Minä en usko että kaikki naiset saavat seksiä. Kun katselen ruuhkabussissa keski-ikäisiä ja vanhoja naisia sekä kurppaantuneita työkaverittaria niin en voi mitenkään usko että näillä kaikilla on mies joka suostuu niitä nussimaan. Uskon että moni keski-ikäinen ja sitä vanhempi tanakka suomalainen nainen on kaalimato.comin vakioasiakas.
Puutteessa elävät naiset
97
2291
Vastaukset
- Nnnnnaiinen
Joo kun tuossa paneskelin jotain niin ystäväni, perheenäiti sanoi olevansa kateellinen minulle koska hän itse ei ole saanut puoleen vuoteen seksiä!!! Että ehkä parempi pysytellä ihan sinkkuna.
- Tissiotus
Noh kait se on enemmänkin itsestä kiinni saako sitä seksiä vai ei.
Tällä kuralla seksiä on enemmänku tarpeeks.
Treffiä pukkaa joka suunnasta ja kaikille pitäis antaa > mut kyllä se mun kaaliski tarvii osansa. - Nnnnnaiinen
Tissiotus kirjoitti:
Noh kait se on enemmänkin itsestä kiinni saako sitä seksiä vai ei.
Tällä kuralla seksiä on enemmänku tarpeeks.
Treffiä pukkaa joka suunnasta ja kaikille pitäis antaa > mut kyllä se mun kaaliski tarvii osansa.Sen aviomies on ihan sairaan kuuma ja pettää vaimoaan -vaimo kertoi. Et ei ne miehetkään aina anteliaita oo vaik noikin nukkunu yönsä samassa sängyssä jo 15v
- ATM-automaatti
Nnnnnaiinen kirjoitti:
Sen aviomies on ihan sairaan kuuma ja pettää vaimoaan -vaimo kertoi. Et ei ne miehetkään aina anteliaita oo vaik noikin nukkunu yönsä samassa sängyssä jo 15v
Ja miten mahtaa olla kuuman aviomiehen vaimon ulkonäön laita? Onko kroppa kunnossa, jne?
On syynsä miksi nuorille naisile sataa miehiä ovista ja ikkunoista...mutta vanhemmille ei. - Naisasialooseri1
Nainen ei paneskele. Naiselle se on rakastelua ja vain oman miehensä kanssa. Nainen, joka paneskelee pitäisi kiinnittää jaloistaan auton peräkoukkuun ja vetää kuivalla asfaltilla 30km/h kunnes kaikki nilkoista alaspäin on hävinnyt. Paneskelu ei myöskään kuulu kunnollisen naisen sanavarastoon, ei edes muiden tekemänä.
- Naispanija
Totta kai nainen paneskelee. Ajattele kuinka moni nainen tälläkin hetkellä panee ja varmasti jonkun muun kuin oman miehen kanssa. Se nyt vaan on asioiden nykytila. Mutta mitä itse ajattelit tehdä asialle? Kai sulla nyt joku käytännön suunnitelma on? Siis sen lisäksi ettet itse pane.
- niinaattelepaaattele
Ajattele kaikkia niitä naisia, jotka nytkin panee, eikä kukaan niistä sun kanssa. :) AAAAAH....
- 2dfg
Uskoisin, että vanhat naiset ovat saaneet tarpeekseen niistä munan tyrkyttäjistä jo vuosia sitten ja nauttivat vain olostaan ilman seksiä.
- Naisasialooseri1
Tuskin nauttivat siitä, että ovat vanhoja ja rumia, vaikka seksiä ei tekisikään mieli.
- 2dfg
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Tuskin nauttivat siitä, että ovat vanhoja ja rumia, vaikka seksiä ei tekisikään mieli.
Ei ihminen ehdi elämäänsä tuhlata miettimällä menetettyä nuoruuttaan ja kauneuttaan. Nuoruus karisee nopeasti. Jos olisi niin hullu, että sitä surisi, saisi hyvässä lykyssä viettää puoli vuosisataa surkuttelemalla. Kannattaa käyttää aikansa paremmin.
- Aiautuutta
2dfg kirjoitti:
Ei ihminen ehdi elämäänsä tuhlata miettimällä menetettyä nuoruuttaan ja kauneuttaan. Nuoruus karisee nopeasti. Jos olisi niin hullu, että sitä surisi, saisi hyvässä lykyssä viettää puoli vuosisataa surkuttelemalla. Kannattaa käyttää aikansa paremmin.
Nii ja kun ei tarvi surra oon senverran hot että parikymmentä v.nuoremmat haluu sänkyyn.
Palstatotuuksiaan täällä höpöttävät ei tie käytännöstä mitään.
Taas pitäis lähtee treffeille yhden 35 v komistuksen kans
Repikää setämiehet siitä. - Naisasialooseri1
Se mies on joko HC-ATM tai perverssi, jolla on fetissi nussia kurttuista mummoa kuten sinä. Niin ja 35v nainen olisi jo vanha haaska
- Autuutta
Se mies on joko HC-ATM tai perverssi, jolla on fetissi nussia kurttuista mummoa kuten sinä. Niin ja 35v nainen olisi jo vanha haaska
Sua ei vaan halua nussia kukaan ei nuori ei vanha.
Sekös sua vituttaa ja katkeruuttas länkytät paskaa.
- TavallinenNainenTäällä
Joko pitää olla hyvä kumppani tai hyvä sauva, ja hyvä sauva on helpompi hankkia. Kun on pitkään ollut sinkkuna, niin ei sitä oikein osaakaan enää olla toisten kanssa.
- 60ja70
Niinhän sitä aina nuorena kuvittelee, että seksi on vain nuoria ja kauniita varten. Onneksi elämä sen käsityksen aikanaan korjaa...ei seksi ja siitä nauttiminen ole iästä eikä ulkomuodosta kiinni - eikä välttämättä näy päällepäin.
- Naisasialooseri1
Totta. Se on vain kurpalle kova pala myöntää, että kun ulkonäkö on mennyttä niin nussijoita ei enää tule ovista ja ikkunoista kuten nuorena. Tosin naisen mielestä didlo on parempi kuin yksikään mies.
- Kurppaa
Hassua mut mulla vienti senku lisääntyy
- Naisasialooseri1
juuri tuota tarkoitin ekassa lauseessa, että kova pala myöntää.
- ATM-automaatti
Kurppaa kirjoitti:
Hassua mut mulla vienti senku lisääntyy
Ei lisäänny.
Mitä oikeasti tapahtuu on että lähestyjien taso laskee. Ne miehet jotka eivät uskaltaneet yrittää sinua nuorempana, uskaltavat yrittää nyt.
Outoa muuten että niin moni mainitse nuoremmat miehet todisteena viehätysvoimastaan. Juuri parikymppisiä saa melkein kuka tahansa, koska heillä on vaikeuksia saada ikäistään naista ja siksi etsivät vanhempaa "opettajaksi". - Naisasialooseri1
Totta. Parikymppisellä jannulla on MA huonoimmillaan ja panetus kovimmillaan, joten haaskakin kelpaa
- Kurppaa
Totta. Parikymppisellä jannulla on MA huonoimmillaan ja panetus kovimmillaan, joten haaskakin kelpaa
Outoa että jotkut täällä pullistelee nuorten puistohuorien panemisesta. Ha ha osuu ja uppoa
- helgamies
Nainen antaa mies saa. Nainen jolla ei ole seksiä on itse valinnut tilanteen.
- kuppanenkurppa
eipä ole. tv: kurppa 27 v. ei 5 vuoteen seksiä, eikä omasta halusta vaan koska ei kelpaa kellekään.
- valehteletko
kuppanenkurppa kirjoitti:
eipä ole. tv: kurppa 27 v. ei 5 vuoteen seksiä, eikä omasta halusta vaan koska ei kelpaa kellekään.
Ihanko tosiaan et kenellekään kelpaa, oletko yrittänyt tehdä aloitteita?
- helgamies
Tee aloitteita tasoisillesi miehille.
- Naisasialooseri1
Oletko läski? Jos olet niin on oma vikasi jos YT-miehet eivät sinua nussi
- vituttaakovituttaako
Kandee mennä vaikka tänään katsomaan lähimpään menomestaan. Ainakaan stadissa yksikään nainen ei joudu tahtomattaan lähtemään yksin kotiin. Löytyy valinnanvaraa niin latinoista kuin mustistakin, taatusti hyvännäköisiä ja isokullisia. tai jos 50 puuma haluaa nuorta suomalaista niin iskurista saa vaikka kotiin tilattuna. Parisuhteessa olevilla voi olla kuivempaa mutta harvoin ne 50 miehet helpolla saa vierasta joten yleensä oma vaimo saa kyllä seksiä halutessaan.
Yksikään ihminen ei ole niin kelpaamaton seksiin kuin suomi ätminkäinen. Jopa vihaamillanne kurpilla on moninkertaisesti parempi flaksi kuin itsellänne.- IskuristaLöytyyKyllä
Enkä edes usko, että ätmit olis niin kelpaamattomia, vaan niiden halut kohdistuu niin pieneen osaan naisia (nuoriin ja kauneusihanteen mukaisiin), samalla seksiä pidetään likaisena (varsinkin että se pilaa naisen) ja ehkä on vielä koulukiusaamis- ja muita sosiaalisia traumoja taustalla. Niin että on helpompi vetää pokelle handuun ja haukkua naisia netissä kuin tapailla oikeita naisia seksin merkeissä.
- Väsynyt.naapuri
No itsellä on ainakin seinänaapurina pariskunta, jotka on keski-ikäisiä ja rumia. Yhtenäänhän nuo nussii ja minä sitä mekkalaa joudun yökaudet kuuntelemaan... Kun ne vastaan tulee, niin eipä kummankaan naamasta näe, että ovat saaneet, vaan jos ulkonäön ja ilmeen perusteella arviota tekisi, niin voisi heidän luulla olevan puutteessa.
- ilmeetöntä
Kuka sitä kovin naineen näköiseltä kehtaisi ihmisten ilmoilla näyttää? Parempi jättää ne "kissa, joka on saanut kermaa" ilmeet ihan kotioloihin.
- Naisasialooseri1
Se nainen ei saa muuta kuin keski-ikäisen ruman ja varmasti myös köyhän miehen.
- Eipätuohaittaamittään
kunhan on hyvä panemaan. :)
- kelvotonketku
Se nainen ei saa muuta kuin keski-ikäisen ruman ja varmasti myös köyhän miehen.
no eikös se palstatotuus mene niin, että miehen MA nousee ikääntyessä. Joten keski-ikäinen ja ruma mies lähestyy MA:nsa huippua.
- rumilus33
Onneksi minä sentään rumana miehenä saan seksiä kauniilta naisiltakin. Se nyt vaan on itseluottamuksesta kyse saako kun palstan rumat ätmit ei uskalla edes jutella naisille niin eivät saa.
- voinykynuoria
Miksi nuori katselee bussissa vanhempia ihmisiä? Outoa!?! En oikein usko tuota, aloittaja ei ehkä olekaan nuori kuten väittää. Itsellä nuorena ei koskaan ollut niin tylsää että moiseen olisi ollut mielenkiintoa. Myöskään ei "naimiseen" fiksoituminen ollut suinkaan päällimmäinen ajatus.
- trollibensa
Jokaisen kauniin naisen takana on häntä nussimaan kyllästynyt mies. Heidän onnekseen minä nussin tarvittaessa :)
- PikkuLikka
No niin, vihdoinkin joku realistinen todellisuuteen perustuva puheenvuoro. Täällä jauhetaan päivästä toiseen miten naisille sataa munaa ovista ja ikkunoista.. Ei ole näkynyt. Kyseinen harhaluulo varmaan pitääkin paikkansa, jos puhutaan siitä kauneimmasta 10 prosentista alle 25-vuotiaita naisia. Loppujen kohdalla tilanne saattaa olla varsin toisenlainen..
- Koskavaan
Mä en kyllä ymmärrä. Itse jo varttunut ledi. Saan munaa aina kun haluan. Ikäskaala parikymppisestä ylöspäin.
- PikkuLikka
Koskavaan kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä. Itse jo varttunut ledi. Saan munaa aina kun haluan. Ikäskaala parikymppisestä ylöspäin.
Niin, no sulla varmaan onkin tissit ja olet normaali nainen.
- Koskavaan
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, no sulla varmaan onkin tissit ja olet normaali nainen.
No ei kai se nyt tisseistä voi kiinni olla. Ja tosiaan olen jo kurppaiässäkin, mutta saan kyllä helposti seksiä. Eikä tarvi kelpuuttaa edes ketä tahansa.
- PikkuLikka
Koskavaan kirjoitti:
No ei kai se nyt tisseistä voi kiinni olla. Ja tosiaan olen jo kurppaiässäkin, mutta saan kyllä helposti seksiä. Eikä tarvi kelpuuttaa edes ketä tahansa.
On se. Käsitän kyllä, että asiaa on varmasti vaikea hahmottaa, jos ei itse ole onnekseen joutunut tekemisiin kyseisen ongelman kanssa.
Pidä kuitenkin hauskaa. :) - ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
On se. Käsitän kyllä, että asiaa on varmasti vaikea hahmottaa, jos ei itse ole onnekseen joutunut tekemisiin kyseisen ongelman kanssa.
Pidä kuitenkin hauskaa. :)Siis tarkoitatko kirjaimellisesti ettei ole tissejä? Siis puuttuvat kokonaan?
Jos pienet tissit löytyy, niin ei ole siitä kiinni. Enemmistö miehistä katsoo peppua, kasvoja ja muuta vartaloa ensiksi. Ja on paljon miehiä jotka pitävät pienistä tisseistä.
Tietysti koska olet nainen, kun sanot että "miehet eivät kiinnostu", et tarkoita miehiä vaan niitä tiettyjä komeita miehiä joiden haluaisit sinusta kiinnostuvan. Ne jotka ovat kiinnostuneita, ovat sinule näkymättömiä. - Naisasialooseri1
Koskavaan kirjoitti:
Juurihan kirjoitin, että kurpalle on kova pala myöntää rusinoitumisensa ja se ettei saa. Sinä todistit sen juuri, vajakki.
- PikkuLikka
ATM-automaatti kirjoitti:
Siis tarkoitatko kirjaimellisesti ettei ole tissejä? Siis puuttuvat kokonaan?
Jos pienet tissit löytyy, niin ei ole siitä kiinni. Enemmistö miehistä katsoo peppua, kasvoja ja muuta vartaloa ensiksi. Ja on paljon miehiä jotka pitävät pienistä tisseistä.
Tietysti koska olet nainen, kun sanot että "miehet eivät kiinnostu", et tarkoita miehiä vaan niitä tiettyjä komeita miehiä joiden haluaisit sinusta kiinnostuvan. Ne jotka ovat kiinnostuneita, ovat sinule näkymättömiä.En tajua miten se nyt on niin vitun vaikea käsittää tai myöntää, että tissittömyys eli tässä tapauksessa pienitissisyys, tekee naisesta täyttä ilmaa kenen tahansa miehen silmissä. Riittää, että huoneeseen ilmaantuu yksikin normaalisti tai hyvin varustettu nainen kaula-aukkoineen, niin olet mielenkiintoarvoltasi verrattavissa kukkaruukkuun.
Niin, kyllähän juopot huutelee kadulla perään, mutta ei mun varmaan sentään tarvitse sitä laskea miehiseksi kiinnostukseksi? Pienitissinen nainen on siis samalla tasolla kuin rappioalkoholisti? - ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
En tajua miten se nyt on niin vitun vaikea käsittää tai myöntää, että tissittömyys eli tässä tapauksessa pienitissisyys, tekee naisesta täyttä ilmaa kenen tahansa miehen silmissä. Riittää, että huoneeseen ilmaantuu yksikin normaalisti tai hyvin varustettu nainen kaula-aukkoineen, niin olet mielenkiintoarvoltasi verrattavissa kukkaruukkuun.
Niin, kyllähän juopot huutelee kadulla perään, mutta ei mun varmaan sentään tarvitse sitä laskea miehiseksi kiinnostukseksi? Pienitissinen nainen on siis samalla tasolla kuin rappioalkoholisti?Ei, vaan samalla tasolla kuin esim. pieni ja hintelä ujo mies.
Jos et ole erityisen naisellinen, eikö ole loogista ettet saa erityisen miehekästä miestä (kookasta, matalaäänistä, itsevarmaa)? - ATM-automaatti
Koskavaan kirjoitti:
Parikymppisiä saa melkein kuka tahansa. Eivät saa ikäisiään kauniimpia naisia, joten etsivät vanhempaa opettamaan.
Saatko 30-35v komeita ja menestyneitä miehiä? Ja mikä olennaisinta, haluavatko he muuttaa kanssasi yhteen, vai ainoastaan helpon panon? - PikkuLikka
Ei, vaan samalla tasolla kuin esim. pieni ja hintelä ujo mies.
Jos et ole erityisen naisellinen, eikö ole loogista ettet saa erityisen miehekästä miestä (kookasta, matalaäänistä, itsevarmaa)?Periaatteessa varmaan näin.. Jostain syytä ne harvat miehet jotka on olleet minusta kiinnostuneita on olleet pitkiä.
Sitä paitsi, en sanonut etten olisi muutoin naisellinen, mulla nyt vaan ei ole juurikaan tissejä ja sitä puutetta on vaikea kompensoida millään. Taannoin kauppareissulla tuli vastaan meikkaamaton miehenkokoinen rasvatukkainen nainen, joka oli pukeutunut farkkuihin, lenkkareihin ja tuulitakkiin. Ja ei, hän ei todellakaan ollut menossa tai tulossa lenkiltä.. Avonaisen takin alta paljastui virttynyt t-paita, jonka alla löllyi kaksi massiivista utaretta. Ilman ritsikoita. Naisen perässä tuli hänen miehensä, arvatenkin onnesta soikeana. Itse sain siitä sitten kipittää mekossani ja korkkareissani dildohyllylle. Aikaisempien kokemusteni ja tämänkin pienen episodin pohjalta sanoisin, että tissit tekee naisen. - ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Periaatteessa varmaan näin.. Jostain syytä ne harvat miehet jotka on olleet minusta kiinnostuneita on olleet pitkiä.
Sitä paitsi, en sanonut etten olisi muutoin naisellinen, mulla nyt vaan ei ole juurikaan tissejä ja sitä puutetta on vaikea kompensoida millään. Taannoin kauppareissulla tuli vastaan meikkaamaton miehenkokoinen rasvatukkainen nainen, joka oli pukeutunut farkkuihin, lenkkareihin ja tuulitakkiin. Ja ei, hän ei todellakaan ollut menossa tai tulossa lenkiltä.. Avonaisen takin alta paljastui virttynyt t-paita, jonka alla löllyi kaksi massiivista utaretta. Ilman ritsikoita. Naisen perässä tuli hänen miehensä, arvatenkin onnesta soikeana. Itse sain siitä sitten kipittää mekossani ja korkkareissani dildohyllylle. Aikaisempien kokemusteni ja tämänkin pienen episodin pohjalta sanoisin, että tissit tekee naisen.No miten on, kelpaisiko sinulle se lyhyt ja hintelä ujo mies?
Vai pitäisikö olla "miehen kokoinen" ja itsevarma?
Koska nuo lyhyt ja hintelät ovat niitä miehiä joita on vapaalla jalalla, ja halukkaita pariutumaan pienitissisten kanssa.
Melkoisen tyhmää syyttää miehiä tissien ihastelusta jos itse olet ihan yhtä pinnallinen. - Koskavaan
Juurihan kirjoitin, että kurpalle on kova pala myöntää rusinoitumisensa ja se ettei saa. Sinä todistit sen juuri, vajakki.
Se on vajakki sun ongelma jos et tajuu et mä saan miestä tosta vaan ja nuoria miehiäkin halutessani. Ei mua kiinnosta jos sä vajakki voit tulla vaikka kattoo ku lähden p.....
- Koskavaan
Parikymppisiä saa melkein kuka tahansa. Eivät saa ikäisiään kauniimpia naisia, joten etsivät vanhempaa opettamaan.
Saatko 30-35v komeita ja menestyneitä miehiä? Ja mikä olennaisinta, haluavatko he muuttaa kanssasi yhteen, vai ainoastaan helpon panon?Sori mut mä en halua ku seksiä mä olen ollut kaksikymmentävuotta naimisissa. Se riittää nyt vaan nautin näistä miehistä. Joo kovin nuoria en ole kelpuuttanut mut kolmilymppisiä kyllä.
- Kodkavaan
Koskavaan kirjoitti:
Sori mut mä en halua ku seksiä mä olen ollut kaksikymmentävuotta naimisissa. Se riittää nyt vaan nautin näistä miehistä. Joo kovin nuoria en ole kelpuuttanut mut kolmilymppisiä kyllä.
Siis kolmekymppisiä
- ATM-automaatti
Koskavaan kirjoitti:
Sori mut mä en halua ku seksiä mä olen ollut kaksikymmentävuotta naimisissa. Se riittää nyt vaan nautin näistä miehistä. Joo kovin nuoria en ole kelpuuttanut mut kolmilymppisiä kyllä.
Seksin saaminen ei ole naiselle mikään meriitti. Myös 30 miehet hyväksyvät tasoaan alemman naisen jos saavat vastineeksi helpon seksisuhteen. Meriitti on jos saat 30 menestyneen miehen parikymppisten nenien edestä oikeaan suhteeseen jossa muutetaan yhteen.
- 767yyuhjhvfgh
PikkuLikka kirjoitti:
En tajua miten se nyt on niin vitun vaikea käsittää tai myöntää, että tissittömyys eli tässä tapauksessa pienitissisyys, tekee naisesta täyttä ilmaa kenen tahansa miehen silmissä. Riittää, että huoneeseen ilmaantuu yksikin normaalisti tai hyvin varustettu nainen kaula-aukkoineen, niin olet mielenkiintoarvoltasi verrattavissa kukkaruukkuun.
Niin, kyllähän juopot huutelee kadulla perään, mutta ei mun varmaan sentään tarvitse sitä laskea miehiseksi kiinnostukseksi? Pienitissinen nainen on siis samalla tasolla kuin rappioalkoholisti?Pienitissisyys on helppo korjata. Silikonitissileikkaukset ovat ihan rutiinia.
Miehen pientä penistä ei saa afrikkalaisemmaksi käytännössä millään. - PikkuLikka
No miten on, kelpaisiko sinulle se lyhyt ja hintelä ujo mies?
Vai pitäisikö olla "miehen kokoinen" ja itsevarma?
Koska nuo lyhyt ja hintelät ovat niitä miehiä joita on vapaalla jalalla, ja halukkaita pariutumaan pienitissisten kanssa.
Melkoisen tyhmää syyttää miehiä tissien ihastelusta jos itse olet ihan yhtä pinnallinen.En ole missään kohtaa tässä sanonut, minkälainen miehen pitäisi mun mielestä ulkoisesti olla parisuhdetta ajatellen, teit vain omia olettamuksia. Totesin ainoastaan, että ne jotkut harvat miehet, jotka on olleet minusta kiinnostuneita, sattuivat teoriasi vastaisesti olemaan pitkiä. Viittasin myös kuvaamani naisen kokoon tarkoittaen, että hän oli keskivertonaista pidempi, kuten miehet usein tapaavat olemaan.
Saattaisi hyvin kelvata hintelä ja lyhyt mies, jos olisi kaikin puolin mukava ja sopiva. Ujous olisi varmaan noista se suurin este, tai hidaste.. Mulla jopa on kaverimies joka on lyhyehkö ja hintelä, mutta maailman ihanin ja viisain mies.. Valitettavasti hänen tahdostaan ollaan vaan kavereita. - Naisasialooseri1
Koskavaan kirjoitti:
Se on vajakki sun ongelma jos et tajuu et mä saan miestä tosta vaan ja nuoria miehiäkin halutessani. Ei mua kiinnosta jos sä vajakki voit tulla vaikka kattoo ku lähden p.....
ruma kurppahuora suuttui. Ei se mitään ymmärrän kyllä että sinulla vanhalla haaskalla ei ole enää mitään kun ulkonäkösi on ollut jo vuosia mennyttä, se on tainnut hieman pehmittää korvienväliäsikin.
Nyt leikit nuorta ja haluttavaa jakamalla väljää monen miehen nussimaa vanhaa huoran vittuasi nuorille pojanrimpuloille, jotka eivät ikäistään kaunotarta saa ja panetus on kova, joten tyytyvät sinuun. Ja toinen porukka, joka tyhjentää kassinsa sinuun on lähibaarin pultsarit
Olet paitsi vanha rusina, niin myös lutka, mikä tekee sinusta entistä säälittävämmän, et osaa edes rusinoitua kunnialla. - 5678987tyu
PikkuLikka kirjoitti:
Pidä kuitenkin hauskaa. :)Miten niillä tisseillä muka on niin suuri merkitys, kun pimeässä kuitenkin nussitaan?
Sellaiset oikein isot, kauheat roikkuvat ja hölskyvät lehmänutareet naisella eivät ole yhtään kivat. Yök. - 1212
PikkuLikka kirjoitti:
En ole missään kohtaa tässä sanonut, minkälainen miehen pitäisi mun mielestä ulkoisesti olla parisuhdetta ajatellen, teit vain omia olettamuksia. Totesin ainoastaan, että ne jotkut harvat miehet, jotka on olleet minusta kiinnostuneita, sattuivat teoriasi vastaisesti olemaan pitkiä. Viittasin myös kuvaamani naisen kokoon tarkoittaen, että hän oli keskivertonaista pidempi, kuten miehet usein tapaavat olemaan.
Saattaisi hyvin kelvata hintelä ja lyhyt mies, jos olisi kaikin puolin mukava ja sopiva. Ujous olisi varmaan noista se suurin este, tai hidaste.. Mulla jopa on kaverimies joka on lyhyehkö ja hintelä, mutta maailman ihanin ja viisain mies.. Valitettavasti hänen tahdostaan ollaan vaan kavereita.Lyhyenä ja hintelänä minua aina kiinnostaa mitä naiset tarkoittavat lyhyehköllä ja hintelällä?
Eli saanko kysyä miten pitkä kaverimiehesi suurin piirtein on?
Tässä kolme miestä, erittäin hintelästä normaalivartaloiseen. Kuka näistä on lähinnä kamumiestäsi?
http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpg
http://www.startupdonut.co.uk/sites/default/files/skinny-man_200x300.png
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/08/13/article-2025669-0AE74D78000005DC-187_233x741.jpg - Koskavaan
ruma kurppahuora suuttui. Ei se mitään ymmärrän kyllä että sinulla vanhalla haaskalla ei ole enää mitään kun ulkonäkösi on ollut jo vuosia mennyttä, se on tainnut hieman pehmittää korvienväliäsikin.
Nyt leikit nuorta ja haluttavaa jakamalla väljää monen miehen nussimaa vanhaa huoran vittuasi nuorille pojanrimpuloille, jotka eivät ikäistään kaunotarta saa ja panetus on kova, joten tyytyvät sinuun. Ja toinen porukka, joka tyhjentää kassinsa sinuun on lähibaarin pultsarit
Olet paitsi vanha rusina, niin myös lutka, mikä tekee sinusta entistä säälittävämmän, et osaa edes rusinoitua kunnialla.Voi raukkaa ku ei saa pilluu ni täytyy sitten haukkua ihmistä jota et tunne. Olet kyllä säälittävä ihmispaska ja voin sanoa et sun mielipiteet on yhtätyhjän kanssa.
- Valotpäälle
5678987tyu kirjoitti:
Miten niillä tisseillä muka on niin suuri merkitys, kun pimeässä kuitenkin nussitaan?
Sellaiset oikein isot, kauheat roikkuvat ja hölskyvät lehmänutareet naisella eivät ole yhtään kivat. Yök.Ei sitä pimeässä kuulu nussia
- PikkuLikka
767yyuhjhvfgh kirjoitti:
Pienitissisyys on helppo korjata. Silikonitissileikkaukset ovat ihan rutiinia.
Miehen pientä penistä ei saa afrikkalaisemmaksi käytännössä millään.Helppo ja helppo.. kuka täysjärkinen nyt itseään muka haluaa leikellä. Mutta sitä kohti tässä ollaan menossa, koska en ole enää lähelläkään täysjärkistä tän asian takia.
Pieni muna ei kuitenkaan miesten onneksi näy päälle päin.. se selviää sitten vasta myöhemmin. Ei se nyt niin paha puute mun mielestä ole, pienimunaisuus, naisen voi kyllä tyydyttää muutenkin. - Koskavaan
Seksin saaminen ei ole naiselle mikään meriitti. Myös 30 miehet hyväksyvät tasoaan alemman naisen jos saavat vastineeksi helpon seksisuhteen. Meriitti on jos saat 30 menestyneen miehen parikymppisten nenien edestä oikeaan suhteeseen jossa muutetaan yhteen.
No sama se on kuule teillä miehillä. Hyvin harva saa nuorta naista suhteeseen.Ai nii sai Kimi Räikkönen. Ootas se taitaa olla rikas ja menestynyt et turha länkyttää.
Harva nuori ottaa vanhaa äijää tosissaan. Pyyhkii perseensä teijän ma höpinöillä. Ha haa - 1212
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, kyllähän juopot huutelee kadulla perään, mutta ei mun varmaan sentään tarvitse sitä laskea miehiseksi kiinnostukseksi? Pienitissinen nainen on siis samalla tasolla kuin rappioalkoholisti?"Riittää, että huoneeseen ilmaantuu yksikin normaalisti tai hyvin varustettu nainen kaula-aukkoineen, niin olet mielenkiintoarvoltasi verrattavissa kukkaruukkuun."
Miesten on vaikeaa sympatiseerata koska useimmille miehille tämä on normaalitilanne aina ja kaikkialla. Porukassa on aina komeampi mies, ja kaikki naiset kyyläävät sitä komeinta. Paitsi jos porukassa on sosiaalinen alfa joka "ottaa tilanteen haltuun", kaikki naiset ihailevat sitä alfaa.
Lähtökohtaisesti enemmistö miehistä ei ole mitään, he ovat ilmaa kunnes jollain sirkustempuilla onnistuvat herättämään naisen huomion, viettelemään rohkeasti muttei liian rohkeasti, ja etenemään juuri oikeista napeista huippuviulistin ajoituksella edeten kohti makkaria. Sitten EHKÄ onnistaa, ellei naisen fiilis jostain kumman syystä latistu (kuukautiset, laskuhumala, väsymys, jne), jolloin hän päättää ettei ollutkaan kemiaa.
Onko yksikään mies koskaan huomannut sinua? Jos kyllä, onnittelut - tilanteesi on parempi kuin useimmilla palstan miehistä. - Koskavaan
Olet paitsi vanha rusina, niin myös lutka, mikä tekee sinusta entistä säälittävämmän, et osaa edes rusinoitua kunnialla.Kuule sä et mun pillun tiukkuudesta tie tuon taivaallista vaikka se vois tietty sun unelmissa kompensoida sun surkee tai nakkimunaa ja ruttusiapalleja. Katsos kun käyttö vaan tiukentaa pimperoa. Ja toinen liikunta. Et kierrä sä vaan ne ruttupallis tiukemmin kätees voi jopa vähän helpottaa ahdistusta.
- PikkuLikka
1212 kirjoitti:
Lyhyenä ja hintelänä minua aina kiinnostaa mitä naiset tarkoittavat lyhyehköllä ja hintelällä?
Eli saanko kysyä miten pitkä kaverimiehesi suurin piirtein on?
Tässä kolme miestä, erittäin hintelästä normaalivartaloiseen. Kuka näistä on lähinnä kamumiestäsi?
http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpg
http://www.startupdonut.co.uk/sites/default/files/skinny-man_200x300.png
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/08/13/article-2025669-0AE74D78000005DC-187_233x741.jpgPituutta hänellä on varmaankin jotain vähän päälle 170 cm.. en ole ikinä kysynyt, enkä kulje mittanauhan kanssa.
Jos noista pitää valita, niin kamumies on lähinnä kakkosvaihtoehtoa. Hän on vaan jotenkin kuivakampi ja vartalon malli kulmikkaampi.. semmoinen aika vinttikoiramainen vaikutelma tulee hänestä. - Naisasialooseri1
Sinun ikäiselläsi naisella ei ole pillua vaan elähtänyt monen miehen mällit niellyt oksettavan näköinen emävittu.
Ja minun munani on iso, naisetkin ovat sanoneet niin, mutta sitä en haaskan emävittuun työnnä.
Kurppa käy jo kovilla kierroksilla, nouseeko savu korvista? - Naisasialooseri1
Koskavaan kirjoitti:
Voi raukkaa ku ei saa pilluu ni täytyy sitten haukkua ihmistä jota et tunne. Olet kyllä säälittävä ihmispaska ja voin sanoa et sun mielipiteet on yhtätyhjän kanssa.
Kummasti ne mielipiteeni saavat kurpparavion kiehumaan ja saan pillua kun avaan netin ja valkkaan sieltä kauneimman ja nuorimman ja soitan hänelle.
- 567899uyg
PikkuLikka kirjoitti:
Helppo ja helppo.. kuka täysjärkinen nyt itseään muka haluaa leikellä. Mutta sitä kohti tässä ollaan menossa, koska en ole enää lähelläkään täysjärkistä tän asian takia.
Pieni muna ei kuitenkaan miesten onneksi näy päälle päin.. se selviää sitten vasta myöhemmin. Ei se nyt niin paha puute mun mielestä ole, pienimunaisuus, naisen voi kyllä tyydyttää muutenkin.Ei tarvitsekaan leikellä. Pienitissinen nainen voi olla tosi seksikäs, jos on muuten naisellinen. vrt. aasialaiset naiset, joilla monilla on vaan ketunnenät paidan alla.
Pienimunaista miestä sen sijaan ei kukaan nainen pidä miehenä ensinkään, vaikka kohteliaisuuttaan muuta väittäisivät. Eivät itse ainakaan halua oman miehensä olevan huonosti varusteltu. Varsinkin kun nykyaikana kenenkään naisen ei enää tarvitse (sosiaalisten paineiden, maineen yms. syistä ) tyytyä pienimunaiseen ja rajan yli saapuu satamäärin isomunaisia tummia nuoria miehiä lisää joka päivä, joilla panohalut kovat. - Koskavaan
Kummasti ne mielipiteeni saavat kurpparavion kiehumaan ja saan pillua kun avaan netin ja valkkaan sieltä kauneimman ja nuorimman ja soitan hänelle.
Kummasti mun munan saanti saa sut länkyttää tota samaa paskaa.
Kannattaa en kerralla vaihtaa se suurentava peili normaaliin ni näkyy sitten nakki sellasen ku oikeasti on.
Vai oikein naiset sanonu. Ai ne pornfilmien naiset ku oot tumputtanu ja luullut et puhuu sulle.
Hyi helvetti suhun enkoskis pitkällä tikulla. Et jatka tumputtamista helpottaa vähän ni ei tarvi nii katkeran täällä huudella - PikkuLikka
1212 kirjoitti:
"Riittää, että huoneeseen ilmaantuu yksikin normaalisti tai hyvin varustettu nainen kaula-aukkoineen, niin olet mielenkiintoarvoltasi verrattavissa kukkaruukkuun."
Miesten on vaikeaa sympatiseerata koska useimmille miehille tämä on normaalitilanne aina ja kaikkialla. Porukassa on aina komeampi mies, ja kaikki naiset kyyläävät sitä komeinta. Paitsi jos porukassa on sosiaalinen alfa joka "ottaa tilanteen haltuun", kaikki naiset ihailevat sitä alfaa.
Lähtökohtaisesti enemmistö miehistä ei ole mitään, he ovat ilmaa kunnes jollain sirkustempuilla onnistuvat herättämään naisen huomion, viettelemään rohkeasti muttei liian rohkeasti, ja etenemään juuri oikeista napeista huippuviulistin ajoituksella edeten kohti makkaria. Sitten EHKÄ onnistaa, ellei naisen fiilis jostain kumman syystä latistu (kuukautiset, laskuhumala, väsymys, jne), jolloin hän päättää ettei ollutkaan kemiaa.
Onko yksikään mies koskaan huomannut sinua? Jos kyllä, onnittelut - tilanteesi on parempi kuin useimmilla palstan miehistä.Kuvaamasi perusteella tiedät siis hyvinkin minkälaista mun elämä on.
Valitettavasti en voi auttaa, en voi sille mitään jos tissinaiset ei sinusta kiinnostu, minä olen vaan kukkaruukku, eikä mulla ei ole mitään tietoa heidän kokemusmaailmastaan. - Koskavaan
Taatusti et oo pilluu saanu turha väittää. Tollaset saastaa kukaa koske.
Sä se muuten aloit mulle aukoo et revi siitä. Mä kyllä vastaan samalla mitalla tollasel ke nakkimuna idiootit. Hyvin tumputuksii. - Koskavaa
Kumpi käsi sul on kauniimpi ne on varmaan kyllä saman ikäsiä. Mut arvo vaikka kumpaa käytät sillä saa vaihtelua sit tohon muuten niin synkkää elämääs.
Huomenna varmaa ystäväs pua tulee jakamaan tätä sunepätoivosta todistustaakka.
Varmaan keksii nyt päänsä puhki millasella tarinalla sit huomenna tulee
Teillä on kyllä niin kova onkelma ku kurpat saa seksiä ja ite ei .
Ai nii unohdin ne puistohuorat. - 1212
PikkuLikka kirjoitti:
Kuvaamasi perusteella tiedät siis hyvinkin minkälaista mun elämä on.
Valitettavasti en voi auttaa, en voi sille mitään jos tissinaiset ei sinusta kiinnostu, minä olen vaan kukkaruukku, eikä mulla ei ole mitään tietoa heidän kokemusmaailmastaan.En ole ikinä välittänyt suuremmin tisseistä, olen varmaankin enemmän peppumiehiä. Mutta ehkäpä ne haluamasi miehekkäämmät miehet välittävät, hyvin mahdollista.
Minulla pituutta on alle 170cm, ja vaikka olenkin ihan ok kunnossa, ruumiinrakenne on hintelä. Etuna on varsin ok ammatti ja kämppä Punavuoressa. tuntuvat auttavan melko paljonkin.
Mainitsit jossain ketjussa olleesi suhteessa, sinulla ei siis ole tietoa ätmien kokemusmaailmasta. - Koskavaan
Ai maksullista seksiä harrastat. No ei yllätä et kyllä ilmatteeks saiskaa.
Meinaatko oikein lapsiin sekaantua ku nuoremman ajattelit ostaa.
Oot sit perkele viel pedofiiliki. Linnaan joudat ja nakki poikki - Idioottivituttaa
1212 kirjoitti:
"Riittää, että huoneeseen ilmaantuu yksikin normaalisti tai hyvin varustettu nainen kaula-aukkoineen, niin olet mielenkiintoarvoltasi verrattavissa kukkaruukkuun."
Onko yksikään mies koskaan huomannut sinua? Jos kyllä, onnittelut - tilanteesi on parempi kuin useimmilla palstan miehistä.Sinä vajakki siis oletat, että miehiä täynnä olevassa huoneessa nuoren ja jumalaisen kauniin naisen tulee huomata, kuinka juuri sä säteilet jotain mystistä sielun säteilyä ja luonteen kauneutta, vaikka olet ämpäriruma ja seisot mykkänä nurkassa vihaa ja inhoa tihkuen? Jos ei, niin kyseessä on parempien miesten viemä kiimavittu tai miehen pitää tehdä niitä sirkustemppuja. Sitä sanotaan ihan normaaliksi kanssakäymiseksi ihmisten kesken, sinä saatanan mielisairas runkkari.
- RakasKurppasi
Pullakulta, kirjoita nyt vaan rohkeasti yhdellä nimellä! :-) Kaikki vihaa sua jo kuitenkin, joten olet saavuttanut tavoitteesi joka nimellä. Olethan vihdoin ottanut lääkkeesi? Ja enhän joudu maksamaan niistä verojen muodossa? Inhottaa elättää miestä.
- formerniceguy
Heh. Pikkulikan kirjoituksista on luettavissa klassinen tilanne.
Voisin lyödä vetoa että takana on suhde rentun kanssa, mutta renttu löysi jonkun muun ja jätti. Nyt haetaan emotionaalista tukea kilteiltä kamupojilta, jotka lohduttavat ja hiljalleen nostavat mielialaa. Kun näin on käynyt ja fiilis on parempi taas, pian löytyy uusi renttu...ja sama kuvio toistuu.
Tää on nähty - 1212
Idioottivituttaa kirjoitti:
Sinä vajakki siis oletat, että miehiä täynnä olevassa huoneessa nuoren ja jumalaisen kauniin naisen tulee huomata, kuinka juuri sä säteilet jotain mystistä sielun säteilyä ja luonteen kauneutta, vaikka olet ämpäriruma ja seisot mykkänä nurkassa vihaa ja inhoa tihkuen? Jos ei, niin kyseessä on parempien miesten viemä kiimavittu tai miehen pitää tehdä niitä sirkustemppuja. Sitä sanotaan ihan normaaliksi kanssakäymiseksi ihmisten kesken, sinä saatanan mielisairas runkkari.
Taisit ärsyyntyä kun mainitsin ettei se olekaan mitään maagista kemiaa, vaan miehen pelimiestaitoja?
- PikkuLikka
1212 kirjoitti:
En ole ikinä välittänyt suuremmin tisseistä, olen varmaankin enemmän peppumiehiä. Mutta ehkäpä ne haluamasi miehekkäämmät miehet välittävät, hyvin mahdollista.
Minulla pituutta on alle 170cm, ja vaikka olenkin ihan ok kunnossa, ruumiinrakenne on hintelä. Etuna on varsin ok ammatti ja kämppä Punavuoressa. tuntuvat auttavan melko paljonkin.
Mainitsit jossain ketjussa olleesi suhteessa, sinulla ei siis ole tietoa ätmien kokemusmaailmasta.En edelleenkään ole esittänyt missään minkäänlaisia ulkonäkö- tai pituusvaatimuksia eli sillä on turha yrittää ratsastaa.
Kirjoitat liikuttavasti miten kamalaa on, kun huoneessa on yksi hyvänäköinen mies.. sitähän samaa se on naisillakin. Jos huoneessa on yksi hyvännäköinen nainen kaikki ukot kuolaa sitä.. ja tän palstan heeboille ei kelpaa kuin alusvaatemallit. - yuiihjjhgfghj
PikkuLikka kirjoitti:
En edelleenkään ole esittänyt missään minkäänlaisia ulkonäkö- tai pituusvaatimuksia eli sillä on turha yrittää ratsastaa.
Kirjoitat liikuttavasti miten kamalaa on, kun huoneessa on yksi hyvänäköinen mies.. sitähän samaa se on naisillakin. Jos huoneessa on yksi hyvännäköinen nainen kaikki ukot kuolaa sitä.. ja tän palstan heeboille ei kelpaa kuin alusvaatemallit.Niin mutta kyllä ne rumatkin naiset siellä huoneessa saavat kaikki seksiä. Eivät siltä haluamaltaan komeimmalta ja alfoimmalta mieheltä, mutta ilman eivät jää - jos eivät itse sitä nimenomaan halua.
Miehet voivat totta kyllä kuolata sitä alusvaatemallin näköistä, mutta ymmärtävät oman tasonsa, nollamahdollisuutensa ja homma jää siihen katseluun ja illalla muistikuvalle runkkaamiseen. Poislukien siltä alfalta tai rikolliselta rentulta, joka pääsee ko. alusvaatemallin päälle ähkimään. Tavallisella tylsällä miehellä ei mitään mahdollisuuksia. - PikkuLikka
formerniceguy kirjoitti:
Heh. Pikkulikan kirjoituksista on luettavissa klassinen tilanne.
Voisin lyödä vetoa että takana on suhde rentun kanssa, mutta renttu löysi jonkun muun ja jätti. Nyt haetaan emotionaalista tukea kilteiltä kamupojilta, jotka lohduttavat ja hiljalleen nostavat mielialaa. Kun näin on käynyt ja fiilis on parempi taas, pian löytyy uusi renttu...ja sama kuvio toistuu.
Tää on nähtyEi se nyt mikään salaisuus ole, alkuosa meni ihan oikein. Loputtoman pitkän kuivan kauden jälkeen luulin tavanneeni kivan miehen, mutta hän osoittautuikin kusipääksi. Siinä prosessissa hajosi minun pääkoppani ja nyt mellastan täällä palstalla.. Heikon kysynnän ja huonon psyykeen vuoksi luultavasti aika pitkään. En usko että kuitenkaan pelkoa siitä, että tulisi tilaisuutta toistaa samoja virheitä.. juurikaan sen ehikon kysynnän vuoksi. .. Siispä nauttikaa.
- formerniceguy
PikkuLikka kirjoitti:
Ei se nyt mikään salaisuus ole, alkuosa meni ihan oikein. Loputtoman pitkän kuivan kauden jälkeen luulin tavanneeni kivan miehen, mutta hän osoittautuikin kusipääksi. Siinä prosessissa hajosi minun pääkoppani ja nyt mellastan täällä palstalla.. Heikon kysynnän ja huonon psyykeen vuoksi luultavasti aika pitkään. En usko että kuitenkaan pelkoa siitä, että tulisi tilaisuutta toistaa samoja virheitä.. juurikaan sen ehikon kysynnän vuoksi. .. Siispä nauttikaa.
Ole hyvä ja mellasta vain.
Mutta olen tuntenut kaltaisiasi tapauksia niin monta että tunnistan heidät jo kaukaa, jopa ruudun takaa. Kuvio toistuu aina. On rentut, ja kiltit betat jotka auttavat sillä välillä kun toivutaan yhdestä rentusta ja odotetaan seuraavaa.
Kiltit betat saavat kuulla miten sinulla ei ole kysyntää, ja he kertovat kuinka olet nätti ja fiksu ja kiva ja kyllä niitä miehiä riittää. Niin kuin kyllä riittääkin, todellisuudessa ne kamupojat ovat niitä joille ei riitä naisia koska...no, he ovat kamupoikia. Kun fiilis on parempi, löydät taas "kivan miehen", mikä ei tarkoita mitään koska naisten kielessä "kiva mies" voi tarkoittaa aivan mitä tahansa. Sinulle renttua, toiselle pelimiestä, kolmannelle jännämiestä. Ja siinä vaiheessa ne kamupojatkin tippuvat kaverilistalta. Emotionaalinen tamponi heitetään roskiin kun sille ei ole enää käyttöä.
Et ole rehellinen. Et sinä etsi mitään kivaa nörttipoikaa, vaan uutta renttua. Tämä on pelkkä välivaihe kaavassa joka toistuu ja toistuu.
Ja lopeta valitus niistä tisseistä, huvittavaa katsella kuinka netistäkin löytyy kamupoikia boostaamaan egoasi. Tiedät jo että saisit miehiä. Kunnollisiakin, mutta niitä et halua.
Toivottavasti tosielämän kamupoikasi viisastuvat ja lähtevät etsimään itselleen naista sen sijaan että istuvat kuuntelemassa valitustasi. - formerniceguy
Vielä pari kommenttia, sitten tutimaan.
"Ei se nyt mikään salaisuus ole, alkuosa meni ihan oikein. Loputtoman pitkän kuivan kauden jälkeen luulin tavanneeni kivan miehen, mutta hän osoittautuikin kusipääksi."
Ja mistä vetoa niin todellisuudessa haluaisit tämän kusipään takaisin.
"Mulla jopa on kaverimies joka on lyhyehkö ja hintelä, mutta maailman ihanin ja viisain mies.. Valitettavasti hänen tahdostaan ollaan vaan kavereita."
Ja paskat. Voisin lyödä vetoa siitäkin että tämä mies on emotionaalinen tamponisi, ja olette kavereita sinun tahdostasi, ei hänen. - PikkuLikka
formerniceguy kirjoitti:
Ole hyvä ja mellasta vain.
Mutta olen tuntenut kaltaisiasi tapauksia niin monta että tunnistan heidät jo kaukaa, jopa ruudun takaa. Kuvio toistuu aina. On rentut, ja kiltit betat jotka auttavat sillä välillä kun toivutaan yhdestä rentusta ja odotetaan seuraavaa.
Kiltit betat saavat kuulla miten sinulla ei ole kysyntää, ja he kertovat kuinka olet nätti ja fiksu ja kiva ja kyllä niitä miehiä riittää. Niin kuin kyllä riittääkin, todellisuudessa ne kamupojat ovat niitä joille ei riitä naisia koska...no, he ovat kamupoikia. Kun fiilis on parempi, löydät taas "kivan miehen", mikä ei tarkoita mitään koska naisten kielessä "kiva mies" voi tarkoittaa aivan mitä tahansa. Sinulle renttua, toiselle pelimiestä, kolmannelle jännämiestä. Ja siinä vaiheessa ne kamupojatkin tippuvat kaverilistalta. Emotionaalinen tamponi heitetään roskiin kun sille ei ole enää käyttöä.
Et ole rehellinen. Et sinä etsi mitään kivaa nörttipoikaa, vaan uutta renttua. Tämä on pelkkä välivaihe kaavassa joka toistuu ja toistuu.
Ja lopeta valitus niistä tisseistä, huvittavaa katsella kuinka netistäkin löytyy kamupoikia boostaamaan egoasi. Tiedät jo että saisit miehiä. Kunnollisiakin, mutta niitä et halua.
Toivottavasti tosielämän kamupoikasi viisastuvat ja lähtevät etsimään itselleen naista sen sijaan että istuvat kuuntelemassa valitustasi.Sinä luulet tietäväsi minusta kaiken, mutta valitettavasti olet väärässä.. Olisikin asiat niin, kuin ne esität. Pitkän nuorena aloitetun parisuhteen päättymisen jälkeen oli vuosikausia hiljaista kunnes tapasin sen kivan, lopulta ei niin kivan miehen.
Mulla on kolme miespuolista ihmistä, joita kutsun ystävikseni, enkä ikinä käyttäisi heitä minään emotionaalisina tamponeina. Kaksi heistä seurustelee ja yksi on sinkku omasta tahdostaan, eli heistä sun on turha olla huolissasi. Se sinkku kamumies kelpaisi minulle romanttisessa mielessä, mutta on hänen valintansa, että olemme vain ystäviä.
Jos joku täällä vaivautuu vastaaman mun kirjotteluihin niin se lienee hänen oma valintasa, eikä sun varmaan tarvitse siitäkään olla huolissasi.
Te täällä hengailevat vaan olette niin oman totuutenne sokaisemia, että ette vaan pysty ymmärtämään toista todellisuutta, sitä missä vaikkapa nyt just nyt elän. - ihmeellistäjuttuataasen
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, kyllähän juopot huutelee kadulla perään, mutta ei mun varmaan sentään tarvitse sitä laskea miehiseksi kiinnostukseksi? Pienitissinen nainen on siis samalla tasolla kuin rappioalkoholisti?No kuule ei ne tissit paina siinä seksin saannissa yhtään mitään. Enintään jollain hurahtaneella tissimiehellä, ja sekin ottaa pienitissisen jos ei muuta saa.
Toki jos lihatiskibaarissa on valintatilanne, niin valinta usein osuu paremman näköiseen. - inhoooootttavaaaa
PikkuLikka kirjoitti:
Sinä luulet tietäväsi minusta kaiken, mutta valitettavasti olet väärässä.. Olisikin asiat niin, kuin ne esität. Pitkän nuorena aloitetun parisuhteen päättymisen jälkeen oli vuosikausia hiljaista kunnes tapasin sen kivan, lopulta ei niin kivan miehen.
Mulla on kolme miespuolista ihmistä, joita kutsun ystävikseni, enkä ikinä käyttäisi heitä minään emotionaalisina tamponeina. Kaksi heistä seurustelee ja yksi on sinkku omasta tahdostaan, eli heistä sun on turha olla huolissasi. Se sinkku kamumies kelpaisi minulle romanttisessa mielessä, mutta on hänen valintansa, että olemme vain ystäviä.
Jos joku täällä vaivautuu vastaaman mun kirjotteluihin niin se lienee hänen oma valintasa, eikä sun varmaan tarvitse siitäkään olla huolissasi.
Te täällä hengailevat vaan olette niin oman totuutenne sokaisemia, että ette vaan pysty ymmärtämään toista todellisuutta, sitä missä vaikkapa nyt just nyt elän.Eli suakin on jyystetty ja käytetty "ihan nuorena aloitetusta parisuhteesta lähtien." Eli sen kaikkein arvokkaimman ja ainutlaatuisimman nuoruuden kauneutesi ja puhtaan neitsyytesi olet antanut ties kelle paskalle ähkivälle jyystärille, jonka kanssa se suhde ei kuitenkaan kestänyt koko elämää kuten olisi miehen ja naisen välisen liiton olisi tarkoitettu.
- sotkunvaltias
sun kommentissas ei ole minkäänlaista logiikkaa, mieti uudestaan mitä kirjoitat. Ja tuosta viestistä huomaa multinikkeilyn, on sen verran samankaltaista luetun ymmärtämisen puutetta, kuin eräällä toisellakin setämiehellä, joka potee ikäkriisiään.
PikkuLikka kirjoitti:
Sinä luulet tietäväsi minusta kaiken, mutta valitettavasti olet väärässä.. Olisikin asiat niin, kuin ne esität. Pitkän nuorena aloitetun parisuhteen päättymisen jälkeen oli vuosikausia hiljaista kunnes tapasin sen kivan, lopulta ei niin kivan miehen.
Te täällä hengailevat vaan olette niin oman totuutenne sokaisemia, että ette vaan pysty ymmärtämään toista todellisuutta, sitä missä vaikkapa nyt just nyt elän.Kyllähän totuus on se, että sinä saat kyllä halutessasi seksiä sormia napsauttamalla miehiltä, eli siitähän tässä aloituksessa oli kyse.
Se, että sinulla on itsetunto ongelma ja et halua antaa miehille ja saada seksiä on tietysti toinen juttu.
- kohtaflaksikäy
3S:n hallitus tulee epäilemättä perustamaan Hässintäpoliittisen työryhmän, jonka
esittää toimenpide-ehdotukset kaikkien täysi-ikäisten kansalaisten riittävän ja monipuolisen seksin turvaamiseksi.
Seksihän on ihmisen perustarve päivastoin kuin aikuisten ihmisten koheltamisen katselu ja kuuntelu oopperassa tai vaikkapa nykytaidetöherrysten tuijottelu nykytaiteen museossa ja näitäkin toimintoja rahoitetaan jo avokätisesti julkisista varoista.
Odotellaan ... - Kjjjkkkkkk
Kaikenlaista älytöntä kommentointia edellä..... hyvään ikään ehtineenä naisellisena naisena en halua nuoria miehiä viereeni, se ällöttäisi. Myös miehen pitää olla kokenut. Kypsä nainen on seksuaalinen ja osaa nauttia ja antaa. Ja nainen voi kyllä olla haluton vapaaehtoisesti, jos mies vai vyöryy päälle kuin valas...
- Voielämäää
Parasta tässä ketjussa on naisluuserin selitykset joka välissä naisten rusinotumisesta. Miksikäs sellainen nuorta (?) miestä niin kovin kiinnostaa, mitä vähän vahnemmat (vaiko peräti samanikäiset) naiset puuhaa - tai on puuhaamatta?
- öykkäri
Saatat hyvinkin olla oikeassa, että elävät puutteessa ja kovassa sellaisessa.
Edes tänne tulevat pakolaiset eivät heitä huoli, sillä parasta ennen päiväys on jo mennyt. Pakolaismiehiä kiinnostaa enemmän nuo alaikäiset tytöt, koska ovat vielä niin kiinteitä ja tuoreita. Keski-ikäiset naiset alkavat olla jo sellaisia kaikkiin kyllästyneitä kurppia. Alapää ei enää ole yhtä tiukka kuin nuorena oli.
On lähinnä sellainen roikkuva härpäke. :D - Welhonvittu
Ruma alapää estää miehillä stondiksen. Tietysti myös huono lihava vartalo. Miten on sen ruokavalion kanssa? Welhonhihoja ei kukaan normaali mies katsele.
- Töpökurppa
Seitsemääkymmentä käyn, ja tarjokkaita piisaa. En huoli, koska olen aseksuaali, enkä kuitenkaan enää saisi lapsia.
- Miäss
Suomi mies tykata ruma pillu ;D
- enääeihaittaamitään
Nuorena naisena olin jatkuvassa puutteessa. Se johtui ensinnäkin siitä, että minulla oli käsitys, että minua ei kukaan huolisi edes pilkkopimeässä. Näin minua oli informoitu. Toisaalta siitä, että en tajunnut, että miehetkin on puutteessa ja että en tajunnut, etteivät ne voi tajuta jonkun naisenkin olevan puutteessa. Mutta oikeasti hoidinkin omat puutteet paljon paremmin kuin joku kahden minuutin randompano olisi ne hoitanut. Eli ei se mitään. :)
Kolmanneksi seurustelin itseäni vanhempien miesten kanssa, joilla ei ollut himot enää samalla tasolla kuin nuorempana. Joillain voi tietty olla, mutta heillä ei ollut.
Nyt keski-iässä seksi ei ole samalla tavalla mielessä. Seurustellessa seksiä oli välillä vähän liikaakin, koska se häiritsi mm. nukkumista. :) Ei sillä ettei se olisi ollut ihan kivaa, mutta kun aika on niin rajallista. Sinkkuna kyllä joskus on puutteessa, seksin ja hellyyden ja läheisyyden ja juttuseuran.- erty890iuyf
Hyi mikä käytetty lutka.
- Anonyymi
Kun jäin poikamieheksi harrastukseni on nyt iskeä vanhempi nainen, on tullut aiaka hyvä silmä siihen kuka haluaa kuka vain katselee. Viimmeisimpiä kokemuksia tuli kolmen naisen porukasta, porukka naiset on vaikeampia, haluttaa mutta kukaan ei halua näyttää kavereilleen. Tanssitin yhtä kivaa naista läheltäkin ei haitannut sanoin että panisin vaikka vessassa hymyili kohteliaasti.
Illan mittaan tanssitin useasti ei olis lähetnyt jos olisis suuttunut , annoin numeroni, vaikeasti sanoin ei oikein voi lapset ja ukko, toiset oli lähdössä viereiseen ravintolaan jäi vielä tanssimaan mun kanssa. Lähdettiin heti kämpille, kyllä oli halukas antoi heti koko vartalon käyttöön kertoi että haluaa joskus olla lutka se viehättää ja kyllä antoikin ja paljaalla käytän yhtä pilleriä tarvittaessa ja kestin silloin pitkään sain päälle orgasmi rampin nainen vapisi ja huusi moneen otteeseen nainen oli aivan poikki kun lopetettiin. Kertoi pakko lopettaa ja lähteä halasi pari kertaa sanoi on vielä aivan turra paras mennä kotiin suoraan ja soitti kavereilleen, kuulin kun tinkasivat otitko sen kaverin.
Meni aikaa ja yksi niistä kolmesta joka oli olevinaan silloin tanssi erilailla ja lähti helposti mukaan oli varmaan kuullut siltä toiselta. Alussa oli varovainen ja piti houkutella mutta sitten antoi kuin ei olisi koskaan saanut oli kylläkin timmissä kunnossa ja alasti koko ajan antoi kiljuen pillua kkaksi pitkää sessiota kysyi vielä lähtiessä voiko tulla toistekkin.
En sekaantunut heihin toista kertaa ravintolassa ei tarvinnut soittelivat, nyt olen gikolo saan rahaa kun tyydytän naisia joskus miesten vessassa joku on vittuillut ja pukkinut seinää vasten silloin käyn tilanteen salliessa niiden vaimoa ja kuiskasnnut jos joskus tarvii soita ja usea on soittanut, kun kalu on iso ja toimii tarvetta on.
Eräs halusi että käyn sen äidillä täytti 70v. Kyllä sekin antoi piti levähtää välillä mutta halusi, kuiski tämä on paras lahja koskaan , kysyi naitko tytärtäni sanoin on kiimanen pakko nauroi nai vaan sen ukko on vötky mutta pane sievästi ja monesti.
Vanhemmat maksaa reilummin kun tuolee kotiin mitä haluavat ei ole kumma jos saan viisi sataa noin kolmesta tunnista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753562Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 991784
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361500