Pölyinen huone

Siivotonnainen

Olin talossa, jonka mielestäni omistin. Esittelin taloa vanhemmalle pariskunnalle. Menimme sivuhuoneeseen. Siellä oli vanhoja mahonkisia huonekaluja, jotka olivat paksun pölyn peitossa. Yhdestä tuolista pöly nousi kuin savuna ilmaan. Siellä oli myös takka, joka oli pölyn peitossa. Yritin puhdistaa sitä ja muutenkin selittelin, että täällä pitää kyllä nyt siivota ja ompas päässyt pölyttymään. Mies ja nainen tuhahtelivat minulle ja eivät halunneet olla siellä "pölyhuoneessa".
Mitähän mahtanee tarkoittaa?

3

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Talo jonka omistat olet sinä itse. Pöly on jonkinlaista harmillisuutta, jotakin joka sinun pitää hoitaa alta (mielellään ennen muille näyttöä) ...

      • Siivotonnainen

        Kiitos. Onkin paljon käsittelemättömiä asioita ja tukahdutettuja tunteita, joita käyn nyt läpi yksin ja terapiassa. Jospa sieltä alta paljastuu sitten aitoa minua kaiken unohduksen pölyn alta. Kiva kun vastailet näihin.


    • Mielestäsi omistit talon ja esittelit sitä vanhemmalle pariskunnalle.

      Tämä viittaa mielestäni ajatukseen, että olet jotenkin velvollinen olemaan tietynlainen ja tietyllä tavalla, että voisit miellyttää vanhempiasi.

      Vanhat huonekalut viittaisivat vanhoihin asioihin. Nämä voivat liittyä sinuun taikka lapsuuden perheeseesi.

      Pöly on epämiellyttävää ja sitä nousi kun vanhoja asioita pöyhittiin.

      Tuoli ja takka voisivat viitata erilaisiin sukupuolirooleihin. Tuolista nousi pöly kuin savu ilmaan. Tuoli voisi viitata mieheen.

      Takkakin oli pölyn peitossa. Takka voisi liittyä, kuten jo arvasitkin, naiseen. Yritit auttaa, mutta sillä ei ollut vaikutusta.

      Kumpikaan "vanhoista" ei halunnut olla paikalla kun pölyjä puhdistetaan.

      Voisiko tämä viitata vanhempiesi eripuraisuuteen? Kenties pelkäät sen seuraavan mukana omiin suhteisiisi? Kenties on mahdollista, että he sopivat?

      Kiitos unesi jakamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe