Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uusi treffipyyntö

3487689734897893

Olen miettinyt, milloin kannattaa pyytää tyttöä uudelleen treffeille, jos hän on jo kerran kieltäytynyt. Lähes kaikkialla kuulee sanottavan "Ei koskaan". Ymmärrän kyllä, että seuraavalla viikolla tms. on aivan liian aikaisin, mutta entä esimerkiksi puolen vuoden päästä. Mitä mieltä olette?

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • looks.money.status

      Naisten kiinnostus on aika ehdotonta. Jos sinun status tai ulkonäkö ei ole oleellisesti muuttunut niin nainen ei edelleenkään kiinnostu.
      Esim jos voittaisit lotossa niin sitten kannattaisi kysyä.

    • Karmela

      Älä pyydä mihinkään. Piiritä. ;)

    • Muorinuori

      Jos sinun oma kiinnostuksesi on vielä puolen vuoden kuluttua voimissaan, niin mikään ei sinua estä esittämästä uutta treffipyyntöä. Mun mielestä kolme kuukauttakin voisi olla riittävän hyvä väli, mut puoli vuotta on kyllä kutkuttavan hyvä ajatus. Sittenkin jos vielä kieltäytyy, niin huonompi homma. Sitten menis jo vonkaamiseksi ja melkeinpä ahdisteluksi, jos vielä yrittäisit. Tehköön hän sitten aloitteen jos mielensä joskus muuttaa.

      Oletko muuten varma ettei ihastuksesi jo seurustele jonkun kanssa tms. ja siksi ei lähde treffeille. Katsos homma ei ole kiinni pyytäjästä ja siksi ei kannata ainakaan mieltänsä pahoittaa vaikka et onnistuisikaan. Saatat myös olla väärään aikaan kyselemässä. Jos vieressä seisoo liuta bestiksiä, silloin ei kannata mennä kyselemään.
      Onnea matkaan!

      • 5473574574574577

        "Jos sinun oma kiinnostuksesi on vielä puolen vuoden kuluttua voimissaan, niin mikään ei sinua estä esittämästä uutta treffipyyntöä"
        Näin itsekin vähän ajattelin. Hän kuitenkin vaikutti ensimmäisen treffipyynnön saadessaan hyvin hämmästyneeltä. Hän jopa kysyi, tarkoitanko siis ihan treffejä. Tätä aikaisemminkin hän on osoittanut kiinnostuksen merkkejä (katsellut minua, vaikuttanut hieman mustasukkaiselta puhuessani toiselle tytölle jne.). Jotenkin tällaiset asiat vain jättävät pienen toivon elämään.
        Hän ei minun onnekseni seurustele.
        "Onnea matkaan!"
        Kiitos paljon :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe