Mitä tarkoittaa kun mies "ei lupaa mitään"

nainennnnn

Kun kysyy, että mitä toinen on mieltä meistä, niin hän vastaa vain, että tuntuu hyvältä, mutta hän ei lupaa mitään. Kuulemma kestää, että tulee tunteita. Kuulemma on kuitenkin menossa siihen suuntaan, että varmaan jossain vaiheessa voitaisiin seurustella. Positiivisia kommentteja ulkonäöstä olen kyllä saanut (häiritsevän paljon myös tisseistä).

Koko ajan on sellainen olo, että housuihin se vaan haluaa.

Mä itse näen asian niin, että niitä tunteita ei tule myöhemminkään. Kun asioista kerran puhutaan suoraan, niin jos ei voi sanoa, että tykkää toisesta niin paljon, että haluaisi seurustella, niin ei sitä sitten halua seurustella myöhemminkään. Eikä se tykkääminen varmaan yhtäkkisesti lisäänny.

16

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkauksiani

      Eli ette seurustele? Voihan siinä olla kyse siitäkin, että ei halua loukata, jos ei vaan oikesti tiedä onko ihastunut vai ei. Ja sitten kun ei ollutkaan, niin tulee satuttaneeksi toista joka voisi ollakkin. Kattelkaa rauhassa, vai kuinka pitkää tuota on jo jatkunut? Jos viikkoja, niin ei hätää. Kuukausia... Niin anna olla. Ei se tiedä mitä haluaa. Ja todennäköisesti sitä kiinnostaa uittaa rapalaa muissakin lammissa. Miten ukko muuten käyttäytyy? Pitääkö aktiivisesti yhteyttä ja nauttiiko muuten sun seurastasi?

      Ei siinä silti kiirettä kannata pitää. Itsellä ei ainakaan koskaan ole alkumetreillä ollut mitään jalat alta fiilistä. Ja se on joskus tuntunut ainakin itsestä painostavalta, jos toinen on jo siinä vaiheessa ilmaissut olevansa iiihan inlöööv. En mä voi rakastua tuntemattomaan ihmiseen kovin syvästi...

      • nainennnnn

        Me vasta tapaillaan. Mies ilmaisee selvästi koko ajan, että hän "haluaa mua". Eli seksi kyllä tuntuu kiinnostavan. Hän myös kuvailee, että tuntuu hyvältä - eli esimerkiksi hän vois halata mua kaaauan. Mutta olen tosiaan koittanut saada selvyyttä siihen, kun minulla on ristiriitainen tunne hänen käytöksestään.

        En ole saanut mitään ihania tekstareita tms. Mietin, kun hän kysyi, että voisinko selittää, mitä tarkoittaa jotkut jutut, joita hänen kaverilleen joku nainen on sanonut, niin hän taitaa pyörittää useampaa.

        Enemmänkin itsestä tuntuu painosvalta se, että toinen ei tajua (vaikka olen mielestäni asian tehnyt selväksi), että seksi ei kuulu asiaan, jos on hirveen epävarmat fiilikset.


    • kokemustaon40

      Olen kuullut lauseen itsekin. Yhden herran kohdalla merkitys suomentui niin, että taustalla oli useampi nainen joiden luona laukkasi. Viihtyi seurassani, muttei halunnut sitoutua.
      Toisen herran kohdalla koin tuon lauseen kuullessani, että on kiinnostunut, mutta yrittäisin enemmän. Käytännössä se yrittäminen tarkoitti, että miten lahjon. Mitä minulta irtoaisi. Kinusi lahjoja jne. Ei osallistunut ruokakustannuksiin kun vietti luonani aikaa ja pakko oli kuitenkin syödä.
      Myöhemmin käytin lausetta itsekkin. Erään kerrantreffatun kohdalla, joka muuten oli mukava, mutten tuntenut vetoa häneen. Kysyi seurakseen baariin. Totesin, etten lupaa mitään, mutta voin toki seuraksi hetkeksi tulla. Muutaman puhelun ja tapaamisen aikana kun ei ollut itsestään oikeastaan saanut kerrottua muuta kuin ammattinsa, kaljottelun kaverinsa kanssa ja sen, että piti ulkonäöstäni.
      En tosiaan voinut luvata sitä mitä mitä ilmeisemmin haki, eli seksiä baari-illan jälkeen. Peruin kuitenkin tämän tapaamisen sillä, että tiesin oman kantani jo etukäteen ja ettemme kuluttaisi näin ollen kummankaan aikaa.

      Sinkkuaikana on tullut tutkittua tuota miehen ajatusmaailmaa ja aika pitkälle tavoitteet tuntuvat menevän punkan puolelle. Tuskin sen vakavemmpaan suuntaan. Ja kohtaamillani on useinmiten yhteistä tietynlainen arjen avustus. Majoittamisen, ruokinnan kautta. Oma koti ja omien asioiden hallinta tuntuu olevan aika usein melkoisen retuperällä.

      "En lupaa mitään" voisi tulkita joidenkin kohdalla niin, ettei pysty tuntemaan toista kohtaan rakkautta, mutta kaipaa kuitenkin itse kokonaisvaltaista huolenpitoa. Tavallaan alistaa jo yhdellä lauseella uskottelemaan siihen, ettei toinen välttämättä ole itsensä arvoinen. Mutta vaivautuu pitämään seuraa.

      Näihin olen sortunut, mutta huomannut, ettei kannata aikaansa eikä muutakaan tällaiseen tuhlata.

      • nainennnnn

        Kiitos vastauksesta. Auttaa mua paljon eteenpäin tässä asiassa. :) Just tuolta minusta tuntuu, että hän alisti mua tällä lausahduksella. Mä en aio olla mikään helppo nainen, joka jää odottamaan, että herra tajuaisi tykkäävänsä musta. :D


      • Nainennnnn
        olen pahoillani tuntemuksistasi, mutta niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin puhumalla tämäkin asia selviää. Älä lähde sille arvailun tielle.. ei löydy suoraa vastausta täältä chattipalstalta vaan se vastaus löytyy keskustelusta toivottavasti tulevan rakkaasi kanssa.
        Mutta muista että miehet yleensä ovat todella huonoja keskustelemaan. Jos haluat asian etenevän niin vastuu hedelmällisestä keskustelusta sinun täytyy valitettavasti ottaa.


      • Anonyymi
        mikkomma69mm kirjoitti:

        Nainennnnn
        olen pahoillani tuntemuksistasi, mutta niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, niin puhumalla tämäkin asia selviää. Älä lähde sille arvailun tielle.. ei löydy suoraa vastausta täältä chattipalstalta vaan se vastaus löytyy keskustelusta toivottavasti tulevan rakkaasi kanssa.
        Mutta muista että miehet yleensä ovat todella huonoja keskustelemaan. Jos haluat asian etenevän niin vastuu hedelmällisestä keskustelusta sinun täytyy valitettavasti ottaa.

        Pelkkää seksiä metsästävien miesten kanssa on turha puhua, koska valehtelevat mitä tahansa saadakseen seksiä. Tai sitten latelevat näitä "en lupaa mitään"-latteuksia.


    • eikannata

      ileensä nainen vielä kotonaan kustantaa kaiken häntäheikeille...

    • seurustelija37

      Pihtaa vaan niin kauan kunnes seurustelette tosissaan. 96% miehistä jättää naisen seksin jälkeen ja haluavat vain seksiä.

    • samatkokemukset

      Kuulostaa sitoutumishaluttomalta tapaukselta. Tai tietää jo nyt että et ole se oikea ja olet varalla. nettimiehistä valtaosa on noita "en lupaa mtn" - tyyppejä...

    • Anonyymi

      Mitä se tarkoittaa jos nainen sanoo, että hän ei lupaa mitään? Kuitenkin aina aika ajoin hän tulee luokseni ja haluaa tulla kanssani sänkyyn. On kaikin puolin rakastettava ihminen, mutta jos kysyn esimerkiksi, kun emme ole kahteen kuukauteen olleet ”sillai”, että milloin tulet, sillä kaipaan häntä, hän vastaa etten lupaa mitään. Olenko hölmö kun olen hänelle uskollinen. Hänestä en tiedä onko hänellä muita.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta varmasti edelleen jollekulle ajankohtainen aihe.

      Itselleni tuon "en lupaa mitään, mutta ..." tarkoittaa "ei kiinnosta/ei ole aikaa/en halua". Tämä ei edes koske pelkkiä parisuhteita tai ihmissuhteita, vaan aivan yleisesti noin. Kyllähän tuota lausahdusta kuulee aina toisinaan ihan muidenkin asioiden tiimoilta. Jos esimerkiksi kysyy, että hoidatko jonkun asian ensi viikolla ja toinen vastaa "en lupaa mitään, mutta ...", niin oletan asian siirtyvät eteenpäin ja jos mulla on asilla kiire, niin hoidan sen jotenkin muuten.

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa että mies on rehellinen. Jos haluat häneltä lupauksia sinun tulee itse osoittaa olevasi ensin niiden arvoinen.

      Lupauksia antavat epätoivoiset tai äärimmäisen miellyttämishaluiset niljakkeet. Sensijaan joku joka odottaa sinun olevan kypsä ja pystyvän toimimaan rakentavasti ilman mitään absoluuttisia rajanvetoja on joku joka suhtautuu sinuun ja elämään realistisesti.

      Hän antaa sinulle tilaa olla oma itsesi ja muodostaa mielipidettään ja luottamusta sinuun hiljalleen eikä minään taivaasta repäistyne periaatteineen.

      Jos tuollainen mies antaa lupauksen HÄN TARKOITTAA SITÄ. Se on ansaittava.

    • Anonyymi

      Et kai ole ihastunut tällaiseen? Jos olet, taistele vastaan. Mies pitää sinua varalla ja ei sitoudu kehenkään. Se oikea sanoo, että on kiinnostunut sinista ja halua nähdä sinua.

      • Anonyymi

        No onko aloittaja itse sanonut sitoutuvansa? Aivan perkeleen varmasti ei ole.

        Älä vaadi mitä et itse tarjoa. Mikä teitä naisia vaivaa kun te ajattelette että maaliin pitää päästä ilman vaivaa ja omaa osallisuutta?

        Kun mies sanoo että ei lupaa mitään niin hän puhuu realistisesti ja totta. Tilanteessa tuskin kannattaa LUVATA mitään. Vai juoksentelettko te oikeasti lupailemassa turuilla ja toreilla kaiken maan ja taivaan väliltä ja sitten oikeasti mikään ei pidä paikkaansa?

        Onko ihme että törmäätte jatkuvasti kusipäisiin miehiin jos heitätte heti ensimmäisessä ruudussa ne potentiaalisesti hyvät pois? Ottakaa helpolta tuntuvat miehet toki, he tekevät itsensä helpoksi koska se on ainoa tapa myydä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko aloittaja itse sanonut sitoutuvansa? Aivan perkeleen varmasti ei ole.

        Älä vaadi mitä et itse tarjoa. Mikä teitä naisia vaivaa kun te ajattelette että maaliin pitää päästä ilman vaivaa ja omaa osallisuutta?

        Kun mies sanoo että ei lupaa mitään niin hän puhuu realistisesti ja totta. Tilanteessa tuskin kannattaa LUVATA mitään. Vai juoksentelettko te oikeasti lupailemassa turuilla ja toreilla kaiken maan ja taivaan väliltä ja sitten oikeasti mikään ei pidä paikkaansa?

        Onko ihme että törmäätte jatkuvasti kusipäisiin miehiin jos heitätte heti ensimmäisessä ruudussa ne potentiaalisesti hyvät pois? Ottakaa helpolta tuntuvat miehet toki, he tekevät itsensä helpoksi koska se on ainoa tapa myydä paskaa.

        Sulla ei käy flaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei käy flaksi?

        En edes tiedä kävisikö vai ei, koko touhu tuntuu hyvin etäiseltä ja olen deittilakossa ollut jo vuosia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe