Kun kysymys on parinvalinnasta niin kuinka tärkeää teille on kumppanin ulkonäkö? Voisitteko seurustella ns "ruman" kanssa, jos luonne on kohdillaan? Mitä kriteerejä teillä ylipäänsä on kumppanin ulkonäön suhteen?
Kertokaa myös ikä ja sukupuoli!
Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa?
8
63
Vastaukset
- heslxjslx
Jos se ei ooo mikää hirvee lihava ja pitää ittestää huolta ni se voi kyl ol ruma sit sen luonteen pitäs ol liikunnallinen huumorin tajunen ja tiätty luotettava ja poika (oon ute tyttö) ja kosk ute oon 02 nisit 01 tai 03
- Yhyy
Voi vitun 02. Mitä vittua sen ikäset tietää kumppanin valinnasta. Siinä iessä mietitään vaan kuinka suosittu ja kovis poika on.
- hmmhmm
Itse olen tällä hetkellä kiinnostunut eräästä ei-niin-komeasta -pojasta. Ja ihan ollaan tavattu koulussa, eli kasvokkain. Olen kiinnostunut hänestä luonteensa takia. Mutta eihän se mikään rumakaan ole, mutta, niin.. En voisi kuitenkaan seurustella kovin ylipainoisen kanssa vaan haluan pojan/miehen joka kuitenkin pitää huolta itsestään. Ja olen 16 -vuotias tyttö siis.
- Mömmömmöö
Se riippuu tosi paljon. Jos tunnen ihmisen, johon ihastun, ei ulkonäöllä ole merkitystä, mutta jos vaan katson uutta tuttavuutta sillä silmällä, on ulkonäkö monesti se vaikuttava tekijä. Ihastun tosin melko harvoin ja usein sellasiin ihmisiin jotka tunnen, joten vastaisin melkein että luonne on aina ensisijainen. Ei sillä, että olisin loppujen lopuks hirveen monta oikeesti rumaa ihmistä nähnyt.
- fgdfgf
Poika, 21.
Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa? Kunhan on ns. perusnätti, silmää miellyttävän näköinen, niin se oikeastaan riittää. Kropan suhteen mieluiten timmi kroppa, laiha mutta naisellisen muodon omaava. Jos on reilusti ali- tai ylipainoinen, niin se on aika pitkälti ehdoton ei. Luonne on tietysti sinänsä se tärkein, mutta se ei kuitenkaan yksinään riitä, jos ulkonäöllisesti tyttö/nainen ei ole edes välttävällä tasolla. - Tosiasiatontosiasioita
Saatan kuulostaa ylimieliseltä paskalta tässä mutta sanon nyt asiat suoraan. Joo vaikka kuinka toinen olisi mahtava luonteeltaan niin en voisi elää ruman läskin kanssa. Se on ihan paska puhetta että ihastuu rumaan ihmiseen pelkän luonteen perusteella. Ehkä rumat tai normi komeet/kauniit ihmiset jaksavat katsella sitä rumaa pärstää lopun elämänsä pelkän luonteen perusteella. Itse käyn salilla noin 4 kertaa viikos ja varsinaisissa harrastuksissa 3 kertaa niin kroppa on kyllä kunnossa ja naamastakaan en ole niitä huonoimpia. En aio olla se perus suomalainen kaljamaha ukko joka kittaa kaljaa, vetää aina viikonloppu kännit ja löhöilee sohvalla. En myöskään sellasia Hottikset sarjan muijia kattoisi hetkeäkään kun ovat niin ylimielisiä bimboja jokka ajattelee vain itteään. Eli ulkonäöllä on siis minulle paljon merkitystä mutta luonteeltakin pitäisi olla mukava. Ei siis saa olla mikään nokka pystyssä kulkeva kaunis mutta ylimielinen ämmä. Ihan ens vuoden alussa täytän 18 eli 17vee olen.
Ei se ulkonäkö kovin paljoa merkitse. Hyvin harvoin näkee ihmisiä, joita edes sanoisin rumiksi.
- jkhkjhjkhjk
No joo, harvemmin itsekään näkee sellaisia tyyppejä, joita pitäisi rumina. Ns. mitäänsanomattoman näköisiä sen sijaan tuntuu olevan se reilu puolet porukasta mitä vastaan tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230