kesällä aloin ikävöidä kun ei juuri yhteyttä pidetty. Ex-kumppani sanoi minulle, että jos joskus eroamme niin emme koskaan voi olla ystäviä. Ja ymmärrän, että ei varsinkaan enää. Nyt katselen vanhoja kuvia ja ikävöin paljon. Haluaisin jutella, edes jostakin. Vaan ei onnistu, kun pilasin asiat ja sain toisen vihaamaan.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että ero oli oikea ratkaisu. Olihan minulla ollut ajatuksia muista ihmisistä jo aiemmin, enkä jotenkin osannut kuvitella loppuelämää tai lasten hankkimista yhdessä ex-kumppanin kanssa. Ihastuminenkin oli välissä. Ei elämä aina ollut ruusuilla tanssimista. En vaan ymmärrä kuinka saatoin valehdella exälleni viimeiset pari vuotta. Lopulta totuus tuli esille, eikä edes suoraan omasta tahdostani. Minussa ei ollut edes miestä myöntää tekojani, vaan peittelin viimeiseen asti kunnes totuus oli pakko kertoa. Pelkäsin eroa. En halua toistaa enää samoja virheitä ja valehdella ehkä joskus tulevalle kumppanilleni. Katson vanhoja kuvia, itken yksin kotona ja toivon, että jonain päivänä ex-kumppani uskoo että olen oikeasti pahoillani kaikesta. Sain sen mitä kerjäsin.

Olkaa te muut rehellisiä ja kertokaa vaikka asia tuntuisi miten kipeältä.

1

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monchichi

Hienoa, että olet jotakin ymmärtänyt ja oppinut. Itse opin "olemaan ihmisiksi" vasta juuri vastaavanlaisen tapahtumaketjun jälkeen. Ilman sitä tuskin osaisin olla kunnollinen kumppani nykyiselle puolisolleni. Onneksi petetty exänikin löysin uuden onnen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe