ero tuli mut vieläkin yhteyksissä

kimbouu_

olen mies 27v ja 4v yhdessä oloa ja sitte rupes välit kärjistyy kun minulla meni töissä huonosti ja sitten tuli äidin ja isän ero ja myivät talon.. siitä tuli minulle hirvee stressi ja suhde kärsi siinä samalla. itse en olisi halunut erota mut naiseni halusi erota ja siitähä se soppa sitte alkokin... itse yritin saada elämäni naiseni takaisin mut tuntu toivottomalta ja nyt ollaa oltu noin puol vuotta erossa ja ollaa yhteyksissä millä päällä nyt ex sattuu olemaan. välillä ollaa hyvää pataa ja sitte taas ilmi riidoissa ja kaikki riita alkaa toisesta osapuolesta esim. viikko sitte puhuttii puhelimes niitä näitä ja puhelu jäi kesken ja kysyin että saako illalla soittaa ku jäi kesken niin ex sano että soittele vaan, ei haittaa. no soitin ja puhelu pätki huonon kentän takia ni hän suuttu ihan järkyttävästi siitä ja huuti kuin hinaaja puhelimessa mulle että millane paskapää olen vaikka en ole mielestäini mitään tehny... aika outoo minusta. rakastan kyllä edelleen tätä naista ja välillä hän on vinkkaillu takasi tulosta ja myöntää että välillä on ollut hirvee ikävä ja toisinaan huutaa että hänellä ei ole tunteita ja ei tule enää ikinä takasi vaikka tulisikin tunteita... tällästä ollu nyt muutama kuukausi...

miten te toimisitte tässä tilanteessa kun rakastaa toista ihan vilpittömästi ja haluaisi vielä palata yhteen?

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fifofi

Moi,
      kuulostaa siltä että kumppanilla ei oikeasti ole haluja jatkaa sinun kanssasi. Se, että ihminen huutaa että hänellä ei ole tunteita niin kertoo paljon. Ei tuollaista sano jos ei oikeasti myös ajattele niin. Ikävä on normaali asia mihin ei sinällään liity rakkauden tunteet vaan aiemmat muistot jne. Jos palaisitte yhteen niin uuden eron vaara kuulostaisi erittöin todennäköiseltä. Siinä ei paina vaikka olisit miten rakastava ihminen. Ehkä olisi syytä olla hetki ilman yhteydenpitoa puolin ja toisin..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe