SinkkuPalstalaisten Suklaat? ;P

Kokeillaas taas tälläistäkin ketjua.....ei luulisi menevän tappeluksi ihan niin helposti - tai mistä sitä tietäää.....tapellahan voi jos vain haluaa. ;P

Eli mitä suklaata löytyy tällä hetkellä "kotivarana"......

Itseltä vain Maraboun 86% tummaa suklaata ja snickers patukoita, mut ne ei ole kuin osittain suklaata....

20

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähti--Silmä

Hehehe... Kävin ostamassa jo joulusuklaat nam nam mmumum...... :D
      Ostin fazerinsinistä, Geishaa, marmelaadisuklaata.
      Vihreitä kuulia just popsin :O
      Katsotaan onko vielä jouluna suklaat tallella.

• Noh, täytyyhän sitä aloittaa joulun vietto ajoissa.....kunhan muistaa myös kuluttaa sitä energiaa, ettei "joulumuori" näytä kropaltaan joulupukilta joulun aikana.... ;D

• atännä

Pöh... No ei säily kotivarana, kaikki syön mitä vaan löytyy niin kauan kuin löytyy.

Just nyt on kehonpainotreeneissä tavoitteita joten en osta edes tummaa suklaata ( 70%). Ikean tumma on oikein hyvää. Sitten mättökautena menee erilaiset suklaapähkinät ja -lakut.

Aito kaakaojauhe (ei sokeria) on tämän hetken "suklaa" omasekoitteisessa palkkarissa :)

• Itse herkuttelen tuota tummaa suklaata kahvin ja lämpimän mustaherukkamehun kanssa, mut eipä sitä muuten tule naposteltua.....muita suklaita sitten yleensä vain, jos "tarvii" pikaista verensokerin nostoa tai pika energiaa.... ;)

Olen sellainen "hamsteri" aina välillä, eli tulee ostettua kaupasta aina paketti tai kaksi, kun ei ole ihan varma kuinka paljon sitä taas oli kaapissa........5 pkt nyt.....tai noh, vajaa, kun tässä samalla hörpin mehua ja..... ;P

Ikean tumma on ihan hyvää, mut siellä taisi olla max 81%, eikä hinnassa kauheasti eroa vrt. esim, prisman tuohon maraboun hintaan....

Vai, että sun "herkkukaappi" täytyisi olla panssaroitua mallia ja mieluiten vielä annostelulukolla... ;D

• Ei ole suklaata tai mitään muutakaan karkkia huushollissa tällä hetkellä.

• elluhallo

ÄTMEL KAUNIIT SILMÄSI NÄKYVÄT TAAS....HUH

• PikkuLikka

Mulla ei ole oikeastaan ikinä suklaata kotona, tai muuallakaan jemmassa. Silloin kun ostan sitä, ehkä kerran viikossa, myös syön sen, en säilö kaapissa..

• Taas yksi herkkusuu lisää.......voi teitä flickoja..... ;P

• Näyttää maailmasta sentään jokin pahe löytyvän, johon minä en ole addiktoitunut.

• NNnnnnnN

Tällä hetkellä löytyy kaapista kaksi DaCapo -patukkaa. Eilen siellä oli se pienempi Pätkiskin, mutta söin pois pilaantumista ;). Eli pieniä hyviä.
      Usein löytyy myös taloussuklaata, jota on hyvä olla erilaisia juhlapäivien leivontaprojekteja varten, kaakaon ohella. Joulun tienoilla usein löytyy myös levy joulusuklaata (sitä,jossa on kirsikkaa, pähkinöitä ja piparia).

• suklaanam

Äskettäin söin lidlin tummaa suklaata missä oli caramel-paloja seassa, hyvää oli.

• palstailija

Hemmetin porvari! Lidlistä ostan usein halvinta tummaa suklaata mitä löytyy. Olisiko 50senttiä levy :). Tummaa taloussuklaata löytyy tällä hetkellä. Aika pahaa on, yli puolet jäi syömättä.Harvoin tulee syötyä makeeta.

• scrg

Kaakaolikööriä on, josta voi tehdä melkein valkovenäläisiä ja sitten on kaakaojauhetta, josta voi tehdä kaakaota. Poden huonoa omatuntoa ettei ole enempää suklaata, koska jonkunhan on työllistettävä Afrikan kaakaonpoimijalapsiorjat.

• Talsija

Mässytin kerran rasiallisen. Ei sojottanut silmät eikä hakannut pumppu, mutta hyvää oli.

• HoikkaNainen

Minä en jemmaile mitään syötävää, vaan käyn joka päivä kaupassa ja syön kaiken saman tien.

Tänään ostin Fazerin punaisen suklaalevyn eli vaaleaa maitosuklaata 200 g, jonka söin juuri kokonaan.

• Taisi tulla jotain todistettuakin tässä ketjussa.....meinaa kun vastauksia lukee, varsinkin naisten... ;D

• Kilttiatm

Ostin tänään jacky makupalan kaakaovanukkaita 4. Muuta suklaata en ole aikoihin syönyt.

• Fazerin vaaleaa maitosuklaata juuri nautiskelen, tänään ostettu

• että.silleen

Divine 70% tumma minttusuklaa 100g, puolet tullut nautittua tänä iltana kahvin kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe