Miestä ikävä, vaikka jättikin kylmästi

pienisydänsärkynyt

Särkynyt on sydän pieni. Mies oli ihana, mukava, komea, hauska, tykkäsi lapsestani. Meillä oli mukavaa puolisen vuotta. Sitten eräänä päivänä... aamulla sanoi, että rakastaa minua paljon. Illalla minä sanoin, että nähdään huomenna ei jaksa tänään lähteä ajelemaan pitkän työpäivän jälkeen. Sen jälkeen mies muuttui. Huusi ja raivosi. Kirosi alinpaan helvettiin. Seuraavana päivänä sama jatkui, uhkaili poliiseilla. Jos tulen lähelle saan lähestymiskiellon. Lapsenikin on ihan sairas. Ei mitään selityksiä ym. Mies laittoi numeroni estoon, viestit ja puhelut ei mene perille. Facesta poisti kavereistaan. Sitten meni viikko, hän soitti. Oli kiukkuinen edelleenkin. Kaikki asiat (työt, koti) oli päin peetä. Sovittiin, että kavereita ollaan jne. Ja seuraavana päivänä tuli viestiä, että hän on viihteellä ja haluaa minut takaisin. Aloitetaan alusta. Olen hänen kultamussukka jne. Hän ei kuulemma ikinä jätä minua. Sanoin siihen, että olin itsekin vähän viihteellä, kun pää hajoaa surusta ym. Tästä puoli päivää, mies ilmoitti, että hyvästi. Älä tule lähelle, pysy helv... kaukana hänestä. Hän sanoi, että hänellä ollut uusi nainen vaikka kuinka ja kauan. Sekin nainen tietää, että miten sairas minä olen. Olen petollinen ja hyväksikäyttävä nainen. Hyvästi.

Olen pari viikkoa miettinyt, että mitä tapahtui, mitään en ole tehnyt taikka sanonut. Olisiko minun pitänyt mennä silloin perjantaina... Oi miksi en mennyt.... Miksi ja miksi? En ymmärrä? Miksi en nyt pääse tästä miehestä yli? Koko ajan vaan miettii, että mikä oikein tuli?

2

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurkipari

Samantapaista ollut ilmoilla täälläkin suunnalla, paitsi ettei kumpikaan meistä ole alkanut raivoamaan tai mustamaalaamaan toista, onneksi. Muuttuvaisia ovat mielen tiet. Älä jää harmittelemaan tapahtunutta tai mitä olet jättänyt tekemättä. Parhaat muistikuvat hyvistä hetkistä on syytä säilyttää mutta paras siirtyä elämässä eteenpäin. Tällä yrittää tsempata itseäkin uuteen nousuun...

• unohda_kylmästi

Jos toi on totta niin kuulostaa aika epävakaalta. Unohda tollaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe